2016-11-20, 19:56
Medlem
Goatboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Om du jobbar i butik och börjar se folk som snattar , men chefen säger att det inte finns några där och du tittar på övervakningsfilmen och din egen mobil och det är tomt eller ingen som snattar och du har besvär med detta så kan ju du vara hjälpt av din medicin. Men menar du att alla som jobbar mot snattare ska börja medicinera i stället för att ta snattaren de ser, bara för att du har hallisar ?

Förstår du skillnaden ? Krutet slut för dig annars ...

Men varför kommer ingen med bevis här i tråden då? Om det nu är så vanligt och omfattande borde det finnas något annat än folk som sitter och hittar på saker och försöker bevisa saker genom exempel om hur det skulle kunna vara?

Men tyvärr är det allt som finns, paranoida spekulationer och rena påhitt...
Senast redigerad av Goatboy 2016-11-20 kl. 20:00.
Citera
2016-11-20, 20:02
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goatboy
Men varför kommer ingen med bevis här i tråden då? Om det nu är så vanligt och omfattande borde det finnas något annat än folk som sitter och hittar på saker och försöker bevisa saker genom exempel om hur det skulle kunna vara?

Men tyvärr är det allt som finns, paranoida spekulationer och hjärnspöken...

Det finns en väldiga massa bevis i tråden, foton, vittnesutsagor länkar på liknande metodik etc etc, jag kan bevisa mitt men det tar jag med jurist jag håller på och söker som har mitt namn som kan kolla att det jag säger är sant och förstå sammanhanget med det övriga jag berättar.
Citera
2016-11-20, 20:08
Medlem
Goatboys avatar
Citat:
Det finns en väldiga massa bevis i tråden, foton, vittnesutsagor länkar på liknande metodik etc etc, jag kan bevisa mitt men det tar jag med jurist jag håller på och söker som har mitt namn som kan kolla att det jag säger är sant och förstå sammanhanget med det övriga jag berättar.

Jag har läst mycket i tråden och hittar inget.. Hur förklarar du alla paranoida som postar strunt i tråden undrar jag?

Är det för att de lider av exakt samma saker som ni "icke sjuka" gör?

Jag skulle vilja se bevis, fortfarande... Bara ETT enda bevis räcker.. Varför är det så svårt för er att skaka fram det?

Som sagt ETT bevis...
Citera
2016-11-20, 20:13
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag har läst mycket i tråden och hittar inget.. Hur förklarar du alla paranoida som postar strunt i tråden undrar jag?

Är det för att de lider av exakt samma saker som ni "icke sjuka" gör?

Jag skulle vilja se bevis, fortfarande... Bara ETT enda bevis räcker.. Varför är det så svårt för er att skaka fram det?

Som sagt ETT bevis...

Ett personligt bevis eller allmänt ? Jag kan ge dig ett foto som tolkats här som insekt trotts att det inte kan vara något annat än en drönare , utöver det jag beskrivit att jag kände igen ljudet på kvällar då jag kom hem av en drönare en tid.

Det är ett bevis på att jag inte vantolkar det jag ser och det är udda ...
Citera
2016-11-20, 20:17
Medlem
Goatboys avatar
Citat:
Ett personligt bevis eller allmänt ? Jag kan ge dig ett foto som tolkats här som insekt trotts att det inte kan vara något annat än en drönare , utöver det jag beskrivit att jag kände igen ljudet på kvällar då jag kom hem av en drönare en tid.

Ok, någon har fotat en drönare och kallar det bevis (dessutom en totalt misslyckad bild).. Drönare är ju extremt ovanliga och inga privatpersoner kan komma över en sådan..

Vad har detta med GS att göra?
Citera
2016-11-20, 20:20
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ok, någon har fotat en drönare och kallar det bevis (dessutom en totalt misslyckad bild).. Drönare är ju extremt ovanliga och inga privatpersoner kan komma över en sådan..

Vad har detta med GS att göra?

Vad en kamera bevisar ? Nu är krutet hel tömt ang dig.
Citera
2016-11-20, 20:26
Medlem
Goatboys avatar
Citat:
Vad en kamera bevisar ? Nu är krutet hel tömt ang dig.

