2019-01-11, 10:13
Medlem
Har mest besökt mina stammisställen sista tiden men blev lite sugen att testa nytt så jag valde ut några ställen. Här följer två korta recensioner.

1, Ganska centralt i sthlm testar ett ställe som verkar bra enligt TMG. Ringer på och möts av en söt ganska ung tjej och ser en till fin tjej i en soffa i lokalen. Tar en timma massage, som vanligt mest oljeskyfflande och mycket fokus på rumpan. Inte helt oväntat så kommer frågan om extra direkt efter vändning, kommer överens om B2B och det blir en trevlig upplevelse. Hon har en fin kropp med små bröst och vi avslutar i en 69a men tyvärr så tar hon inte satsen i munnen.

2, Även detta ganska centralt. Ringer på och möts av en väldigt fin tjej. Ganska lång, smal och välsvarvad. Ber om en timma med henne men hon kan bara 30 min för hon har en bokning, fan också men det får bli en halvtimma då. Näckar och hon kommer in väldigt snabbt. Hon knådar lite olja på ryggen och rumpan sen ber hon mig vända efter bara typ 10 min. Jag ger henne lite komplimanger att hon ser bra ut och hon frågar om jag vill ha något extra så vi kommer överens om FS. Hon klär av sig och fram kommer en helt underbar kropp. Hon lägger sig på mig och vi smeker varandra. Hennes bröst är helt perfekta, lagom stora silikonbröst som är mjuka och goa. Hennes kropp är otroligt fast och fin, absolut en av de finaste kroppar jag klämt på. Blir lite olika ställningar och sen avslut i missionären. Väldigt positiv upplevelse

Simma lugnt i djungeln
Citera
2019-01-11, 10:17
Medlem
Alltid lämnat mina saker på rummet när jag duschar. Aldrig blivit bestulen. Anser att de flesta är ärliga även om de gärna säljer sina tjänster så dyrt som möjligt. Men rätt dumt att stjäla från den hand som föder er , eller hur. Dessutom vill de inte ha polisen på besök, många tjejer har ju bara turist visum. Men jag har varit med om att flera salonger blivit bestulna , mobiler och pengar. Oftast av icke etniska Svenskar.
Citera
2019-01-11, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Alltid lämnat mina saker på rummet när jag duschar. Aldrig blivit bestulen. Anser att de flesta är ärliga även om de gärna säljer sina tjänster så dyrt som möjligt. Men rätt dumt att stjäla från den hand som föder er , eller hur. Dessutom vill de inte ha polisen på besök, många tjejer har ju bara turist visum. Men jag har varit med om att flera salonger blivit bestulna , mobiler och pengar. Oftast av icke etniska Svenskar.

Jag lämnar alltid klocka, mobil, pengar o kreditkort, ja allting lämnas i rummet när jag går och duschar. Är inte det minsta orolig. Tjejerna stjäl inte från den hand som föder dem....
Citera
2019-01-11, 12:58
Medlem
fozzie6666s avatar
Har nu gjort ett par besök i min hemstad utan att skriva någon recension om dessa så här är resultat av 2 tidigare besök.

1. En salong som jag varit på förut & har träffat en trevlig tjej där men hon är inte alltid där, oftast är hon i Stockholm men gör ibland korta besök här. Nu visste jag om att hon inte var där på grund av att vi har lite kontakt på WhatsApp. Bestämde mig ändå för att gå dit & se vad där var för personal.

Kommer in och hälsas välkommen av en petit tjej/dam (svårt att gissa ålder) betalar och visas in i rummet. Klär av mig allt & lägger mig på mage i FB position, hon kommer in och lägger 2 handdukar över mig. Börjar med lite knådning på rygg och ben innan handduken på ryggen åker av, smörjs in med olja och en bra massage tar sin början. Sedan viks handduken upp så den täcker rumpa och ben, massage börjar men lite besviken, ingen teasing alls.

När det är dags för vändning så frågar hon om jag vill ha extra och jag motfrågar om hon gör BTB, hon säger då ja och 2000:-. Säger då att det är för högt pris och då frågar hon vad jag vill ge, säger då max 1000:- och då svarar hon att hon kan ta av sig överdelen & ge mig ett HJ för dom pengarna.
Tackar bestämt nej, inga mer kommentarer från henne så massagen avslutas och jag drar hem.

