2011-01-06, 22:19
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babakus
Nå? Släppte Pops in Bosse i hytten? Blev det varmare? Finish the fukking story!

Finns inte så mycket att berätta, han berättade det som en kul Bo Hansson-anekdot, Bosse titta ner i bordet och skyllde på kylan. Sedan gick de raskt vidare till nästa inslag. Tror Pops sa något i den här stilen.

"Minns när jag skulle kommentera VM-finalen själv för första gången. Då knackade du på i hytten och ville sitta bakom mig!"

Sportspegeln kommer väl upp på SVT-Play inom kort.
Citera
2011-01-08, 03:25
Medlem
Om jag inte missminner mig alldeles så var väl Bo ihop med Jacob Dahlin?
Citera
2011-01-08, 04:48
Bannlyst
Lennart Swan har aldrig varit ihop med Bosse Hansson. Han var ihop med David Bonnier fram till sin död för några år sedan. Bo Hansson har varit ungkarl hela sitt liv.
Citera
2011-01-08, 04:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lajbanito
Om jag inte missminner mig alldeles så var väl Bo ihop med Jacob Dahlin?

Jacob Dahlin har inte alls varit ihop med Bosse Hansson. Jacob Dahlin var på allt och alla och det var också därför han dog i HIV under början av 90-talet. Jag har svårt att tro att Jacob Dahlin skulle ha varit på Bosse Hansson överhuvudtaget även för en snabbis för då hade säkert ej Bosse Hansson varit i livet idag.
Citera
2011-01-08, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Lennart Swan har aldrig varit ihop med Bosse Hansson. Han var ihop med David Bonnier fram till sin död för några år sedan. Bo Hansson har varit ungkarl hela sitt liv.

Ingen som vet om Bosse någonsin haft en kärleksrelation, med man eller kvinna? Benämningen "ungkarl" betyder väl bara att man inte är gift eller lever tillsammans med någon.

Han kanske rent av är asexuell? Det är inte så förvånande när det gäller en "statistiknörd" som Bosse: en människa som hellre sitter hemma och pluggar fakta än att träffa andra människor. Eller vad tror ni? Kan vara någon form av asperger dessutom...
Citera
2011-01-08, 11:40
Medlem
Jag tror att oilkink är inne på rätt spår.

Alla dessa rykten men inga bevis. Jag tror Bosse nöjer sig med frimärken och sport
Citera
2011-01-08, 15:46
Medlem
Stoolers avatar
Är också inne på Oilkink´s teori!

Jag bodde granne med BH under 4-5 år i Råsunda (Solna) och det var väldigt fritt från skandaler. Hade givetvis också hört alla gamla skrönor om honom men såg aldrig något som kunde bekräfta dem. BH´s hem är helt fyllt med böcker om sport, statistik osv. Han umgicks mycket med en annan granne som precis som Bosse har liknande "nerd" stämpel i sammanhanget. Men knappast bög...den snubben har iaf varit gift och hade barn.
Citera
2011-01-08, 16:45
Medlem
gluutheens avatar
Vad finns det att diskutera? Mannen(?) satt ju varje sändning med gnagarmärket på kavajen.
Självklart var han bög!
Precis som Johan Mjällby och Lennart Johansson
Citera
2011-01-08, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gluutheen
Vad finns det att diskutera? Mannen(?) satt ju varje sändning med gnagarmärket på kavajen.
Självklart var han bög!
Precis som Johan Mjällby och Lennart Johansson
Hmmmm,det har jag inte tänkt på..Är det sant..??..
Då var mao Putte Kock bakladdare,han med......!!...??..
Citera
2011-01-08, 17:34
Medlem
Nisse Gandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stooler
Är också inne på Oilkink´s teori!

Jag bodde granne med BH under 4-5 år i Råsunda (Solna) och det var väldigt fritt från skandaler. Hade givetvis också hört alla gamla skrönor om honom men såg aldrig något som kunde bekräfta dem. BH´s hem är helt fyllt med böcker om sport, statistik osv. Han umgicks mycket med en annan granne som precis som Bosse har liknande "nerd" stämpel i sammanhanget. Men knappast bög...den snubben har iaf varit gift och hade barn.

Fler omständigheter som som talar emot att BH skulle vara bög är hans ointresse för sin personliga hygien samt hans trasiga och förmodligen illasittande kläder.

De flesta fjollor är ju noga med sin kroppsvård och är extremt modemedvetna.
Citera
2011-01-08, 17:53
Medlem
gluutheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hmmmm,det har jag inte tänkt på..Är det sant..??..
Då var mao Putte Kock bakladdare,han med......!!...??..

Helt rätt min välartade son, Ska du lukta på glöggen pojke ?
Citera
2011-01-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Jacob Dahlin har inte alls varit ihop med Bosse Hansson. Jacob Dahlin var på allt och alla och det var också därför han dog i HIV under början av 90-talet. Jag har svårt att tro att Jacob Dahlin skulle ha varit på Bosse Hansson överhuvudtaget även för en snabbis för då hade säkert ej Bosse Hansson varit i livet idag.

Det finns något som heter kondom

Om JD var på allt och alla som du säger hur kan du då vara så säker på att han inte var på BH?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in