2018-12-31, 05:01
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Du är psykiskt sjuk och behöver hjälp. Det du känner är inte normalt, det är en mental instabilitet som går att behandla. Kontakta sjukvården.

Man kan leva ett normalt liv även om man känner så 👌🏼 Garantera dig att det inte behövs någon sjukvård för TS problem och dessutom är sjukvården redan överbelastad.

Rätt man kommer göra mirakel. Har levt så och klarat mig fint

Tror helt enkelt att TS är väldigt attraktiv och får man för mycket av något så blir man mer äcklad/illamående

Ät 20 paradis askar så får vi se om du har lust med choklad efteråt
Senast redigerad av DixieD 2018-12-31 kl. 05:07.
Citera
2018-12-31, 05:13
Medlem
PTSD-av-AFs avatar
Det är nog ganska vanligt. Jag som man känner samma sak om kvinnor. Visst är de fina att titta på, men de är ju bara skal och inget annat. Insidan ter sig ju alltid verka unken. Knepet är väl att inte ta hem dessa skal för att bosätta sig med dem, utan har man bara trevliga stunder - helger, så håller man den där spänningen, äventyrskänslan, lusten och disciplinen. Hemma vill man ju kunna få vara bohem och koppla av, kanske det är då man ser detaljer man inte gillar. Eller lära känna någon på djupet, personligheten är något som äcklar mig jättelätt. Det kan räcka med en enda mening man inte gillar eller när de där manipulativa försöken börjar, för att få en direkt avsmak. Att bo med någon innan man verkligen känner dem väl skapar bara massa problem för man kanske inte vill bo med dem längre och detta kostar onödig tid och bara bekymmer. Men jag tycker att jag är normal.
Citera
2018-12-31, 05:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Du är psykiskt sjuk och behöver hjälp. Det du känner är inte normalt, det är en mental instabilitet som går att behandla. Kontakta sjukvården.
Jag vet vad de flesta män har för kvinnosyn och vad de vill ha ut av förhållanden med kvinnor och det äcklar mig.

Det tyder på att jag är motsatsen till psykiskt sjuk.
Senast redigerad av surlai 2018-12-31 kl. 05:20.
Citera
2018-12-31, 05:20
Medlem
Psyko-Kodiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Svårt att svara på. Jag blir inte kåt av någon man förutom mannen jag träffat då för 9 år sedan

Familjen antog att jag var lesbisk många gånger men jag kan äcklas av kvinnor lika mycket som vill ha mig i sängen.

Tror inte TS är lesbisk men däremot behöver vissa verkligen bli kära/eller besatta av någon för att attraheras/vilja ha sex med någon

Avtändande som en betongvägg. Det blir allt vanligare så ni är inte så ensamma. Vilken verklighet bor ni i? Trippar på äggskal och uppfostrade av RuPaul dragqueen. Mest rör det sig väl om att SEX är bland det bästa som finns men det är oåtkomligt för er kvinnor som själva vill vara kliniskt rena som skyltdockor.
Om det är som en fobi så finns det bara en bot: att utsätta sig för det du är rädd för ; BOONZAAII: ut och knulla och gör det odentligt och hämningslöst (jag skojar inte.) Hur är det med kåtheten då? Människan har en benägenhet att bli mindre sparsmakad när hon är odentligt kåt. Finns hjälpmedel för att bli pilsk.
När det bultar i hela kroppen och andhämtningen blir allt häftigare då har du en MAN i sikte, eller?

Lycka till!
Citera
2018-12-31, 05:25
Medlem
EddieWeathers avatar
Det kanske är anknytningproblem du lider av? Det kan orsaka sexuella rubbningar till det motsatta könet, eller den läggning man nu har.

Läs gärna:
https://www.psykologiguiden.se/rad-o...ner/anknytning
Citera
2018-12-31, 05:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Osteopat
Beror äcklet på att de endast vill stoppa pillesnoppen i din vagina, eller att de är håriga och svettiga?

