Citat:
Ursprungligen postat av
devis
Väldigt intressant dp jag arbetat inom svensk bankverksamhet i 3 år, har arbetat inom en en av de 3 storbankerna i Sverige och inom min vetskap tar ingen av dessa ut någon avgift gällande kortköp, däremot tar de ut en avgift för att inneha ett kort under 1 år.
Så var vänlig att förklara ditt påstående så du slipper se ut som den idiot du är...
Trollar du eller är du efter på nåt sätt????
Antingen ljuger du grovt att du har jobbat på bank eller så fick du jobbet pga kontakter inte pga kompetens.
Om du verkligen skulle ha jobbat i en bank så skulle du vetat att alla banker som har inlösenverksamhet(se laglig maffiaverksamhet tillexempel seb,nordea,swedbank) har billiga kinesisktillverkade kortterminaler som dom hyr ut dyrt till butikerna själva eller i samarbete med termianalföretag och sen tar kortavgifter på varje köp som vi betalar iform av mindre anställda i banksektor,väktarverksamhet,tillverkningsindustri för infrastrukturen fler nedlagda småbutiker och mycket mer genom högre skatt.
vi betalar även högre hyllpriser pga detta.
Det är sjukt att banken tar ut en kortavgift på varje köp för en tjänst som gör att banken sparar svensk personal och pengar.
Banken nöjer sig alltså inte med att ta årsavgift utan tar alltså betalt en gång till genom att slippa göra en banks jobb.
Jag förklarade redan detta innan så ta och läs en gång till så slipper du komma ut med på forumet att du verkligen är korkad.