Citat:
Ursprungligen postat av
pynxer
Sen kom frågan om dusch. Jag sa instinktivt nej, men jag vet inte varför. Brukar ni duscha? Tar ni med er mobil o pengar etc in i duschen i så fall eller lämnar ni allt på rummet?
Duschar alltid för att få bort oljan. Väljer aktivt bort ställen som inte har dusch, förutom ett populärt ställe där de har en bra olja som de inte överdoserar och där extratjänsterna också är bra om än något dyra. Har aldrig blivit av med något, har däremot hört om vissa som klivit in på salongerna och ställt frågor till personalen för att sedan sno någon mobil massösen lämnat framme.
En lustig sak som hände för ett par månader sedan var i fina kvarter norrut. Klev in i en lägligt placerad salong och hade mer eller mindre precis lagt mig ner på golvet då man kunde höra ytterligare en kund som kom in. Han frågade om det gick att få massage en kvart! Det var nämligen så att han skulle ta en buss som gick då. Går väl inte att klaga på deras flexibilitet i salongen då jag hörde hur de gick in i ett rum längre bort. Själv var jag missnöjd med både massage och massös så jag gick därifrån efter att massagetiden tickat ut.