För att en extremt suddig bild är det starkaste beviset för att massor av människor stalkar dig?

Som sagt, ETT enda trovärdigt bevis och jag ändrar mig.. Men jag misstänker att det aldrig kommer hända då det inte hänt än...
Citera
2016-11-20, 21:02
Medlem
madtops avatar
Citat:

Nej det finns inga som helst bevis i tråden. Och nej du kan inte bevisa det du påstår - vilket med all tydlighet kommer att visas genom att du om 6,9,12 och 18 månader kommer att skriva exakt samma sak. Om och om igen.
Citera
2016-11-20, 22:36
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det där var intressant https://sv.wikipedia.org/wiki/Perdurerande_brott

Då vore ju inte frånvaron av tortyrbrottslagstiftningen ett problem.

Ska ta tag i jurist först som vill utreda detta och kanske ta det till åklagare först, för möter jag trötta poliser som inser att detta är kollegor och deras släktingar , vänner etc så kommer diagnoshaglandet även där . Det är 20 års trakasserier och de gånger jag talat om detta nu på senare tid så är det 10 000 saker som pockar på att samtidigt bli sagda och har märkt att det blir fel. Måste i lugn och ro bli "tömd" på detta det är en massa detaljer runt dessa händelser som jag noterat också för att ha tidsstämpel på vissa av händelserna som stora strömavbrott, löpsedlar mm .
Som då jag ringde säk och sedan fick en "behandling" på stan. Jag har samma dags löpsedel som tidstämpel där. Eller då en av mina olyckor var nära att inträffa, en löpsedel även där så det är inte bara att säga jag har varit utsatt för ett rån tex. Sedan har jag ju mera som passfoton en jurist skulle kunna begära utan att mitt namn syntes för att få en ordentlig utredning på mitt senaste jobb för att visa helt klara sammanträffande som inte ens en idiot kan misstolka.

Passfotot är viktigt då det vore enklare om jag har rätt i min misstanke att en på jobbet är släkt (nära) med den personen jag har regnummer på från en tidigare bostad. Har annat också mot arbetsplatsen som då bostads 1 (i denna följd nummer 1) ägare även köpte bostad nummer 2 och en person där sade sig ha uppdrag runt min arbetsplats. Även bostad 3 (nuvarande i denna följd) sade sig ha jobbat inom min arbetsplats som en kontrollör av viss utrustning och dessutom direkt började prata om att han kände bostads 1 s ägare(och således då bostad nummer 2 där ifrån jag direkt sökte mig bort då jag visste vem som köpt stället) och att han hade nära som jobbade på SÄPO med en hel del annat man inte pratar med en främling som jag borde varit då.

Kan säga så här att länken med mitt namn var rörande en av NN granskningskommissioner.

Läste din länk nu och helt klar så är detta ett frihetsberövande då jag först fick svåra hot och sedan har varit övervakad, förföljd trakasserad och torterad med vetskap om att dessa hot kan sättas i verket om jag talar utan att kunna säga allt. vilket jag sedan ett par år har kunnat. Bra nu börjar vi komma någon vart.

Hur går det? Inlägget är ju drygt ett år gammalt och det vore på sin plats med lite uppdatering från dig. Har du fått tag på någon jurist och vad säger åklagaren?

Men tanke på att du påstår att du har en massa bevis så borde det hela vara avslutat vid det här laget.
Citera
2016-11-21, 12:24
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Hur går det? Inlägget är ju drygt ett år gammalt och det vore på sin plats med lite uppdatering från dig. Har du fått tag på någon jurist och vad säger åklagaren?

Men tanke på att du påstår att du har en massa bevis så borde det hela vara avslutat vid det här laget.

Jodå det är på gång nu , ohejdbart faktiskt , deras grepp som de faller själva på då jag tvingas agera .
Citera
2016-11-21, 12:30
Medlem
Citat:
Jodå det är på gång nu , ohejdbart faktiskt , deras grepp som de faller själva på då jag tvingas agera .

På gång? Please elaborate.....
Citera
2016-11-21, 12:37
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
På gång? Please elaborate.....

Full rulle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera