Citat:
Lagliga sexköp kommer framtvinga en ny kvinna som blir tvungen att respektera mannen på ett annat sätt. Med lätt tillgång på sex kommer en man inte desperat tvingas att fjäska för kvinnor.
Jo det är för att man misslyckas om man inte kan hålla en acceptabel kärleksnivå. Både Anna Anka och Gunilla Person har grava svårigheter med att hålla kärleken uppe med sina män , det behövs bara en liten orsak så går det fel. De skulle helt enkelt behöva genomgå någon slags terapi. Det är katastrofvarning på båda.
Jo Aftonbladet innehåller en hel del manshat. Detta manshat förstör för många män och de tappar förmågan att hålla uppe kärleksnivån till kvinnor. Jag har själv erfarit det och fått kämpat mig tillbaka till att ha kärlek till kvinnor. Fast jag tror att många män inte klarar det och börjar hata kvinnor.
Fast det är de som lyckas hålla kärleken uppe som överlever och de som börjar hata går under.
Istället för prostituerade som det inte finns några möjligheter att skapa kärlek med så borde vi på något sätt se till att det blir lättare få tag i kärleksfulla kvinnor. Fast där har vi problemet feministerna jobbar med alla medel för att det ska vara så få kärleksfulla kvinnor som möjligt.
Vi har här problemet med feminismen.
Feminismen vill skapa mindre kärlek för alla män.
De flesta män vill skapa kärlek med en kvinna.
Det här tycker jag är problemet med feministerna och det har jag tyckt hela tiden. Fast jag tror inte så många andra uppfattar det som jag
Jo Aftonbladet innehåller en hel del manshat. Detta manshat förstör för många män och de tappar förmågan att hålla uppe kärleksnivån till kvinnor. Jag har själv erfarit det och fått kämpat mig tillbaka till att ha kärlek till kvinnor. Fast jag tror att många män inte klarar det och börjar hata kvinnor.
Fast det är de som lyckas hålla kärleken uppe som överlever och de som börjar hata går under.
Istället för prostituerade som det inte finns några möjligheter att skapa kärlek med så borde vi på något sätt se till att det blir lättare få tag i kärleksfulla kvinnor. Fast där har vi problemet feministerna jobbar med alla medel för att det ska vara så få kärleksfulla kvinnor som möjligt.
Vi har här problemet med feminismen.
Feminismen vill skapa mindre kärlek för alla män.
De flesta män vill skapa kärlek med en kvinna.
Det här tycker jag är problemet med feministerna och det har jag tyckt hela tiden. Fast jag tror inte så många andra uppfattar det som jag