2019-01-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Bemötande? 9av10? Du är ju en drömtorsk allacarte 3.000? OMG
Dumt som fasen, men inte lätt när man tänker med lillhuvudet. Jag är bara nöjd att jag lyckades förhandla ner det något i alla fall...

Det var i alla fall en bra session och inte bara nån död fisk som mest visade att hon ville det skulle sluta asap

Men jo, tycker bemötandet ändå var 9 av 10.
Citera
2019-01-10, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelima
Helsingborg är hyfsat seriöst måste jag säga, om man jämför procentuellt mot andra städer där det går att få HE på de allra flesta ställena.
Det finns dock några guldkorn även i nordvästra Skåne ;-)

Tror nog att har otur...i Helsingorg.
Tror faktiskt att de är betydligt fler salonger som har någon extra, än de som inget har.
Däremot är fs mer sällsynt i denna stad.
Citera
2019-01-10, 17:39
Medlem
Så till mitt andra besök i Stockholm city.

Feg som jag är valde jag samma ställe som sist, även om massören sa att hon inte vanligtvis jobbade där. Dessutom gör det nog inte så mycket för massagen var kass.

Blev insläppt och visad till ett rum. Näckade och inväntade massören.

Denna gången påbörjades en riktig massage. Lagom hård och tryckte även ut knutar. Dock ingen teasing, så jag började bli lite orolig. Skulle det inte bli något!?

Vändningen kom och hon kunde typ ingen engelska alls så något snack var det inte tal om. Framsidan fortsatte masseras men ingen notis om soldaten som låg tryggt i givakt under handduken.

Men så äntligen kom frågan, massage here? JADÅ!

Men hon erbjöd bara handjobb. Fick henne att ta av sig toppen och fram kom ett par jävligt fina pattar. Inga sillisar, jag föredrar vanliga även om de är små. Men dessa var ett par stabila stora B skulle jag gissa på och jag fick både klämma och suga medans hon runkade mig.

Hyggligt härlig HJ, helt ärligt så nog bästa HJ jag någonsin fått. Mycket olja och hon tog det lugnt och fint. Härligt sprut någon minut senare.

Sen kom frågan om dusch. Jag sa instinktivt nej, men jag vet inte varför. Brukar ni duscha? Tar ni med er mobil o pengar etc in i duschen i så fall eller lämnar ni allt på rummet?
Citera
2019-01-10, 18:13
Medlem
RKTJMTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pynxer

Feg som jag är valde jag samma ställe som sist, även om massören sa att hon inte vanligtvis jobbade där. Dessutom gör det nog inte så mycket för massagen var kass.

Denna gången påbörjades en riktig massage. Lagom hård och tryckte även ut knutar. Dock ingen teasing, så jag började bli lite orolig. Skulle det inte bli något!?

Vändningen kom och hon kunde typ ingen engelska alls så något snack var det inte tal om. Framsidan fortsatte masseras men ingen notis om soldaten som låg tryggt i givakt under handduken.

Men hon erbjöd bara handjobb. Fick henne att ta av sig toppen och fram kom ett par jävligt fina pattar. Inga sillisar, jag föredrar vanliga även om de är små. Men dessa var ett par stabila stora B skulle jag gissa på och jag fick både klämma och suga medans hon runkade mig.

Hyggligt härlig HJ, helt ärligt så nog bästa HJ jag någonsin fått. Mycket olja och hon tog det lugnt och fint. Härligt sprut någon minut senare.

Sen kom frågan om dusch. Jag sa instinktivt nej, men jag vet inte varför. Brukar ni duscha? Tar ni med er mobil o pengar etc in i duschen i så fall eller lämnar ni allt på rummet?

Jag brukar alltid lämna mobil, klocka osv i bilen utanför. Tar dessutom bara med mig så mkt pengar in som jag max vill spendera. På det sättet kan jag inte drabbas av något tillfälligt hjärnsläpp o göra slut på mer än jag tänkt från början
Citera
2019-01-10, 20:39
Medlem
Citat:
Duschar alltid för att få bort oljan. Väljer aktivt bort ställen som inte har dusch, förutom ett populärt ställe där de har en bra olja som de inte överdoserar och där extratjänsterna också är bra om än något dyra. Har aldrig blivit av med något, har däremot hört om vissa som klivit in på salongerna och ställt frågor till personalen för att sedan sno någon mobil massösen lämnat framme.

En lustig sak som hände för ett par månader sedan var i fina kvarter norrut. Klev in i en lägligt placerad salong och hade mer eller mindre precis lagt mig ner på golvet då man kunde höra ytterligare en kund som kom in. Han frågade om det gick att få massage en kvart! Det var nämligen så att han skulle ta en buss som gick då. Går väl inte att klaga på deras flexibilitet i salongen då jag hörde hur de gick in i ett rum längre bort. Själv var jag missnöjd med både massage och massös så jag gick därifrån efter att massagetiden tickat ut.
Citera
2019-01-10, 20:57
Medlem
Citat:

Brukar bara ha med mig kontanter in på salongen. Mobil och kort mm lämnar jag i bilen. Efter som jag känner mig själv tar jag bara med så mycket pengar som jag vill betala. Vid vissa lägen tänker jag inte helt klart och blir helt kass på att förhandla
Citera
2019-01-10, 23:13
Medlem
Citat:

