2019-01-08, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Såg en undersökning som visa det, tror att det delvis beror på bordeller.

Vad gör du för att din fru ska vara trogen och lojal mot dig ?
https://www.expressen.se/halsoliv/fler-kvinnor-an-man-ar-otrogna-mot-partnern/
Citera
2019-01-08, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Ja.

Beklagar !

Det finns trogna kvinnor.

Fast om en kvinna är otrogen så tror jag chansen ökar markant för hon ska bli A-sexuell , hon skäms så mycket att hon inte kan ha sex längre. Tror inte man vinner på att vara en svikare. De kvinnor som är framgångsrika och mår bra är trogna och älskar den man som hon har.
Citera
2019-01-08, 21:51
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Det är ingen slump att det i feministiska Sverige finns över 500 thaimassagesalonger bara i Stockholm.

Jag vet att vi haft våra små dispyter som gått lite smutsigt till, men jag bara undrar av ren nyfikenhet:

köper du sex hos dessa thaimassage? Vad tycker din fru om sådant?

Jag dömer dig inte oavsett svar. Jag undrar just för att du är så passionerad i frågan, jag är också för legalisering av allt möjligt, men brukar bli mer passionerad när det gäller legalisering av droger just för att jag har egoistiska motiv i frågan.
Citera
2019-01-08, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkaPartiet
Väldigt svårt. Kvinnor bidrar inte med något som ger män anledning att värdera dem högre. De kräver mycket mer än de ger. Allt givande betraktas som "förtryck".

Kvinnor idag har ingenting som män behöver, förutom sex.

Män behöver en feminin kvinna-kvinnor är maskulina.
Män behöver trygghet i form av en trogen kvinna-Kvinnor är otrogna slynor.
Män behöver känna uppbackning från kvinnor i tider när det går dåligt-Kvinnor överger män som misslyckas.

I ett samhälle där kvinnor är kvinnor skulle den lokala bordellen ha få kunder. Idag skulle den lokala bordellen översvämmas av kunder.

Korrektion, kvinnor överger män i en svacka, en man har aldrig misslyckats förrän en man har gett upp.

Och det är alltid lika roligt när de kommer tillbaka och fjäskar som om inget har hänt när de insett att de gjort en gigantisk tabbe, även när det gått många år där emellan. De hittade aldrig någon som var bättre, gräset var inte grönare på andra sidan. Mannen de lämnade steg som raket när han insåg att han aldrig skulle bli något om han fortsatte att vara kvinnor till laggs.

Därför lade han allt krut på sig själv istället, men den man som inte kunde få någon kvinna att stå vid hans sida när han kämpade som hårdast, kommer ej heller vilja binda sig till någon kvinna därefter.

Kanske dags för mig att testa att knulla en hora, jag menar, vad är egentligen skillnaden?
Verkar otroligt minimal när man verkligen tittar närmare på det. En helg i danmark verkar allt mer frestande, jag menar, är det inte som Charlie Sheen sa: It's not the sex you pay for, it's for her to leave when you're done.
Tippar på att det ligger något i det.
Citera
2019-01-08, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag vet att vi haft våra små dispyter som gått lite smutsigt till, men jag bara undrar av ren nyfikenhet:

köper du sex hos dessa thaimassage? Vad tycker din fru om sådant?

Jag dömer dig inte oavsett svar. Jag undrar just för att du är så passionerad i frågan, jag är också för legalisering av allt möjligt, men brukar bli mer passionerad när det gäller legalisering av droger just för att jag har egoistiska motiv i frågan.

Känner flera normala män i 30-årsåldern som köpt happy endings, nakenmassage på thai-salonger. Både i Stockholm och Malmö. Det är nog väldigt vanligt.

Och låt vuxna vara vuxna, det är en win-win för den som säljer massage och köper det. Båda får ut vad de vill ha, och det enda problemet är den svenska moralpaniken.

Reglera branschen som Tyskland istället. Se till att de prosituerade får rätt miljö, förutsättningar och rättigheter.
Citera
2019-01-08, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Beklagar !

Det finns trogna kvinnor.

Fast om en kvinna är otrogen så tror jag chansen ökar markant för hon ska bli A-sexuell , hon skäms så mycket att hon inte kan ha sex längre. Tror inte man vinner på att vara en svikare. De kvinnor som är framgångsrika och mår bra är trogna och älskar den man som hon har.
Vad bygger du dessa fantasier på?
Citera
2019-01-08, 22:07
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Känner flera normala män i 30-årsåldern som köpt happy endings, nakenmassage på thai-salonger. Både i Stockholm och Malmö. Det är nog väldigt vanligt.

Och låt vuxna vara vuxna, det är en win-win för den som säljer massage och köper det. Båda får ut vad de vill ha, och det enda problemet är den svenska moralpaniken.

Reglera branschen som Tyskland istället. Se till att de prosituerade får rätt miljö, förutsättningar och rättigheter.

Jag låter alla vuxna vara vuxna, tonåringar eller barn. Det är upp till dem vad de vill vara. Men att låta sig styras av de mest basala begären, och däremd slössa 500 kr för en avrunkning tycks mig inte särskilt vuxet beteende, och jag bryr mig inte om det moraliska i frågan utan just att ha lite mer självrespekt.