Om du generellt har problem med nakna kroppar, kanske https://www.scandinavianaturist.org/SNF/se vore något.
Har inget emot nakna kroppar nej. Det är bara det att det går snabbt från att vara attraherad av en kille till att plötsligt känna mig äcklad och finna honom fullkomligt grotesk. Blir så varje gång.
Citera
2018-12-31, 05:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av surlai
Jag kan inte ha förhållanden eller sex med män för att jag äcklas. Så fort jag tänker tanken på att en man skulle röra mig eller t.om. stoppa pitten i mig så blir jag illamående, både för att män är fula nakna (håriga, svettiga, dålig hållning, osv) och för att deras primitiva hjärnor och tankar äcklar mig.

Det får mig att känna att män är efterblivna och jag kan inte tänka mig sex/förhållande med någon som är utvecklingsstörd.

Detsamma gäller i förhållanden. Jag kan bli jättekär i en snubbe för att sedan snabbt börja äcklas av honom. Inte "tröttna" eller bara "vakna ur" förälskelsen, utan verkligen äcklas och må illa av människans blotta existens (för desperat, för primitiv, för äcklig naken, osv osv).

Är jag ensam om att känna detta äckel inför män? Hur gör man för att äcklet ska försvinna..?

Jag vill dock förtydliga att jag inte hatar män. Det är mer som en fobi.

Koreanska män och k-pop kanske är någonting för dig?

https://www.google.com/search?q=k-po...ih=730&dpr=0.9
Citera
2018-12-31, 05:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EddieWeather
Det kanske är anknytningproblem du lider av? Det kan orsaka sexuella rubbningar till det motsatta könet, eller den läggning man nu har.

Läs gärna:
https://www.psykologiguiden.se/rad-o...ner/anknytning
Ja det skulle kunna stämma. Hittar dock inget som beskriver just de "äckel"-känslorna som jag upplever
Senast redigerad av surlai 2018-12-31 kl. 05:54.
Citera
2018-12-31, 06:06
Medlem
Halloween2s avatar
Du har rätt i en sak i alla fall, en naken man ser ut som en idiot. Spelar ingen roll vem.
Citera
2018-12-31, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surlai
Jag kan inte ha förhållanden eller sex med män för att jag äcklas. Så fort jag tänker tanken på att en man skulle röra mig eller t.om. stoppa pitten i mig så blir jag illamående, både för att män är fula nakna (håriga, svettiga, dålig hållning, osv) och för att deras primitiva hjärnor och tankar äcklar mig.

Det får mig att känna att män är efterblivna och jag kan inte tänka mig sex/förhållande med någon som är utvecklingsstörd.

Detsamma gäller i förhållanden. Jag kan bli jättekär i en snubbe för att sedan snabbt börja äcklas av honom. Inte "tröttna" eller bara "vakna ur" förälskelsen, utan verkligen äcklas och må illa av människans blotta existens (för desperat, för primitiv, för äcklig naken, osv osv).

Är jag ensam om att känna detta äckel inför män? Hur gör man för att äcklet ska försvinna..?

Jag vill dock förtydliga att jag inte hatar män. Det är mer som en fobi.

Hmm. Övning ger färdighet?

Eller så accepterar du att du kanske är asexuell.
Citera
2018-12-31, 07:15
Medlem
Jon.Holmss avatar
Förstår inte vad problemet är egentligen. Om du äcklas av män så umgås inte med män helt enkelt, svårare än så är det inte. Det är väl ingen som tvingar dig?
Citera
2018-12-31, 07:48
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Förstår inte vad problemet är egentligen. Om du äcklas av män så umgås inte med män helt enkelt, svårare än så är det inte. Det är väl ingen som tvingar dig?
Det är så enkelt. Dessutom låter det som att hon hatar män och ingen bryr sig.

Denna trådstart är menat som hämnd för hon tål inte jargong som innehåller "dålig kvinnosyn". "Dålig kvinnosyn" betyder inget alls och har aldrig gjort. Det är en skitterm för borderlineidioter eller feministiskt tränade.

Hen vill inte ha någon hjälp. Denna tråd är onödig. Dessutom tar inte män illa vid av att höra att dom skulle vara äckliga och liknande såsom kvinnor kan göra. Dom lär sig aldrig qvinnsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in