Citat:
Ursprungligen postat av
everythingis
Om det bara är det här fallet så känns det inte jätteallvarligt, men om det dyker upp fler utsatta pojkar så är det bevis på att det är ett vanebeteende. Jag kan gott tänka mig att Bosse bott på samma ställe flera semestrar, och det är inte omöjligt att det dyker upp fler målsägare från tidigare resor, nu har ju bilden kablats ut och dammluckorna står öppna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Har de beslagtagit hans dator och mobil? Gissar att det finns en del barnporr där ☹️ Är man pedofil brukar man väl inte debutera med att ge sig på barn irl, utan har nog hållt sig till nätet några år innan.
Inte undra på att han varit så ”hemlighetsfull” och inte velat tala om sitt privatliv med ens vänner.
Som sagt, han kanske föredrar unga men myndiga pojkar.
Hur som helst, jag tycker man måste bedöma en människa för alla hens handlingar, INTE bara för några få dåliga handlingar. Och sen måste man också gradera de dåliga handlingarna, efter hur stor skada de har orsakat. Med största fokus på FYSISK skada. Bara för att en gammal gubbe smeker en pojkes lår, så är den pojken INTE förstörd för all framtid. Såvida inte en psykolog lyckas övertyga pojken om det förstås. Man behöver ju inte göra saken värre än vad den är, menar jag.