2019-01-12, 17:18
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Är med skräckblandat förtjusning jag har ögnat igenom senaste FUPen..
En del av dessa individers beteende är komik på hög nivå samtidigt som man blir riktigt rädd när man inser att dessa går omkring på gatorna trots att de borde vara inlåsta (med nyckeln bortslängd)

Gärningskvinnan verkar ju helt sakna självinsikt och empati för vad hon utsätter andra för.
så jag hoppas tingsrätten dömmer henne till fängelse för grovt olaga hot, vilket det torde kunna bli då T är tillräckligt iq befriad för att hota en polis...

Håller med i mycket men en sak som även skrämmer mig är att inte bara blåneka till alla anklagelsers utan man skyller på andra människor! Som man vet är helt oskyldig! Man kan inte förstöra någon annans liv på det sättet!
2019-01-12, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Jimmy borde polisen ta och fängsla då är jag 1000 procent säker alla hot jävulskap upphör nv om Jimmy åk in

Fast snälla du hoten började ju innan T träffade JK! Skärpt dig och lägg av med alla jävla lögner
Pratat med jk han ha mailat. Sitt erskänande om alla hot
Mvh tony
2019-01-12, 17:22
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Så mycket Skitsnack som kommer hit.. Rätt fantastiskt ändå.

Inbillar sig Tessan att någon kommer tro på denhär skiten?

A*va.. Läser du här så kan du lita på att vi alla vet vad som pågår. Ingen tror på dessa lögner som kommer upp här. Håll huvudet högt, du är ingenting av det som står här. Vi vet det och jag hoppas du vet att du inte ska ta åt dig av alla dessa lögner.
Undra om polisen kan reda ut vem som innehar kontot på fb? Kanske någon är automatiskt inloggad här på någon av sina enheter?

Denna kompis till Tessan kan ta sig i röven, vi ser igenom dina lögner. Vi vet att Tessan är en hemsk människa, ingenting av de som skrivs här ändrar detta.
Det fetade: Jag ställer mig till 100% bakom det! Du är värd mycket och det kan ingen ta ifrån dig!
2019-01-12, 17:36
Medlem
Såna här tillfällen tycker jag det är synd att flashback är som flashback är.

Jag har god lust att ringa till polisen själv och berätta om det som kommer upp här, att ostraffat kunna skriva såhär mycket skit om folk för att försöka få sig själv rentvådd är vidrigt. Det är inget vanligt Skitsnack heller, riktigt allvarliga grejer som det ska ljugas om också. Blir arg ända in i själen.
2019-01-12, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Sen tror jag faktiskt inte att du borde oroa dig om vad J gör och inte gör. Du borde passa på att umgås med din fina vän T istället, innan hon eventuellt åker in i fängelse för alla hot hon skickat.
Ni förtala ganska mkt Terese ha inte skickat nå sms mail internet me hot
2019-01-12, 17:43
Bannlyst
Jimmy ha ju mailat polisen om att han ha gjort alla hoten erskönt de och ena förhöret då dom fråga om hur han skulle ta de om han straffas va Jimmys svar. Ja gärna
2019-01-12, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Ni förtala ganska mkt Terese ha inte skickat nå sms mail internet me hot

Jo det har hon gjort och är dömd för det.

Att skylla på hackning är bara efterblivet.
2019-01-12, 17:49
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Såna här tillfällen tycker jag det är synd att flashback är som flashback är.

Jag har god lust att ringa till polisen själv och berätta om det som kommer upp här, att ostraffat kunna skriva såhär mycket skit om folk för att försöka få sig själv rentvådd är vidrigt. Det är inget vanligt Skitsnack heller, riktigt allvarliga grejer som det ska ljugas om också. Blir arg ända in i själen.

Några av BO i denna härvan följer denna tråden, så jag skulle inte bli minsta förvånad om anklagelserna mot T kommer att öka...
2019-01-12, 17:50
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Håller med i mycket men en sak som även skrämmer mig är att inte bara blåneka till alla anklagelsers utan man skyller på andra människor! Som man vet är helt oskyldig! Man kan inte förstöra någon annans liv på det sättet!

Uppenbarligen så kan man det, om man är lika empatilös och så pass psykiskt sneknullad som gärningskvinnan verkar vara...
2019-01-12, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Några av BO i denna härvan följer denna tråden, så jag skulle inte bli minsta förvånad om anklagelserna mot T kommer att öka...

Sant. Men blir väl svårt att bevisa, även om vi alla är rörande överens om vem som ligger bakom alla lögner.
2019-01-12, 17:56
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Sant. Men blir väl svårt att bevisa, även om vi alla är rörande överens om vem som ligger bakom alla lögner.

Finns en sak som avslöjar henne varenda gång, men som du säger, det skall gå och binda henne till brottet och just den saken vet jag inte om den håller.
2019-01-12, 18:09
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
terese ha inget me hot göra är Jimmy som är boven
Nu jävlar brann det till i proppskåpet!

Nyfiken som jag är kollade jag äldre inlägg på fejjan. Malin har nyss lagt ut en bild och lite text:
Facebook (scrolla ner i det översta inlägget)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in