Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Skräll. Ledsen, men dina ord kan inte tas seriöst. Du förstår säkert själv varför.
Nej, du uttrycker dig inte som vi politiker gör. Dessutom har du inga motargument över huvud taget.
Du tycks inte veta att när man "yrkar" på något, så krävs en rejäl motargumentation från den som tycker annorlunda. Annars är det den som yrkat på något, som vinner motionen till presidiet.
Herr talman, jag måste på skäliga grunder underkänna användare "Moment22x22"s invändning. Min yrkan på att åter legalisera sexköp kvarstår, och jag tillägger dessutom att yrkandet är en motion till den blivande regeringen.