2. Nästa besök i hemstaden är ett mera ett säkert kort både vad gäller massage & extra, denna salong återkommer jag till när det "pockar" på
Kvinnan som masserar mig är samma som alltid, har ej frågat om ålder men tror mellan 35-40 och jag vet att hon har barn.
Som sagt är massagen mycket bra och den börjar som vanligt med ryggen, handduken är borta för ett tag sedan. När massagen kommer till underdelen så börjar då en helt fantastisk teasing, medan jag ligger på mage så masserar hon pungen och går vidare ibland med lite lätt HJ i denna position.
När jag sedan vänder mig om fortsätter det med HJ tills man känner något varmt och då börjar ett BBBJ och med avslutning CIM.
Total pris med massage, 1100:-

Efter torkning så fortsätter sedan massagen på framsidan som om ingenting har hänt, denna kvinna är mycket på det arbete hon utför.
Senast redigerad av fozzie6666 2019-01-11 kl. 13:03.
Citera
2019-01-11, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RKTJMT
Varför jag inte tar med mer pengar förklarade jag ganska klart. Mobil för att jag inte inte tillhör den delen av befolkningen som får panik när den inte ligger i fickan o jag dessutom inte har användning av den. Sen beror det kanske på vad man har för klocka... Har man en från ur o penn kanske man inte bryr sig medan om man har en lite dyrare som man är rädd om inte vill ta med den in när man vill slappna av en stund.

Så frågan var hur vi gör, vi bad inte om en recension eller kommentar över våra vanor. Du gör som du gör, och vi andra som vi gör. Utan att bli bedömd av dig

Kränktheten fick sitt utlopp igen ser jag. Jag har inte dömt någon. Jag talade, precis som du, om hur jag gör och varför.
Sannolikheten att dina värdesaker blir snodda i bilen är mycket, mycket högre än i salongen.
Citera
2019-01-11, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag håller med dig!

Jag har en ganska så dyr klocka. Har fått kommentarer. Däremot aldrig varit rädd för att bli av med något på en salong.

Mycket kan man säga om tjejerna, men att påstå att de är oärliga är bara dumt. De kan kräva hutlöst betalt för sina tjänster, men stjäla något skulle de aldrig göra.

Thai är den mest oärliga nationaliteten jag känner till. Backstabbande lögnhalsar som inte drar sig alls för att utnyttja andra. Men dom snor inte grejer i salongerna.
Citera
2019-01-11, 15:10
Medlem
Senast hände en något annorlunda twist. Gick på massage på ett nytt ställe och togs emot av en söt tjej. Duschade och gjorde mig iordning. Efter en stund frågar de om det är ok att få massage av en ny tjej på salongen. Visst säger jag. Det visar sig att hon kommer direkt från flyget. Massagen var riktigt bra och en trevlig tjej. En hel del tease på slutet och vi kom överens om HJ. Den var ännu bättre än massagen. Båda händer användes, mjukt och långsamt och smek på paketet. Långsam tease med fingrar på ollonet. Jag tror hon höll mig på gränsen i 20 minuter. Nästa gång får det bli btb.
Hade hon bara gjort rim så hade det varit perfekt. Nån som vet nån som gör rim?
Citera
2019-01-11, 22:30
Medlem
Tack för svaren, jag tar en dusch nästa gång. Jag bor ofta på hotell i närheten men skönt o duscha av sig lite olja innan kläderna åker på
Citera
2019-01-12, 01:16
Medlem
RKTJMTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Kränktheten fick sitt utlopp igen ser jag. Jag har inte dömt någon. Jag talade, precis som du, om hur jag gör och varför.
Sannolikheten att dina värdesaker blir snodda i bilen är mycket, mycket högre än i salongen.

Det e lugnt, fortsätt du glömma dina klockor vid madrasskanten så lägger jag min i bilen tillsammans med min plånbok o mobil
Citera
2019-01-12, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Thai är den mest oärliga nationaliteten jag känner till. Backstabbande lögnhalsar som inte drar sig alls för att utnyttja andra. Men dom snor inte grejer i salongerna.
Vill bara säga att thaibrudar är det ärligaste som finns, jag har varit på många hundra salonger under alla år sedan thaimassage kom till Sverige (tack för det). Och aldrig blivit av med något, inte hört någon annan kompis heller,
Citera
2019-01-12, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11
Vill bara säga att thaibrudar är det ärligaste som finns, jag har varit på många hundra salonger under alla år sedan thaimassage kom till Sverige (tack för det). Och aldrig blivit av med något, inte hört någon annan kompis heller,

Kan bara instämma. De är mer taskiga och oärliga mot varann än oss kunder.
Citera
2019-01-12, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Kan bara instämma. De är mer taskiga och oärliga mot varann än oss kunder.
Tyvärr så måste jag säga att det stämmer inte riktigt!!
Har blivit bestulen på pengar en gång ska tillägas att jag aldrig varit otrevlig på någon salong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in