2019-01-09, 18:00
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Bo Hansson har naturligtvis agerat förkastligt, men han är inte någon pedofil. Han tjusas tydligen av ung manlighet, något som bögar gjort i alla tider. Äldre rik herre med makt dras till ung spenslig tonåring. Inget nytt under solen. Ej heller något som ska tolereras.

Men att tala om pedofili, en dragning till könsligt icke utvecklade individer är fel. Bosse har visat sig vara en klassisk pederast, inget annat. Framförallt har han tillintetgjort sitt hitintills goda rykte som sportkommentator.

Killen han försökte smeka lär tydligen vara i de unga tonåren och kan förhoppningsvis kunna lägga detta bakom sig. Jag blev själv påfluget "uppvaktad" av en bisexuell man i Sydeuropa för snart tjugo år sedan. Det hela mynnade bara ut i ett verbalt skamligt förslag och ett kuriöst minne av hur vissa människor kunde bete sig.

Så kan jag tro blir fallet även för denne utsatte kille. Hade det rört sig om ett barn hade det naturligtvis varit något annat.

Ja han tycks inte ha vidrört några intimare delar om de tyckte han var för närgången hade det räckt med ett: Stick äckelgubbe! och det hade varit ur världen till skillnad från detta oproportionerliga hanterande.
Citera
2019-01-09, 18:00
Medlem
Anses detta som sensationellt i Usa eftersom det är så strikt med lagarna att det inte förekommer så öppet i normala fall bland infödda, och dessutom känd profil, om de hunnit nosa upp det?
Citera
2019-01-09, 18:02
Medlem
Bavaros avatar
Oerhört tragiskt på många sätt!

Är ju långt ifrån läkare eller har annan psykiatrisk kunskap men kan en 85 åring ha den driften fortfarande?
Citera
2019-01-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobbeTupp
För nytillkomna tittare: https://www.google.se/amp/s/www.nbcmiami.com/news/local/Swedish-Man-Accused-of-Groping-Teen-at-Park-in-Coral-Springs-504063651.html%3famp=y

En annan artikel:

https://www.nordfront.se/svt-profilen-bosse-hansson-gripen-for-pedofila-narmanden-i-usa.smr
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Ja han tycks inte ha vidrört några intimare delar om de tyckte han var för närgången hade det räckt med ett: Stick äckelgubbe! och det hade varit ur världen till skillnad från detta oproportionerliga hanterande.
Enligt amerikansk press har han strukit på penisen fram och tillbaka utanpå pojkens byxor.
Citera
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobbeTupp
För nytillkomna tittare: https://www.google.se/amp/s/www.nbcmiami.com/news/local/Swedish-Man-Accused-of-Groping-Teen-at-Park-in-Coral-Springs-504063651.html%3famp=y
Är bilden äkta så är det här det roligaste som hänt i Sveriges historia. I övrigt tycker jag vi ska låta bögen vara ifred, det var inget barn han råkade komma åt. Har svårt att se Bosse använda våld, han är förmodligen väldigt tafatt i sitt tafsande.
Citera
2019-01-09, 18:06
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmerboy
Enligt amerikansk press har han strukit på penisen fram och tillbaka utanpå pojkens byxor.

Länk?
Citera
2019-01-09, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Kan instämma om att det är sorgligt att han var väldigt ensam.

Bosse levde för sitt jobb och sina kollegor, så omställningen till ett ensamt och isolerat pensionärsliv tog nog hårt på honom...

Men!

Trots det så borde han fattat att det INTE är ok att tafsa på minderåriga pojkar, inkl deras könsorgan (om det nu stämmer att han gjorde det).

Och om det var nya vänner Bosse var ute efter så är jag övertygad om att det finns gott om pensionärsföreningar eller andra lämpliga ställen att söka sig till i Florida. Många jänkare flyttar ju dit efter pensioneringen p.g.a. klimatet, så nog inga problem på den fronten.

Han verkar ju snarare ha valt ensamhet som livsstil genom hela livet, enligt vad gamla kolleger säger. Umgicks inte med någon osv. Så det är nog inte pensioneringen som gjort honom ensam.
Snarare kanske han alltid haft udda böjelser och därför inte sökt sig till folk, för att slippa låtsas vara normal.
Citera
2019-01-09, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Är bilden äkta så är det här det roligaste som hänt i Sveriges historia. I övrigt tycker jag vi ska låta bögen vara ifred, det var inget barn han råkade komma åt. Har svårt att se Bosse använda våld, han är förmodligen väldigt tafatt i sitt tafsande.

Det var ju en trettonåring! Jag har själv barn och skulle någon äcklig gubbe komma och tafsa mina söner på snoppen skulle jag inte låta honom vara ifred.
Citera
2019-01-09, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet

Håller med.
16åringen skulle ju bara gett honom en käftsmäll så hade sken varit ur världen.
Citera
2019-01-09, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren

Nja, enligt flera artiklar så kladdade Bosse även på pojkens ”private parts”, så försök inte vifta bort detta som en bagatell.

Om beskrivningen är sann så är det ytterst allvarligt!
Citera
2019-01-09, 18:13
Medlem
dubbelkvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
I USA finns inga lobbyistgrupper som försöker normalisera bögeri och andra avarter som i Sverige.

Det märks att du aldrig varit i USA, homofob. Jezuz, det dummaste jag läst idag. Hahaha!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in