Jag tycker att frågan i mångt liknar porrfrågan, när vi väl har friheten att bara leva ut begär likt djur så kanske det riktigt intressanta kommer när man väljer avhållsamhet. Det har visat sig ha otroligt bra effekter på individer som orkat igenom det.

För 500 kr kan jag köpa otroligt bra whisky, och dricka en liten, liten klunk varje natt och det varar i en månad av njutningar (ja, jag dricker en Caol Ila 1999 i skrivande stund) som kulminerar till något mer intressant än den där thailändskans runk som måste vara awkward och snabbt över. Det enklaste som finns är ju att vara ett djur, men att njuta som en vuxen man kräver att man erövrat nuet till framtidens tjänst.
Citera
2019-01-08, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag låter alla vuxna vara vuxna, tonåringar eller barn. Det är upp till dem vad de vill vara. Men att låta sig styras av de mest basala begären, och däremd slössa 500 kr för en avrunkning tycks mig inte särskilt vuxet beteende, och jag bryr mig inte om det moraliska i frågan utan just att ha lite mer självrespekt.

Jag tycker att frågan i mångt liknar porrfrågan, när vi väl har friheten att bara leva ut begär likt djur så kanske det riktigt intressanta kommer när man väljer avhållsamhet. Det har visat sig ha otroligt bra effekter på individer som orkat igenom det.

För 500 kr kan jag köpa otroligt bra whisky, och dricka en liten, liten klunk varje natt och det varar i en månad av njutningar (ja, jag dricker en Caol Ila 1999 i skrivande stund) som kulminerar till något mer intressant än den där thailändskans runk som måste vara awkward och snabbt över. Det enklaste som finns är ju att vara ett djur, men att njuta som en vuxen man kräver att man erövrat nuet till framtidens tjänst.

Tycker 500 för en flaska lösningsmedel låter som en ännu sämre deal än en 500 för en runk och då har jag inte rört en enda hora i mitt liv. Prioriteringar, alla måste göra dem, att du försöker få till att dina skulle vara mer kultiverade och givande, bara för att, ter sig lika stört som banalt.
Senast redigerad av ShallowInfidel 2019-01-08 kl. 22:17.
Citera
2019-01-08, 22:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
https://www.expressen.se/halsoliv/fler-kvinnor-an-man-ar-otrogna-mot-partnern/

Ja jisses ja, en artikel från expressen, givetvis dagens sanning!
Kan du vakna till nu och skärpa till dig? Seriöst, dina inlägg angående prostitution och thaimassage och allt skit du förespråkar är så tragiska.
Handlar precis allting i ditt liv om att ha sex eller inte ha sex? Finns det inget annat värde i livet för dig än att du har fått X antal avrunkningar eller X antal sexakter?
Citera
2019-01-08, 22:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Det är så tragiskt att läsa om hur flera av er förespråkar direkt degenerering av den svenska mannen. Det är så motbjudande, både fysiskt och psykiskt, med män som springer på bordell.
Kvinnor i allmänhet ser inte positivt på män som köper sex som regelbunden aktivitet. Med största sannolikhet hånar de prostituerade sina desperata sexköpande kunder.
Är ni så jävla godtrogna och korkade att ni tror att det fungerar annorlunda? DE VILL INTE HA ER, DE BEHÖVER PENGARNA.
Hur mycket föraktar man sig själv egentligen, när man går till prostituerade på löpande band?
Finns det något mer vidrigt än att tvinga sin kropp på en annan människa som egentligen inte vill ha med den att göra?
Citera
2019-01-08, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja jisses ja, en artikel från expressen, givetvis dagens sanning!
Kan du vakna till nu och skärpa till dig? Seriöst, dina inlägg angående prostitution och thaimassage och allt skit du förespråkar är så tragiska.
Handlar precis allting i ditt liv om att ha sex eller inte ha sex? Finns det inget annat värde i livet för dig än att du har fått X antal avrunkningar eller X antal sexakter?
https://www.victoriamilan.se/blog/topp-5-lander-dar-flest-otrogna-kvinnor-ar-otrogna-tidigast/
Citera
2019-01-08, 22:52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Korrektion, kvinnor överger män i en svacka, en man har aldrig misslyckats förrän en man har gett upp.

Och det är alltid lika roligt när de kommer tillbaka och fjäskar som om inget har hänt när de insett att de gjort en gigantisk tabbe, även när det gått många år där emellan. De hittade aldrig någon som var bättre, gräset var inte grönare på andra sidan. Mannen de lämnade steg som raket när han insåg att han aldrig skulle bli något om han fortsatte att vara kvinnor till laggs.

Därför lade han allt krut på sig själv istället, men den man som inte kunde få någon kvinna att stå vid hans sida när han kämpade som hårdast, kommer ej heller vilja binda sig till någon kvinna därefter.

Citat:
Kanske dags för mig att testa att knulla en hora, jag menar, vad är egentligen skillnaden?
Verkar otroligt minimal när man verkligen tittar närmare på det. En helg i danmark verkar allt mer frestande, jag menar, är det inte som Charlie Sheen sa: It's not the sex you pay for, it's for her to leave when you're done.
Tippar på att det ligger något i det.

Tufft. Nä.
Sänk dig inte till den nivån om du kan träffa partners på annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in