2019-01-03, 14:42
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surlai
Problemet är precis som Dixie skriver att män blir äckliga och patetiska så fort de får känslor/blir kåt i en eftersom att de då tenderar att bete sig desperat och primitivt.
Du har uppenbarligen emotionella problem som gör dig oförmögen att attraheras av någon som visar intresse för dig. Du är omedvetet rädd för att knyta an och kan bara attraheras av män som inte riskerar att knyta an till dig - så fort de visar verkligt intresse så blir du "äcklad". Kanske överbelastande eller frånvarande fadersgestalt i barndomen som spökar. Sedan rationaliserar du dina känslor med att män generellt är svin osv och det är säkert en fin tröst, men nu är inte ditt känsloliv rationellt och ditt äckel är inte en rationell, intellektuell upplevelse som du medvetet väljer för att du ogillar någons människosyn, utan en emotionell, irrationell reaktion på att någon visar intresse för dig.

Råkar du ha minst en narcissistisk förälder?
Citera
2019-01-03, 15:16
Bannlyst
Hur betedde du dig inför din blonda Crush ts?

Och jag tror att den här tråden är en reaktion på ditt känslomässiga tillstånd som följde.

Du känner egentligen äckel inför dig själv.
Citera
2019-01-03, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Hur betedde du dig inför din blonda Crush ts?

Och jag tror att den här tråden är en reaktion på ditt känslomässiga tillstånd som följde.

Du känner egentligen äckel inför dig själv.
Vad gaggar du om?
Citera
2019-01-03, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Du har uppenbarligen emotionella problem som gör dig oförmögen att attraheras av någon som visar intresse för dig. Du är omedvetet rädd för att knyta an och kan bara attraheras av män som inte riskerar att knyta an till dig - så fort de visar verkligt intresse så blir du "äcklad". Kanske överbelastande eller frånvarande fadersgestalt i barndomen som spökar. Sedan rationaliserar du dina känslor med att män generellt är svin osv och det är säkert en fin tröst, men nu är inte ditt känsloliv rationellt och ditt äckel är inte en rationell, intellektuell upplevelse som du medvetet väljer för att du ogillar någons människosyn, utan en emotionell, irrationell reaktion på att någon visar intresse för dig.

Råkar du ha minst en narcissistisk förälder?
Ja det stämmer nog
Senast redigerad av surlai 2019-01-03 kl. 16:17.
Citera
2019-01-03, 17:23
Bannlyst
Citat:
Vad gaggar du om?
kanske något om den kvinnliga psykologin. jag känner av en underton av irritation här
Citera
2019-01-03, 21:10
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Jag kan inte ha förhållanden eller sex med män för att jag äcklas. Så fort jag tänker tanken på att en man skulle röra mig eller t.om. stoppa pitten i mig så blir jag illamående, både för att män är fula nakna (håriga, svettiga, dålig hållning, osv) och för att deras primitiva hjärnor och tankar äcklar mig.
Det får mig att känna att män är efterblivna och jag kan inte tänka mig sex/förhållande med någon som är utvecklingsstörd.
Detsamma gäller i förhållanden. Jag kan bli jättekär i en snubbe för att sedan snabbt börja äcklas av honom. Inte "tröttna" eller bara "vakna ur" förälskelsen, utan verkligen äcklas och må illa av människans blotta existens (för desperat, för primitiv, för äcklig naken, osv osv).

Är jag ensam om att känna detta äckel inför män? Hur gör man för att äcklet ska försvinna..?

Jag vill dock förtydliga att jag inte hatar män. Det är mer som en fobi.

Du bli alltså attraherad och kär i män men äcklas av just sexet? Eller går det bra ett tag så ni har sex några gånger men sedan börjar du äcklas? Slutar du vara förälskad i honom pga av det eller slutar du först vara förälskad och efter det börjar du äcklas?
Citera
2019-01-03, 21:30
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Mina killkompisar äcklar inte mig så det funkar jättebra och jag tänker inte säga upp vänskapen med dem.
Problemet är precis som Dixie skriver att män blir äckliga och patetiska så fort de får känslor/blir kåt i en eftersom att de då tenderar att bete sig desperat och primitivt.

Men om du väljer en man och förför honom då? Då är han inte desperat i alla fall. Eller äcklas du av honom efter att du faktiskt fått honom kåt?

Citat:
Snygga påklädda män blir fula nakna. Ser ut som apor/grottmänniskor.

Om du har sex med en man som behåller kläderna på sig hjälper det?
Citera
2019-01-05, 09:27
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Världen överlever utan män. Däremot är det svårare utan kvinnor.

Jag förstår TS och tror att många kvinnor kan hålla med. Er blick är äcklig. Man vet aldrig vad ni tar till för drag i ert nästa steg. Er rörelse är obehaglig

Sedan är det bara män som lyckas supa sig fulla och gå ut och ge sig på kvinnor genom att vara äckliga. Tror också att det är spel eftersom dessa ”fyllon” aldrig ger sig på feminister/eller feta kvinnor. Jag tror att man är vid medvetande men spelar inför lagen något spel.

Hela er samvaro äcklar mig. Dock lockas jag av icke maskulina män. Den snyggaste mannen kan dock vara lika äcklig
Äcklas du av dina amerikanska skådisar du brukar babbla om också?

Berätta gärna hur världen ska överleva utan män (eller kvinnor för den delen). Ska du inseminera dig själv med..djurspermier istf mäns spermier när du vill ha barn när alla män har utrotats för att vi är "äckliga"?

Ska du och dina väninnor bygga hus, anlägga vägar, jobba i gruvor, hugga ned träd, klättra upp för höga master, släcka stora bränder, utföra alla farliga fysiska arbeten som män av hävd har utfört genom historiens lopp? Lycka till med det...
Citera
2019-01-05, 09:32
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Tar det bort äcklet av att se en manskropp? För det var det TS ville om jag fattade det rätt.
Hela trådstarten känns ju mer som ett skämt, ett försök att provocera fram reaktioner.

Vem äcklas av en kropp man tänder på såvida man inte är psykiskt sjuk, kanske schizofren?
Citera
2019-01-13, 00:29
Medlem
Klossmongos avatar
Jag känner precis likadant vad det gäller mäns exteriör, men håller inte med om de mentala delarna. Tycker inte illa om män, bara att de är fula.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in