Citat:
Du får också beakta att du utsätts för fler till antalet i flera av dina länder. Lite som de som bor på landet och flyttar sin plats till en större svensk stad, ofta ser en boost av enbart den anledningen.
Ja det fetade är det flera som hypotiserat kring, så inte osannolikt.
Det är inte heller osannolikt att man har två olika typer av ELO-score, en "global" och en lokal för varje nytt område, som påverkas av olika av olika saker.
Beror väl på vad du söker. Om du vill lägga massa pengar på det sure, om du kan tänka dig något långsiktigt med dessa kanske det är värt det. Blir i vilket fall en logistisk utmaning tror jag, och är nog smartast att lägga upp det som en semester isf. Kommer nog låta desperat om du åker dit bara av anledningen för att träffa dem.
Ja det fetade är det flera som hypotiserat kring, så inte osannolikt.
Det är inte heller osannolikt att man har två olika typer av ELO-score, en "global" och en lokal för varje nytt område, som påverkas av olika av olika saker.
Beror väl på vad du söker. Om du vill lägga massa pengar på det sure, om du kan tänka dig något långsiktigt med dessa kanske det är värt det. Blir i vilket fall en logistisk utmaning tror jag, och är nog smartast att lägga upp det som en semester isf. Kommer nog låta desperat om du åker dit bara av anledningen för att träffa dem.
Haha nej alltså definitivt inte åka till ställen för att ligga, herregud. Men just nu studerar jag och efter detta skulle jag vilja resa innan man börjar jobba på riktigt och ska bilda något långsiktigt. Jag älskar att resa. Och jag menar självklart inte att bestämma något med någon innan. Men om man exempelvis reser till Asien, som är speciellt på många sätt, och tindrar där medans man gör andra saker, så kan man hitta hur många ligg som helst. Jag lägger alltså pengar på att semestra, inte ligga haha. Men allt detta beror ju egentligen bara på hur många jag vill kunna säga att jag legat med; 10,100 eller 200 liksom. För tror inte att sexet med dessa blir så speciellt bra. Men om jag semestrar och reser runt i Asien ser jag seriöst ingen begränsning i hur många jag kan ligga med, min lilla ”forskning” från Sverige är faktiskt häpnadsväckande.
Men något seriöst med dessa asiatiska tjejer ser jag inte hända. Det med att det finns fler tjejer i kina och USA är absolut en bra poäng.
eller är det bara träsktroll du matchar med?