2018-10-20, 13:55
Medlem
Haha Martina knarkar inte då hon har Jimmys barn hemma hos sig och Malin knarka inte heller det är farligt att sprida falska rykten
2018-10-20, 13:57
Medlem
Arlighet123 du slutar att lossa vara jag detta kan jag anmäla dig för
2018-10-20, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Terese ha vänner och har även bäsTavän/vädinor
Som jag skrev tidigare jaaaaa
Terese blev tvingad av Faan kapj oel Asplund som.bor nu i Stockholm
här på flashback ärenden många som smakar Skit om främst oskyldig Terese men andra ha drabbats de bästa vore ta bort flashback för.så mkt Skit som inte är sant som skrivs av er
DeJa säger är sanningen.Terese ha fått.lida många är.våldtäkter misshandel av denna psykopat Joel Asplund
gå i rykten att Joel våldtog slog sin syster och va ett problembarn som liten många av Joels vänner ha berättat för mig andra vilken.lögnhals Joel är så fort han öppna munnen ljuger han han är och kommer förbli en våldtäktsman kvinno barn misshandlare fy fan för äckliga vidriga Joel att han ens blev född vilken skam till Karl urch. Joel världens största farligaste människa
Mvh Kim rohlen han va ju i hop med mig med ur h

”Många som smakar skit här” Ja, och om du läser dina tidigare inlägg så inser nog även du att DU är den som snackar mest skit här inne
2018-10-20, 14:15
Medlem
Citat:
Terese ha vänner och har även bäsTavän/vädinor
Som jag skrev tidigare jaaaaa
Terese blev tvingad av Faan kapj oel Asplund som.bor nu i Stockholm
här på flashback ärenden många som smakar Skit om främst oskyldig Terese men andra ha drabbats de bästa vore ta bort flashback för.så mkt Skit som inte är sant som skrivs av er
DeJa säger är sanningen.Terese ha fått.lida många är.våldtäkter misshandel av denna psykopat Joel Asplund
gå i rykten att Joel våldtog slog sin syster och va ett problembarn som liten många av Joels vänner ha berättat för mig andra vilken.lögnhals Joel är så fort han öppna munnen ljuger han han är och kommer förbli en våldtäktsman kvinno barn misshandlare fy fan för äckliga vidriga Joel att han ens blev född vilken skam till Karl urch. Joel världens största farligaste människa
Mvh Kim rohlen han va ju i hop med mig med ur h

Men, var inte du Tessans bästa vän tidigare?! O nu skriver du skit om dig själv? (Dvs den du påstår dig vara)
2018-10-20, 14:16
Medlem
För några månader sedan skrev nån att Tessan är gravid med femte eller sjätte barnet eller vad det nu blir, hur går det med det då?
2018-10-20, 14:30
Bannlyst
Terese väntar sitt 6e barn
Jag Malin.och Martina knarkar

T ljug inte
2018-10-20, 14:47
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:

T ljug inte

På vilket sätt för informationen om Malins eller Martinas användning av droger denna tråden vidare?

T är fälld för saker som hon har begått, så enkelt är det! Sen om hon är jättesnäll och allt vad du skriver må så vara men hon är ändå fälld för ett brott! Det kan ingen ändra på!
2018-10-20, 15:00
Medlem
Citat:

T ljug inte

Vem är far till det barnet? Gammelsmurfen jimmy eller?
2018-10-20, 15:26
Medlem
Om Terese skulle vara gravid igen så får hon ALDRIG behålla det barnet. Vilken socialförvaltning låter en person som hotar med bomber, utger sig för att vara Joel och lägger ut hot i hans namn, som tuttar eld på hus och kommer med lögner behålla sitt barn?
Dessutom så räcker det väl med att fyra stackars ungar är omhändertagna . Tänk vad de ska få höra om sin mamma när de är nog stora att förstå hur Terese är. Farlig för sin omgivning, oärlig och dömd i domstol samt misstänkt för mordbränning. Arlighet123 kan hälsa sin vän Terese det och att hon ska sluta fara med osanning och sluta tala illa om Joel.
2018-10-20, 15:46
Bannlyst
Malin här jag ha stora problem med alkohol och knark behöver hjälp lås in mig och Pernilla på phyket
2018-10-20, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Om Terese skulle vara gravid igen så får hon ALDRIG behålla det barnet. Vilken socialförvaltning låter en person som hotar med bomber, utger sig för att vara Joel och lägger ut hot i hans namn, som tuttar eld på hus och kommer med lögner behålla sitt barn?
Dessutom så räcker det väl med att fyra stackars ungar är omhändertagna . Tänk vad de ska få höra om sin mamma när de är nog stora att förstå hur Terese är. Farlig för sin omgivning, oärlig och dömd i domstol samt misstänkt för mordbränning. Arlighet123 kan hälsa sin vän Terese det och att hon ska sluta fara med osanning och sluta tala illa om Joel.

du Terese talar sanning hon skulle aldrig ljuga om sådana allvarliga saker t säg sanningen om våldtäkt misshandel och t vart oskyldigt dömd
2018-10-20, 15:52
Medlem
Citat:
Malin här jag ha stora problem med alkohol och knark behöver hjälp lås in mig och Pernilla på phyket

Lägg ner vi vet att du inte är malin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in