Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
Jag läste det nyss här i tråden att det stod så i Aftonbladet. Dom skulle hämta hans grejer på motellet men det fanns ingen inskriven med hans namn.
Gick in nu på Aftonbladet och det stämmer att ingen med hans namn fanns incheckad. Troligtvis har han angett falskt namn då det är ett sånt där motell som folk stannar på mellan en vecka och en månad. Bosse hade nog ett klart syfte då området runt omkring drösar med lekplatser.
Behöver inte betyda ett dyft:
Själv har jag "svenska tecken" i mitt namn, så jag checkar in utan "ö, ä eller å"..
Å andra sidan så saknar "Bo Hansson" så att säga "svenska tecken" i stavningen..
Att "kändisar" checkar in i alternativa namn, är inget knepigt egentligen.
Ett exempel, som är rätt kul är Maurice Joseph Micklewhite. Hans scennamn (och nuvarande lagliga namn) är Michael Caine. Han bytte namn till Michael Caine, rätt nyligen, eftersom passpolis och poliser som stoppade honom, sa "Du är fan inte Maurice Micklewhite, du är ju fan Michael Caine!"
Men Bo Hansson kanske har flera förnamn? -Ponera att han även heter Ingvar. Han kanske checkade in som "Ingvar Hansson"? Då har han absolut inte gått med osanning.