Brukar ta med i de fall jag inte vart på salongen flera ggr innan. Men duschar inte så jätteofta, försöker göra på annan plats om jag inte är jättekletig.
Citera
2019-01-10, 23:22
Medlem
Många verkar vara helt störda kring säkerhetsfrågorna. Har ni någonsin varit med om eller ens hört talats om massagetjejer som snor klockor och mobiler?
Er bag. Jag gör tvärtom. Tittar uttryckligt på klockan innan massagen startar så att de vet att jag har koll och tar sedan av den och lägger vid madrassen.
Jag glömmer den ofta. Många är dom massagebrudar som jagat upp mig utanför eller i bilen och överlämnat klockan med andan i halsen. Finns salonger som ringt upp och sagt att jag glömt uret där också.
Thaibrudar kommer att lura upp er på läktaren, ljuga om allt, knulla runt, utnyttja allt de kan och så vidare. Men dom snor inte grejer. Enda spärren dom har kvar. Varför dom sätter gränsen där har jag ingen aning om.
Citera
2019-01-10, 23:56
Medlem
RKTJMTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Många verkar vara helt störda kring säkerhetsfrågorna. Har ni någonsin varit med om eller ens hört talats om massagetjejer som snor klockor och mobiler?
Er bag. Jag gör tvärtom. Tittar uttryckligt på klockan innan massagen startar så att de vet att jag har koll och tar sedan av den och lägger vid madrassen.
Jag glömmer den ofta. Många är dom massagebrudar som jagat upp mig utanför eller i bilen och överlämnat klockan med andan i halsen. Finns salonger som ringt upp och sagt att jag glömt uret där också.
Thaibrudar kommer att lura upp er på läktaren, ljuga om allt, knulla runt, utnyttja allt de kan och så vidare. Men dom snor inte grejer. Enda spärren dom har kvar. Varför dom sätter gränsen där har jag ingen aning om.

Varför jag inte tar med mer pengar förklarade jag ganska klart. Mobil för att jag inte inte tillhör den delen av befolkningen som får panik när den inte ligger i fickan o jag dessutom inte har användning av den. Sen beror det kanske på vad man har för klocka... Har man en från ur o penn kanske man inte bryr sig medan om man har en lite dyrare som man är rädd om inte vill ta med den in när man vill slappna av en stund.

Så frågan var hur vi gör, vi bad inte om en recension eller kommentar över våra vanor. Du gör som du gör, och vi andra som vi gör. Utan att bli bedömd av dig
Citera
2019-01-11, 07:36
Medlem
Citat:

Sannolikheten att bli av med prylar och pengar är liten....du ger ju damerna dina pengar frivilligt, så de har ingen större anledning att förse sig själv med dina prylar.....
Citera
2019-01-11, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macasth
Hade en trevlig upplevelse igår. Var på en salong i södra Stockholm för första gången. Varit med om många olika erfarenheter genom åren. Detta skiljde sig dock en del. Som oftast fick jag ett trevligt bemötande när jag stiger in. Efter en stund blir jag ledd till ett rum. Jag klär av mig naken och lägger mig ner på rygg. Det tar lite längre tid än normalt innan hon kommer in. Hon ber om ursäkt och tittar samtidigt utforskande på mig. Hon ber mig vända mig på mage och lägger på en filt över hela mig.

Ganska snart smeker hon mig över hela kroppen med filten på. Hon smeker lite försiktigt mig på rumpan några gånger och när hon märker att jag reagerar positivt känner hon lite mer mellan skinkorna. Hon viker ner filten och börja massera ryggen. Oftare och oftare går hon ner mot rumpan och tar och smeker prövande längs skåran. Efter ryggen fortsätter hon neråt och lägger filten vid fötterna. Hon särar på skinkorna och häller lite olja och ger en mer intensivare rumpmassage.

Hon märker att jag stönar och blir lite mer på och börjar massera analen. Plötsligt slutar hon och jag hör hur det prasslar bakom mig. Efter någon minut återupptar hon massagen och jag känner hur något trycker mot min anal lite trevande. Efter en kort stund slutar hon och fortsätter massera bena. Jag försöker snegla lite för att se vad det var och ser en komdomklädd dildo vid sidan om sängen. Efter en stund ber hon mig vända på mig. Jag frågar då om jag kan få lite mer rumpmassage. Förhandlingen går snabbt.

Hon börjar massera rumpan och mjukar upp analen. Snart kommer dildon på plats igen och hon pressar in den i mig. Hon tar tag i mina höfter och drar upp så att jag står i doggy. Ståendes på alla fyra börjar hon knulla mig med dildon och runkade kuken med andra handen. Hon avslutar och ber mig att vända mig om. Jag lägger mig på rygg och hon placerar dildon på plats och fortsätter knulla mig och runkar för fullt. Vilket jäkla sprut. Så himla skönt...

Det är ganska vanligt att få prostatamassage men första gången någon tar eget intiativ på det sättet. Har någon av er varit med om det?

Den är inte så vanlig, har varit med om rimjob på några ställen och dildo på ett ställe
Citera
2019-01-11, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen

Jag håller med dig!

Citat:
Ursprungligen postat av RKTJMT
Varför jag inte tar med mer pengar förklarade jag ganska klart. Mobil för att jag inte inte tillhör den delen av befolkningen som får panik när den inte ligger i fickan o jag dessutom inte har användning av den. Sen beror det kanske på vad man har för klocka... Har man en från ur o penn kanske man inte bryr sig medan om man har en lite dyrare som man är rädd om inte vill ta med den in när man vill slappna av en stund.

Så frågan var hur vi gör, vi bad inte om en recension eller kommentar över våra vanor. Du gör som du gör, och vi andra som vi gör. Utan att bli bedömd av dig

Jag har en ganska så dyr klocka. Har fått kommentarer. Däremot aldrig varit rädd för att bli av med något på en salong.

Mycket kan man säga om tjejerna, men att påstå att de är oärliga är bara dumt. De kan kräva hutlöst betalt för sina tjänster, men stjäla något skulle de aldrig göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in