2016-05-13, 11:47
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallstart2016
1. Är inte Kareliusson en frontfigur? Han är Stockholms starkaste SD:are - kom igen nu!
2. Han var väl åtminstone en av initiativtagarna och pådrivarna för NS.
3. Att han är sjuk är tråkigt att höra. Det hade väl varit proffsigt om Nystart så fort som möjligt hade gått ut med detta för att slippa spekulationer. Klart är att hans avgå ger upphov till splittring och oro. Han är en riktigt tung gubbe.

1. Nej
2. Nej
3. Det har ju skett.
Citera
2016-05-13, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
1. Nej
2. Nej
3. Det har ju skett.

3. Var har det skett?
Citera
2016-05-13, 12:47
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
3. Var har det skett?

Jag som vanlig medlem har i alla fall fall känt till Dans sjukhusvistelse sedan länge, men du kanske inte är medlem eller boende i Stockholm? Dessutom behandlar medlemmarnas förslag styrelsen och inte olika parlamentariska grupper.

Du försöker (medvetet?) blanda äpplen med päron och skapa något som inte existerar!
Citera
2016-05-13, 15:48
Medlem
Citat:
Jag som vanlig medlem har i alla fall fall känt till Dans sjukhusvistelse sedan länge, men du kanske inte är medlem eller boende i Stockholm? Dessutom behandlar medlemmarnas förslag styrelsen och inte olika parlamentariska grupper.

Du försöker (medvetet?) blanda äpplen med päron och skapa något som inte existerar!

Jag är medlem sedan 5 år tillbaka och är mycket mötesaktiv. Jag har aldrig tidigare hört talas om någon sjukhusvistelse.
Citera
2016-05-13, 16:14
Medlem
Citat:

Jag är medlem sedan 5 år tillbaka och är mycket mötesaktiv. Jag har aldrig tidigare hört talas om någon sjukhusvistelse.
Citera
2016-05-13, 20:01
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:

Ja, har man inga kontakter i partiet så kanske man inte hör något. Dock så påverkar ju inte detta styrelseförslaget på något som helst sätt som jag tidigare sagt.
Citera
2016-05-14, 13:37
Medlem
Citat:
Ja, har man inga kontakter i partiet så kanske man inte hör något. Dock så påverkar ju inte detta styrelseförslaget på något som helst sätt som jag tidigare sagt.
Kontakter å kontakter? Har nog så det räcker, men att Dan är sjuk och hoppar av borde Nystart skött bättre.
Citera
2016-05-15, 12:02
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Kontakter å kontakter? Har nog så det räcker, men att Dan är sjuk och hoppar av borde Nystart skött bättre.

Du är bara desperat i ditt hat och vet att du helt saknar seriösa argument.
Citera
2016-05-15, 12:11
Medlem
När börjar mötet? Twittrar någon eller kan någon uppdatera i tråden vad som händer?
Citera
2016-05-15, 13:22
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergron
När börjar mötet? Twittrar någon eller kan någon uppdatera i tråden vad som händer?

Inte mycket att berätta om än. Flygbladsutdelning från både medlemmarna och den misslyckade styrelsen utanför, fåordig och tryckt stämning innanför. Tror inte den misslyckade styrelsen har en chans, det har de nog också insett och därför är lokalen hyrd i löjligt kort tid - förmodligen för att möjligen kunna fördröja valet av NS.
Citera
2016-05-15, 13:38
Medlem
SD-Kalles avatar
Vilka kandidater står det mellan? Är någon "partiledningens kandidat"?
Citera
2016-05-15, 13:44
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle
Vilka kandidater står det mellan? Är någon "partiledningens kandidat"?

Nej, det finns ingen "partiledningskandidat" i år. Möjligen om Kent Ekroth överraskande skulle kandidera på något sätt, han var ju velat sitta i NS-förslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in