Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
Svårt att svara på. Jag blir inte kåt av någon man förutom mannen jag träffat då för 9 år sedan
Familjen antog att jag var lesbisk många gånger men jag kan äcklas av kvinnor lika mycket som vill ha mig i sängen.
Tror inte TS är lesbisk men däremot behöver vissa verkligen bli kära/eller besatta av någon för att attraheras/vilja ha sex med någon
Avtändande som en betongvägg. Det blir allt vanligare så ni är inte så ensamma. Vilken verklighet bor ni i? Trippar på äggskal och uppfostrade av RuPaul dragqueen. Mest rör det sig väl om att SEX är bland det bästa som finns men det är oåtkomligt för er kvinnor som själva vill vara kliniskt rena som skyltdockor.
Om det är som en fobi så finns det bara en bot: att utsätta sig för det du är rädd för ; BOONZAAII: ut och knulla och gör det odentligt och hämningslöst (jag skojar inte.) Hur är det med kåtheten då? Människan har en benägenhet att bli mindre sparsmakad när hon är odentligt kåt. Finns hjälpmedel för att bli pilsk.
När det bultar i hela kroppen och andhämtningen blir allt häftigare då har du en MAN i sikte, eller?
Lycka till!