2019-01-11, 16:20
Medlem
Lundellins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HildegardLarsson
Vilka är falangerna i Stadshuset?

Wallmark:
Peter Wallmark
Linnea Vinge
Martin Westmont

Inte Wallmark:
Jeanette Malmström
Joakim Hedelin

vilken sida står Felix Byström och Björn Larsson på?

Felix Byström har smutskastas en hel del i tråden, vilket brukar tyda på att man är påväg ut. Han anställdes i Landstinget enligt vad jag erfar att vara en länk mellan bunkern och Wallmarks falang.

Björn Larsson vet jag inte vem det är.
Citera
2019-01-12, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundellin
Jag har bara hört gott om Hedelin. Vad har han gjort då?

Jag sprider inga rykten men som har nämnts tidigare, har han ju arbetat som yrkesofficer i fattiga länder.
Citera
2019-01-12, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleMMA
Det jag undrar lite över är det är som Helen Schoultz och Bengt Herke gjorde mot Sverigedemokraterna, det var ju uppenbart att de gjorde vad de kunde för att sabotera för partiet. De två är ju ett par, Bengt sitter i kommunfullmäktige förut för sd Stockholm stad och Helen Shoultz i landstinget för sd stockholom stad. När deras svartmålning av partiet hade retts ut så valde Bengt Herke att lämna partiet (han visste väl att han skulle bli utesluten), allt bra så långt. Men har Helen Schoultz lämnat SD än? För det är väl ingen som tror att ett par som lever tillsammans gör sådana här saker på tu man hand, klart att Helen Schoultz var med på det som Bengt Herke gjorde mot Sverigedemokraterna.

Citat:
Ursprungligen postat av envik
Beng Herkes svartmålning?

Klart som fan att ingen vettig människa kan sitta med ett korrumperat rövarband. Då var det bara att lämna som gällde. Speciellt efter att den ointelligente Peter hade dragit in Herke genom att hävda att han skrivit på handlingar som han inte hade gjort.

.

Nej det där har klargjorts det var bara struntprat som ursprungligen spridits av Lotta Nordfeldt. Lotta Nordfeldt var säker på att komma in i riksdagen, bl a för hon i flera år åmat sig för Kareliusson. Sen när det kom ut att hon hyr ut bostäder till ensamkommande så blev det ingen riksdag. Hon skyllde som så många andra på wallmark. Hon ska ha varit ursinnig och börjat sprida lögner om felaktiga protokoll, om att listorna var manipulerade för att hon inte var med, hur nu det skulle ha gått till. Lotta satt i landstinget och hade kontakt med Helen Schoultz som nu sitter i landstinget. Till Helen spred Lotta ryktet om falska protokoll osv. Detta tog sen Helen Schoultz och Bengt Herke till media.

Som sagt det är en bra fråga Bengt Herke har lämnat, Helen Schoultz kan omöjligtvis vara kvar i partiet efter vad hon har gjort.
Senast redigerad av Jocken14 2019-01-12 kl. 14:32.
Citera
2019-01-12, 18:58
Medlem
Lundellins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NokoBoko
Jag sprider inga rykten men som har nämnts tidigare, har han ju arbetat som yrkesofficer i fattiga länder.

Ja, vad har Peter och Christina jobbat med då?
Citera
2019-01-14, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundellin
Ja, vad har Peter och Christina jobbat med då?

Prostitution, bedrägeri, tjuveri.
Citera
2019-01-14, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocken14
Nej det där har klargjorts det var bara struntprat som ursprungligen spridits av Lotta Nordfeldt. Lotta Nordfeldt var säker på att komma in i riksdagen, bl a för hon i flera år åmat sig för Kareliusson. Sen när det kom ut att hon hyr ut bostäder till ensamkommande så blev det ingen riksdag. Hon skyllde som så många andra på wallmark. Hon ska ha varit ursinnig och börjat sprida lögner om felaktiga protokoll, om att listorna var manipulerade för att hon inte var med, hur nu det skulle ha gått till. Lotta satt i landstinget och hade kontakt med Helen Schoultz som nu sitter i landstinget. Till Helen spred Lotta ryktet om falska protokoll osv. Detta tog sen Helen Schoultz och Bengt Herke till media.

Som sagt det är en bra fråga Bengt Herke har lämnat, Helen Schoultz kan omöjligtvis vara kvar i partiet efter vad hon har gjort.

Det var ju Bengt Herkes namnteckning som fejkades. Lotta har ju omöjligen med detta att göra.

Är Christina Wallmark sur över att inte vara andre vice gruppledare och hova in 75 000?

Lotta vore perfekt i Riksdagen.
Citera
2019-01-14, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NokoBoko

Mycket bra.tacka vet jag människor med yrkeserfarenhet.
Citera
2019-01-14, 17:27
Medlem
Vilka borde distriktet skicka till Riksdagen vid nyval?

Henrik Vinge, nej tack.
Jasmine Eriksson, aldrig som rd ledamot
Katja Nyberg, Bylunds flamma?

Nej. Sätt in Joakim Hedelin, Unni Björnefors och Tage Perntz. Eller Goe Caspar Settergren.
Citera
2019-01-14, 18:07
Medlem
jodames avatar
ORDFÖRANDESTRID I SD STOCKHOLM STAD

Joakim Hedelin utmanar Peter Wallmark om ordförandeskapet i distriktet. Joakim Hedelin har avgått som kretsordförande för Östermalm. Rösta på honom!!
Citera
2019-01-14, 18:08
Medlem
jodames avatar
Ordförandestrid i SD Stockholm Stad

Den inkompetente tjuven Peter Wallmark utmanas på ordförandeposten av den utmärkte yrkesofficern Joakim Hedelin.

Vad säger ni om detta? Hur kan en officer förändra lantispartiet?
Citera
2019-01-14, 18:10
Medlem
jodames avatar
Jeanette Malmström och Erik Cimini sägs vara aktuella för Joakims förslag.
Citera
2019-01-14, 18:11
Medlem
jodames avatar
Medlemsantalet har sjunkit under Peters tid.

Många är upprörda och besvikna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in