Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Du skriver så här; "Jag tror inte utan jag vet att du är psykiskt sjuk."
Du vet inget om mig, förstår du? Jag är säkerligen långt mycket friskare än exempelvis de 'forskare' som deltar i detta, de som jobbar/möjliggör detta d.v.s. militären/Försvarsmakten, säkerhets- och underrättelsetjänsterna, de som skriver diagnoser utan att ta hänsyn till att denna slags teknik/vapen existerar och utvecklas i rasande fart. Sedan kan du ju återkomma med din nätdiagnos bäst du vill. Ditt inlägg har inget värde oavsett hur sjuk du själv har varit (är) - det är off-topic och nonsens. I diktaturer brukar man beskylla dissidenter och andra med fel åsikter för att vara psykiskt sjuka vilket är svårt att värja sig emot. Även i nutida USA verkar 'myndigheterna' gärna ta till en sinnesundersökning när tillfälle ges och det behagar (och samma sak förekommer även i Sverige även om det är mindre vanligt).
Du skriver även; " Du presenterar något du upplever som logiskt men är jämförbart med att forskare skulle släppa ut sina laboratorium möss i skogen och försöka springa efter för att analysera dem."
Logiskt eller inte. Ingen eller väldigt få skulle som sagt ge sitt medgivande till denna typ av övergrepp/experiment. Detta är vad som sker oavsett hur ologiskt du anser detta vara. Man studerar hjärnan utifrån alla möjliga perspektiv, man utvecklar bl.a. AI, robotar, trådlös (tanke)kommunikation för det kommande samhället, för den i värsta fall kommande tankediktaturen. Vissa människor stämplas som mindre värda av inavlade egoistiska psykopater vilka blir rättslösa när staten slutar fungera som tänkt samtidigt som teknikutvecklingen når ett visst mått.
Vidare skriver du; "Det är absolut verkligt det du känner och upplever men enbart för dig eftersom det är en biologisk knäpp."
Jag känner mig själv extremt väl. Jag är mer klartänkt än många andra trots de fruktansvärda obeskrivliga övergreppen. Jag har bevis och anteckningar. Jag skall ta detta till domstol. Någon biologisk knäpp whatsoever är det inte, den fasen - om den ens funnits - har jag klarat av för länge sedan (gått snart 8 år nu sedan övergreppen började).
Jag vet att det är otroligt svårt att oavsett om man är utsatt eller inte, bli motsagd och att majoriteten av människor som utsätts av andra för saker, bemöts av ignorans. Däremot är jag ledsen men det finns tydliga symptom och dem skulle finnas även om du var utsatt för någon form av orätt.
Jag har alltid kunnat bevisa extremt mycket jag sagt, minnen etc eftersom jag haft ett suveränt minne och kunnat sortera när hjärnan försökt lägga in falska fragment (eftersom den gör det på alla) och när jag varit säker på något oavsett vilket psykiskt skick, och oavsett tvivel har extremt mycket kunnat styrkas upp. Ändå fick jag en enorm chock av att inse att något jag minns utomordentligt bra, sannolikt aldrig skett. Givetvis så finns möjligheten att jag lurats på något vis (eftersom folk lurar andra utan att det är konstigt) men det finns bitar som gör att det troligast var att jag fantiserat ihop något. Otroligt konstigt eftersom det är den enda gången före och efter i mitt liv att det skett. Men så mäktig är hjärnan när den befinner sig under stark psykisk stress.
Ingenting av det du säger stämmer eftersom det är läkare och psykologer som sätter diagnoser och dem kan plockas bort av sådana också. Militären gör inte det.
Av oss två är jag nog även den friskaste då jag aldrig förlorat förmågan att reflektera över mig själv och min omvärld. Sedan får du anse det så mycket trams som du vill.