2019-01-03, 08:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Din tro på att män är primitiva och har primitiva hjärnor som nån sorts grottapa är felaktig och inget som kommer gynna dig i längden.
Tror? Det är vetenskapligt bevisat.
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Fast samtidigt blir du kåt på iden att ha sex med män - eller? För om du inte blir det finns det ju ingen anledning att ha sex alls.
Är som sagt inte asexuell/lesbisk
Senast redigerad av surlai 2019-01-03 kl. 08:57.
Citera
2019-01-03, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Olikt TS tycker jag att män är listiga/smarta och gör allt för att komma åt en kvinnans trosor om man får chansen.

Män bör kontrolleras/eller bevakas för att kunna hantera sina känslor/kåthet.

Det är många kvinnor som håller med TS om att män är äckliga varelser. Det får man som man leva med.

Jag kan bli äcklad när en man rör mig. Vart har hans hand varit? Tvättar män ens händerna efter toa? Det är något med män som är äckligt men kan ändå attraheras av män.

Det är ens märkligt att det finns kvinnor som släpper in män nära deras kropp/inuti sig.

Ju mindre maskulina männen desto mer försvinner obehag känslorna.
Jag vet inte om det är så listigt och smart av män att "gör allt för att komma åt en kvinnans trosor om man får chansen".

Men det hade inte funnits några människor om inte män var som de är. Kvinnor hade fått vänta tills de blev gamla och grå förän någon man skulle visa intresse för er. För något initiativ själva skulle ju kvinnor inte ta eller hur.
Senast redigerad av niobium 2019-01-03 kl. 08:45.
Citera
2019-01-03, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surlai
Tror? Det är vetenskapligt bevisat.

Nä det är dina känslomässiga associationer och fantasier.
Citera
2019-01-03, 08:45
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Det hade inte funnits några människor om inte män var som de är. Kvinnor hade fått vänta tills de blev gamla och grå förän någon man skulle visa intresse för er. För något initiativ själva skulle ju kvinnor inte ta eller hur.

Världen överlever utan män. Däremot är det svårare utan kvinnor.

Jag förstår TS och tror att många kvinnor kan hålla med. Er blick är äcklig. Man vet aldrig vad ni tar till för drag i ert nästa steg. Er rörelse är obehaglig

Sedan är det bara män som lyckas supa sig fulla och gå ut och ge sig på kvinnor genom att vara äckliga. Tror också att det är spel eftersom dessa ”fyllon” aldrig ger sig på feminister/eller feta kvinnor. Jag tror att man är vid medvetande men spelar inför lagen något spel.

Hela er samvaro äcklar mig. Dock lockas jag av icke maskulina män. Den snyggaste mannen kan dock vara lika äcklig
Citera
2019-01-03, 08:45
Bannlyst
Citat:
Nä det är dina känslomässiga associationer och fantasier.
Jag har läst igenom några av dina inlägg och du har inte en avancerad hjärna. Finns säkert män som är undantag men du är inte en av dem.
Citera
2019-01-03, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Världen överlever utan män. Däremot är det svårare utan kvinnor.

Jag förstår TS och tror att många kvinnor kan hålla med. Er blick är äcklig. Man vet aldrig vad ni tar till för drag i ert nästa steg. Er rörelse är obehaglig

Sedan är det bara män som lyckas supa sig fulla och gå ut och ge sig på kvinnor genom att vara äckliga. Tror också att det är spel eftersom dessa ”fyllon” aldrig ger sig på feminister/eller feta kvinnor. Jag tror att man är vid medvetande men spelar inför lagen något spel.

Hela er samvaro äcklar mig. Dock lockas jag av icke maskulina män. Den snyggaste mannen kan dock vara lika äcklig
Kunde verkligen inte beskriva det bättre själv.
Citera
2019-01-03, 08:51
Medlem
Citat:
Jag har läst igenom några av dina inlägg och du har inte en avancerad hjärna. Finns säkert män som är undantag men du är inte en av dem.

Jomen nu motsäger du dig själv. Du har själv deklarerat att inte bara jag utan alla män är funtade som en sorts grottapor i huvudet och deras enda tankeverksamhet består antagligen i att fundera på hur det ska kunna lura någon stackars kvinna till att stoppa deras otvättade penis i henne.
Citera
2019-01-03, 09:10
Medlem
Jomen det är ju begripligt att TS tycker män är äckliga. Jag skulle för allt i världen inte kunna tänka mig att ha sexuellt umgänge med en man heller.
Citera
2019-01-03, 09:10
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Är som sagt inte asexuell/lesbisk

Frågan var om du tänder på män. Ovanstående uttalande täcker ju knappast in allt som man kan tända på.
Citera
2019-01-03, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Frågan var om du tänder på män. Ovanstående uttalande täcker ju knappast in allt som man kan tända på.
Jag både tänder på och äcklas av män, har skrivit det säkert 50 ggr nu.
Citera
2019-01-03, 09:28
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Jag både tänder på och äcklas av män, har skrivit det säkert 50 ggr nu.

Jag har inte sett att du erkänt att du tänder på män förrän nu, det var därför jag frågade.

Så mitt förslag är att du listar tändande respektive avtändande faktorer med män. Du behöver inte göra det offentligt i gruppen om du inte vill. Men sedan när listan är klar så kan du gå vidare och fundera ut på vilket sätt du skulle kunna ha umgänge med män som maximerar de tändande faktorerna och minimerar de avtändande. Om du exempelvis blir avtänd av att se alla manskroppar (även om de är vältränade) så kan ni ju ha sex med kläderna på eller i ett släckt rum. Om du lätt blir avtänd av att en man låter som en grottmänniska, så välj en som pratar mer märkvärdigt. Om du blir avtänd av exempelvis dominanta män så välj en undergiven. Och så vidare.
Sedan när du kommit på vilken sexupplevelse du vill vara med om, så kan du bara gå ut och leta efter en man som är villig att uppfylla din specifikation. Antagligen får det vara via nätet för specialönskemål passar förstås inte på standard krogragg.
Citera
2019-01-03, 14:19
Medlem
SkepticalHippos avatar
Då detta snarare är en fråga om individuell psykisk hälsa än om relationer så flyttas tråden till ett mer lämpligt forum.

Rubriken något justerad för att närmare beskriva problemet.

Relationer och samlevnad: allmänt --> Psykisk hälsa
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in