2019-01-09, 10:51
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Det måste ju ha slagit slint i gubben fullständigt. Börjar tafsa öppet och sen försöker slita av byxor av folk mitt på dagen.

Må han ruttna i fängelse

Det är väl bara så att den här gången så åkte han dit.

Bara förnedringen att få stå med fejset ut till offentlig beskådan och att det blir ett saftigt belopp som han får betala.
Citera
2019-01-09, 10:52
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Är det verkligen så hårda straff för att tafsa i USA? I Sverige hade det knappt blivit böter.

Om man skall spekulera baserat på den information som finns så är hans eventuella brott nog ganska ringa, och hamnar lågt på straffskalan. Enligt vad som framkommit hittils (enligt vad jag sett) så påstås det att han har approcherat 13-16 åringar vid två tillfällen, frågat om de vill visa sina muskler och enligt uppgift hållt i vrister och tagit på benen på en av dem när han gjorde sit-ups. Skall du hamna högt på skalan så bör det nog finnas repetition, handla om ännu yngre och förekomma beröring mm av könsdelar. Lägg till att han är 85 år, utlänning och det kostar ca $20000/år att hålla en fånge i fängelse (en 85-åring troligen ännu mer) så kommer han nog komma hem ganska snart. Troligen utan att passera något fängelse.
Citera
2019-01-09, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Att Bosse är homosexuell är en av de mest seglivade vandringsmyterna, en klintbergare.

Finns så vitt jag vet inte några konkreta bevis på detta.

Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Håller med. Att han är ungkarl räcker liksom inte som "bevis".
Nej, jag får inte bögkänsla av Bosse.
Har inte läst hela tråden men finns det konkreta bevis? Tvivlar.
Håller med Casey om vandringssägen. Synd om Bosse som var duktig kommentator.
Men så typiskt för FB att tracka helt oskyldiga. Hade detta hänt mej hade jag beställt Flashbacks ägares huvud på silverfat.

Att han tafsar på småpojkar, och nu är gripen för det, är inte bevis nog för er?
Citera
2019-01-09, 10:59
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Om man skall spekulera baserat på den information som finns så är hans eventuella brott nog ganska ringa, och hamnar lågt på straffskalan. Enligt vad som framkommit hittils (enligt vad jag sett) så påstås det att han har approcherat 13-16 åringar vid två tillfällen, frågat om de vill visa sina muskler och enligt uppgift hållt i vrister och tagit på benen på en av dem när han gjorde sit-ups. Skall du hamna högt på skalan så bör det nog finnas repetition, handla om ännu yngre och förekomma beröring mm av könsdelar. Lägg till att han är 85 år, utlänning och det kostar ca $20000/år att hålla en fånge i fängelse (en 85-åring troligen ännu mer) så kommer han nog komma hem ganska snart. Troligen utan att passera något fängelse.

Mja säg inte det, USA är lite annat och att han är utländsk kan förvärra saken.
Citera
2019-01-09, 10:59
Medlem
everythingiss avatar
Verkar som att den gamle roliga gåtan man berättade för 35 år sedan var sann. Gåtan löd...
"vad är det för likhet mellan Bosse *Ha*ss*on och en brygga?.... Båda har svanskit på pålen"

Refererade till Lennart Svan som var Bosses kollega, men Lennart var inte öppet homosexuell heller, om han nu var det vill säga.
Tråkigt att en sådan respekterad kille går och gör en sådan här grej, måste blivit generalknas i skallen på han.
Citera
Schlesiens avatar

Moderatormeddelande

Postat av Schlesien 2019-01-09, 11:02
Moderator
Fyll inte tråden med utrop, oneliners och chatt.
Posta om du verkligen tror du har något att tillföra ämnet.

Sammanfogning av trådar

Utgångna rubriker:
Bosse Hansson (sportjournalist) bög? 196 inlägg
Folkkär tv-stjärna gripen av polis i USA, 206 inlägg

/ Moderator
2019-01-09, 11:04
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Haha bilden på honom i Amerikansk media var ju riktigt charmerande .Ser ju ut som hämtad ur en skräckfilm .

Titeln folkkär i Sverige tar nog en ny fart i landet.Jag gillade Bosse hela tiden, när han var i rutan och sände sport.Men att det gick så här fel på slutet, detta hade man ju ingen aning om.Men han är ju frisk och kry än, hälsan är ju den viktigaste faktorn.

https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2019/01/Swedish_Man_Accused_of_Groping_Teen_at_Park_in_Cor al_Springs_-_NBC_6_South_Florida12.flv_snapshot_00 .01_2019.01.09_08.09.19-460x259.jpg

mvh/
Senast redigerad av DyslexiKungen 2019-01-09 kl. 11:07.
Citera
2019-01-09, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Att han tafsar på småpojkar, och nu är gripen för det, är inte bevis nog för er?

Han är misstänkt för ett brott, inte dömd.
Citera
2019-01-09, 11:10
Medlem
Bosse sprang runt på Gläntans fotbollsplan och tallade på och störde Spånga IS pojklag redan på 70-talet. Jag såg det med egna ögon. Men han var skyddad och ingen pratade ens om det. Han hade nära, han bodde ju där då.
Citera
2019-01-09, 11:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Spelar knappast någon roll om han får 1 år eller 101 år; gubbfan är 85 år och har torskat på ett pedofilbrott. Det blir i princip dödsstraff för honom.

Detta är ändock inte samma som straffet livstid.
Citera
2019-01-09, 11:13
Medlem
kvittot87s avatar
Fan va sjukt, såhär skrev flashbackmedlemen scrollock 2011-04-30 i en tråd om Bosse angående bögrykten, smart kille.. :

" Jag vågar knappt röra en annan människa" "Mitt samvete är rent" Vad menar du Bosse? Du får vara hur du vill vi älskar dig ändå?

Tänk om det är långt värre än vi misstänkt, tänk om Bosse Hansson är pedofil? Tänk på det, han har inga fungerande förhållanden med vuxna och så säger han någonting som det där, att han knappr vågar röra en annan människa. Röra vem då? En yngre person? Väldigt mycket yngre? För att folk skulle prata då? Att han inte agerar på det men att viljan finnsh. Därför är hans "samvete rent". "

(FB) Bosse Hansson (sportjournalist) bög? 2019: Gripen i Florida för pojktafsande
Senast redigerad av kvittot87 2019-01-09 kl. 11:20.
Citera
2019-01-09, 11:14
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
100.000$ I borgen och snack om minst 12års fängelse. Tror jänkarna ser jävligt hårt på det här. Är dessutom upprepade brott, det andra skedde dagen efter det första.

Varför gick tråden ihop med skvaller om honom? Det är ju ett brottsfall som diskuteras nu?

Beloppet påverkas av evt flyktrisk, vilken kan antas vara hög då det gäller en turist. ”Snack” refererar väl till straffskala igen, vilken inte börjar på 12 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in