2019-01-02, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Du får också beakta att du utsätts för fler till antalet i flera av dina länder. Lite som de som bor på landet och flyttar sin plats till en större svensk stad, ofta ser en boost av enbart den anledningen.

Ja det fetade är det flera som hypotiserat kring, så inte osannolikt.

Det är inte heller osannolikt att man har två olika typer av ELO-score, en "global" och en lokal för varje nytt område, som påverkas av olika av olika saker.

Beror väl på vad du söker. Om du vill lägga massa pengar på det sure, om du kan tänka dig något långsiktigt med dessa kanske det är värt det. Blir i vilket fall en logistisk utmaning tror jag, och är nog smartast att lägga upp det som en semester isf. Kommer nog låta desperat om du åker dit bara av anledningen för att träffa dem.

Haha nej alltså definitivt inte åka till ställen för att ligga, herregud. Men just nu studerar jag och efter detta skulle jag vilja resa innan man börjar jobba på riktigt och ska bilda något långsiktigt. Jag älskar att resa. Och jag menar självklart inte att bestämma något med någon innan. Men om man exempelvis reser till Asien, som är speciellt på många sätt, och tindrar där medans man gör andra saker, så kan man hitta hur många ligg som helst. Jag lägger alltså pengar på att semestra, inte ligga haha. Men allt detta beror ju egentligen bara på hur många jag vill kunna säga att jag legat med; 10,100 eller 200 liksom. För tror inte att sexet med dessa blir så speciellt bra. Men om jag semestrar och reser runt i Asien ser jag seriöst ingen begränsning i hur många jag kan ligga med, min lilla ”forskning” från Sverige är faktiskt häpnadsväckande.

Men något seriöst med dessa asiatiska tjejer ser jag inte hända. Det med att det finns fler tjejer i kina och USA är absolut en bra poäng.
Citera
2019-01-02, 15:59
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples
Skulle inte rekommendera att fråga om andra medier. Ju mindre skrivande, desto bättre. Fråga ut de som svarar på en dejt efter några dagar. Det är ingen idé att fortsätta skriva någon annanstans, de kommer sannolikt inte svara där heller.

Har själv haft uppehåll från Tinder ett bra tag men skaffade mig det igen. Insåg snabbt varför jag tar bort det gång på gång. Det grundar sig i hur tjejer är på Tinder. De kan sluta skriva mitt i en konversation. De svarar sällan på det initiala meddelandet. Jag tycker det är märkligt hur man kan avböja någon direkt när man ändå har gillat personen utifrån bilderna.

Tinder är ett sätt att få fler Instagramföljare och ytterligare lite uppmärksamhetsboostar. Att använda Tinder är nog det sämsta man kan göra som kille just nu. Vi bokstavligen sitter på knä framför ett altare fullt av thot-tjejer som ignorerar våra meddelanden.

Nej, ska man kanske ta bort skiten ännu en gång trots allt. Man går ju aldrig miste om någonting har jag märkt.

Ska testa det nästa gång! Sen är jag nöjd att få matchningar då och då, stärker mitt självtroende som inte är det bästa.
Citera
2019-01-04, 07:46
Medlem
zebra121s avatar
Fler än jag som har det helt dött på Tinder atm? Brukar inte vara så här risigt.
Citera
2019-01-04, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Fler än jag som har det helt dött på Tinder atm? Brukar inte vara så här risigt.
Tvärtom för mig faktiskt. Hade dock dolt min profil under julledigheten då jag var bortrest och inte kunde förvalta nya matches, men sen när jag återaktiverade så trillade det in både här och där. Antingen ett uppdämt flöde pga det, eller så en effekt av många nyregisteringar såhär på nya året.
Citera
2019-01-04, 14:13
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121

Jag "fuskade" lite för ca 6 dagar sedan och köpte gold. Gick från 11 matchningar till 37. Så att betala för skiten kan ge resultat, men kommer inte göra det mer, tänkte bara se hypen kring detta me gold osv.
Citera
2019-01-04, 15:47
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Tvärtom för mig faktiskt. Hade dock dolt min profil under julledigheten då jag var bortrest och inte kunde förvalta nya matches, men sen när jag återaktiverade så trillade det in både här och där. Antingen ett uppdämt flöde pga det, eller så en effekt av många nyregisteringar såhär på nya året.

