2019-01-09, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Googlade idag, så verkar vara aktuellt även nu.
Dessutom hade han uttalat sig att AIK inte skulle ha ”svarta” spelare. Hoppas han ruttnar den gamla råttan
Håll käften. Bosse är inte bög, ungkarl visst men det gör inte honom till bög.
Det här ryktet har ursprunlingen upphov i bittra kollegor på radiosporten som ville svärta ner hans namn.
Inte ett ord är sant om bögeri.
Om det aktuella fallet, har nada info men vet att Bosse alltid uppmuntrat unga killar till aktivitet, vet av egen erfarenhet.
Ibland är Flashback så jävla ruttet. Ett värdelöst pundarsamhälle med misslyckade människor som i sin bitterhet och revansch söker upprättelse för sitt eget misslyckande. Haha, losers i kubik.
Citera
2019-01-09, 23:18
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Det finns ingen sambo, är du säker på att du tänker på samma Bosse som tråden handlar om? Vad heter denna sambo du tänker på?

Jag tror som du att det blivit en förväxling. Bo Gunnar Hansson, född 20 december 1933, boendes i Solna, bor alldeles själv.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2019-01-09 kl. 23:23.
Citera
2019-01-09, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calle555
Osannolikt.

Swahn var sambo med David Bonnier.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lennart_Swahn

Behöver ju inte betyda något. Homofili är inte direkt en garanti för trohet...
Citera
2019-01-09, 23:21
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Håll käften. Bosse är inte bög, ungkarl visst men det gör inte honom till bög.
Det här ryktet har ursprunlingen upphov i bittra kollegor på radiosporten som ville svärta ner hans namn.
Inte ett ord är sant om bögeri.
Om det aktuella fallet, har nada info men vet att Bosse alltid uppmuntrat unga killar till aktivitet, vet av egen erfarenhet.
Ibland är Flashback så jävla ruttet. Ett värdelöst pundarsamhälle med misslyckade människor som i sin bitterhet och revansch söker upprättelse för sitt eget misslyckande. Haha, losers i kubik.

Tafsar man på småpojkar och är häktad för det, så kan det vara en indikation på att man tänder på snoppar och inte snippor. För det var ju inte unga flickor han tog på könet.
Citera
2019-01-09, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av calle555
Osannolikt.

Swahn var sambo med David Bonnier.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lennart_Swahn

Vi vet i och för sig inte om Swahn och Hansson bodde ihop tidigare i livet, men jag har för mig att Bonnier var Swahns partner i flera decennier. Jag tror heller inte riktigt på den historien.
Citera
2019-01-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Vi har ju ingen aning om huruvida han är dement eller inte. Min mor är 83 år, promenerar en timme varje vardag, har ett hästminne och kanske haft färre än tio sjukskrivningsdagar. Hon tafsar inte på män vad jag vet.

Bosse är inte dement. I så fall måste han ha blivit det de senaste månaderna. Snackade nämligen själv med Bosse vid Nackastatyn på söder i somras när ett filmteam från Mexiko var där och gjorde ett reportage om fotbolls-VM 1958. Bosse var precis som han var på tv-sporten förutom att han hostade lite mer och har grått hår och är mer rynkig i fejset. Men den som antyder att Bosse är dement vet inte vad den snackar om!

Här är ett reportage. http://bolletinen.se/sfs_artiklar/20180608_sve_mex.htm

Bosse: http://bolletinen.se/sfs_artiklar/20180608_sve_mex_14.JPG
Citera
2019-01-09, 23:25
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Bosse är inte dement. I så fall måste han ha blivit det de senaste månaderna. Snackade nämligen själv med Bosse vid Nackastatyn på söder i somras när ett filmteam från Mexiko var där och gjorde ett reportage om fotbolls-VM 1958. Bosse var precis som han var på tv-sporten förutom att han hostade lite mer och har grått hår och är mer rynkig i fejset. Men den som antyder att Bosse är dement vet inte vad den snackar om!

Här är ett reportage. http://bolletinen.se/sfs_artiklar/20180608_sve_mex.htm

Bosse: http://bolletinen.se/sfs_artiklar/20180608_sve_mex_14.JPG

Bra, då har vi fått det utrett. Han tafsar för att han vill det och inte för att demens tagit bort spärrarna.
Citera
2019-01-09, 23:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Det har länge gått rykten kring just Bosse. Ensam weirdo. Återstår att se hur han kan krångla sig ur detta. Han kommer förmodligen med tanke på sin ålder hävda demens och att han inte visste vad han gjorde. Visst det är USA så detta är än mer allvarligt de tar sådant här extremt allvarligt där men gammal som han är så blir nog straffet att han kommer aldrig få sätta sin fot där igen.
Senast redigerad av Zaedrews 2019-01-09 kl. 23:37.
Citera
2019-01-09, 23:29
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teacher80
Problemet är ju att han har gjort flera liknande resor sedan länge. Således går det inte att utesluta att detta inte bara var ett senilt beteende utan något han kan ha gjort länge. Skillnaden nu är ju att barn och ungdomar är mer medvetna och vågar larma.

Har du varit med på Bosses resor?
Citera
2019-01-09, 23:30
Medlem
JoeBidens avatar
Tror han får ett lindrigt straff, utvisad på livstid. Han är trots allt vit, hans sexuella närmande stannade precis vid sexuella närmande och han är gammal. Tror nog inte att han får avtjäna någon fängelsetid om han blir dömd, högst ett år, troligtvis villkorlig dom eller liknande.
Citera
2019-01-09, 23:33
Medlem
Zoom008s avatar
Åldern och därmed skröpligheten tror jag bidrog till att han inte var lika fingerfärdig och diskret som tidigare. Undrar hur många gossar farbror Bosse har på sitt samvete. Någon måste ha haft misstankar eller också reste han bort på sina äventyr då han kunde vara anonym och gå loss på pojkarna. Hoppas att han själv blir påsatt där han nu vistas men förmodligen vill inte ens dom andra se hans gamla rövhål. Kan bli hans räddning för att slippa få en stor negerkuk i skritskruven.
Citera
2019-01-09, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necroluster
Idag fick jag lära mig att det finns ett samband mellan att hata män som våldtar småbarn och att misslyckas i livet av ingen mindre än en anonym användare på ett gammalt pundarforum.

Håll dig OT ditt patrask!

Någon som vet om Svenskt rättsväsende har reagerat på detta än? Skulle inte förvåna mig om polisen nu har god grund för en husrannsakan.

De lär nog mest hitta hans gedigna samling av sportfrimärken som ska vara en av de främsta i landet, ja kanske i världen, enligt folk i filateli-branschen.

Här går att läsa om den!

https://idrottsforum.org/wp-content/uploads/2017/03/hansson170321.pdf
Senast redigerad av sportisen 2019-01-09 kl. 23:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in