Citat:
Ursprungligen postat av
everythingis
Vilken jäkla soppa han har satt sig i.... Kunde han inte hålla sina händer i styr när han liksom hade tagit sig så långt i livet? Snacka om att falla på mållinjen. Jag är mest förvånad över att en 85-åring har sexualdriften kvar.... Å andra sidan så finns det en hel del fall där GM är snudd på död när de begår den här typen av brott, men som Lgwp brukar säga
- det här är mycket ovanliga fall ska du veta....
Sexdriften finns med oss hela livet men avtar ju för många genom åren. Vad som däremot inte avtar är impulskontroll, detta till följd av att hjärnan (i detta fall frontalloben) krymper, därav inte konstigt att tillbakatryckta drifter inte kan hållas i chack på samma sätt som tidigare i livet. Vid alkoholintag, medicinering och tex demenssjukdom blir det ännu knepigare, fråga mig som jobbat på äldre/ demensboende. Det fanns ett antal herrar man var extra medveten om vart tentaklerna befann sig sas..
Vad gäller val av resemål så må jag säga att det verkar bekvämare för en 85-åring med en långresa till Florida än Thailand och dyl, både med tanke på klimat, språk och kultur. Troligen har det huvudsakliga syftet inte varit att tafsa på småkillar men av ngn anledning så tappade BH omdömet totalt. Han själv är den enda som vet.