Hmm okej. Vad märkligt....stendött här. Har ju nyttjat Tinder under samma period.
Citera
2019-01-04, 18:01
Medlem
Om man köper gold och sätter sig geografiskt på en annan plats syns man fortfarande I den staden man befinner sig i?
Citera
2019-01-04, 18:40
Medlem
fattar inte hur de funkar med tinder like, skaffade idag och fått en matching men står också att jag har fått 3 likes som jag inte kan se vilka de är, varför är de så? Borde inte vi matcha?
Citera
2019-01-04, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Jag "fuskade" lite för ca 6 dagar sedan och köpte gold. Gick från 11 matchningar till 37. Så att betala för skiten kan ge resultat, men kommer inte göra det mer, tänkte bara se hypen kring detta me gold osv.

Var det inte du som hade problem att få någon matchning alls förut under en längre period? Om jag minns rätt, berätta gärna vad du har förändrat som gjort att matchningarna börjat trillat in? eller är det bara träsktroll du matchar med?

Citat:
Ursprungligen postat av Jousha
fattar inte hur de funkar med tinder like, skaffade idag och fått en matching men står också att jag har fått 3 likes som jag inte kan se vilka de är, varför är de så? Borde inte vi matcha?

Du måste svajpa höger på dom också för att få matchning. Fortsätt svep så kanske dom dyker upp i din kortlek någongång
Citera
2019-01-04, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Var det inte du som hade problem att få någon matchning alls förut under en längre period? Om jag minns rätt, berätta gärna vad du har förändrat som gjort att matchningarna börjat trillat in? eller är det bara träsktroll du matchar med?

Du måste svajpa höger på dom också för att få matchning. Fortsätt svep så kanske dom dyker upp i din kortlek någongång

Aha ait. Går jävligt torrt ändån ser inte så dålig ut är en 7-8 men fan bara fått en matching med en medel snygg tjej. Kan de bero på att tjejer är ute efter äldre killar och jag är 18?
Citera
2019-01-04, 18:57
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk

Nja matchningar har jag alltid fått (var dock en period då det uteblev helt, kanske nämnde det här). Mitt problem har mest varit att matchningarna aldrig lett någonstans. Nya foton, märkt att jag fått fler matchningar när jag övergick till snagg, och en presentation. Men nu är det äntligen tjejer som skriver och vill lära känna en. Vill absolut inte stå här o göra reklam för Tinder, men gold och 1 boost är värt att betala för, iaf en gång. Kommer som sagt inte betala för de mer, men de har lett till en hel del matchningar.

Skulle personligen säga att en bra presentation är väldigt avgörande, såvida du inte ser ut som Brad Pitt, då behövs ingen xD
Citera
2019-01-04, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Nja matchningar har jag alltid fått (var dock en period då det uteblev helt, kanske nämnde det här). Mitt problem har mest varit att matchningarna aldrig lett någonstans. Nya foton, märkt att jag fått fler matchningar när jag övergick till snagg, och en presentation. Men nu är det äntligen tjejer som skriver och vill lära känna en. Vill absolut inte stå här o göra reklam för Tinder, men gold och 1 boost är värt att betala för, iaf en gång. Kommer som sagt inte betala för de mer, men de har lett till en hel del matchningar.

Skulle personligen säga att en bra presentation är väldigt avgörande, såvida du inte ser ut som Brad Pitt, då behövs ingen xD

Vad skriver du i din presentation?
Har själc aldrig haft någon men är övertygad att det ger en hel del fördelar som du säger, har svårt att formulera något sådant om mig själv utan att det låter som en arbetsintervju, dessutom vill man ju inte ha bågot som alla andra har typ ”gillar att träna och resa”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in