2019-01-09, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsoder
Ett litet påpekande bara, sluta kalla alla för pedofiler. Korrekt beskrivning av en sådan är ett intresse för prepubertala barn, alltså typ ca 12 och yngre(före könsmognad). Intresse för 13+ kallas hebefil
när folk med sexuellt avvikande läggningar inte vill bli ihopbuntade med andra sexuella avvikande läggningar...
Citera
2019-01-09, 10:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tsoder
Ett litet påpekande bara, sluta kalla alla för pedofiler. Korrekt beskrivning av en sådan är ett intresse för prepubertala barn, alltså typ ca 12 och yngre(före könsmognad). Intresse för 13+ kallas hebefil

Och vad är efebofil då? Det finns 3 kategorier.

Vad jag vet:
Pedofil - ej könsmogna personer dvs barn
Hebefil - prepubertala tonåringar
Efebofil - postpubertala tonåringar
Citera
2019-01-09, 10:24
Medlem
AjAjAjVilkenOturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenmedG
Det hoppas jag han får göra. Ett vidrigt svin. Sveriges lagstiftning är alldeles för svag. Nog för att jag tycker att usa har konstiga lagar men ibland är dom bättre på att skipa rättvisa än vi här i Sverige.

Sverige borde följa de amerikanska lagarna vad gäller pedofili och det här ses allvarligt av amerikanerna OCH SKA OCKSÅ GÖRAS DET. Du ska faan inte tafsa på barn och inte heller på vuxna mot deras vilja!

Bosse, som enligt en av de amerikanska artiklarna visst ska besöka Florida årligen, borde veta det här med hur amerikanarna ser på sånt här men gubben måste ha fått snurr i huvudet, sjukdom blandat med ålder och demens (?) samt när k*ken står så är halva förståndet redan borta, men det är bra att borgen är satt på närmare 1 miljon kr för ingen jävel kommer att betala de pengarna för dig, Bosse!
Citera
2019-01-09, 10:28
Medlem
Gavins-Friends avatar
Sveriges rättssystem hatar man alltid. USAs antingen tokhatar man eller så är det helt fantastiskt. Pang ut med bild och namn. Borgen 100.000$. Inga konstigheter.
Senast redigerad av Gavins-Friend 2019-01-09 kl. 10:31.
Citera
2019-01-09, 10:28
Medlem
a.e.gs avatar
Jag misstänker att Bosse lider av frontotemporal demens.

Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal
Citera
2019-01-09, 10:29
Medlem
LeperJesuss avatar
Stackare, rött kort i 85:e
Citera
2019-01-09, 10:29
Medlem
Jon.Holmss avatar
Har alltid trott att Bosse valde bort fru och barn för jobbets skull. Tänk så fel man kan ha!
Citera
2019-01-09, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Visa att SVT har en historik att göra nyheter av jämförbara händelser. Kvällspressen är kvällspressen.

Jämförbara? Du menar andra 85åriga offentliga personer som gripits i USA misstänkta för pedofili, men som inte jobbat för SVT tidigare?
Citera
2019-01-09, 10:31
Avslutad
Om det nu är så som vi befarar.
Hur tänkte han där?
Åka till USA och antasta barn.
Här hade han blivit frisläppt efter förhör.
Nu riskerar han att skaka galler resten av hans liv. Inte mig emot. Men han borde väl fatta hur det är i USA?
Senast redigerad av Drommar 2019-01-09 kl. 10:33.
Citera
2019-01-09, 10:31
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Ganska kass vecka för våra gamla sportkommentatorer.

Rejält tankad Göran Zachrisson kör slalom och kraschar bilar vid Djursholm Torg, Bo Hansson agerar ful gubbe i en park.

Är man 85 måste absolut bästa taktiken vara att agera som man är dement. Skitlätt att uppträda förvirrat, dregla lite, svara konstigt och kissa på sig. Det amerikanska rättssystemet kommer skicka hem den förvirrade gamlingen med nästa flyg.
Citera
2019-01-09, 10:33
Medlem
https://miami.cbslocal.com/2019/01/08/swedish-man-behind-bars-inappropriately-touching-teen-boy/
Gick snabbt efter att googlat ”mugshots Bo Hansson”
Citera
2019-01-09, 10:38
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Han har inte färgat håret.
Äldre människor får faktiskt grått eller vitt hår.

Jag tycker faktiskt det ser blonderat ut. Tänker mig att han försöker maskerar sig lite ifall det dyker upp svenskar på semester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in