2018-12-31, 18:03
Medlem
Frank Sinatra var 50 plus när han gifte sig med nyss fyllda 20 åringen Mia Farrow.
Citera
2018-12-31, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Så länge som det är lagligt tycker jag du ska skita i vad andra tycker om ditt val.
Spänn på en 18åring om du så känner för det.
Eller varför inte en 15-åring.
Citera
2018-12-31, 18:09
Medlem
Adelaides avatar
Så länge du raggar på tjejer över 30 så är det lugnt. Vad har du och en 20-årig tjej ens att prata om? Ni är i olika stadier i livet och har nog föga till inget gemensamt. Dessutom brukar 20-åriga tjejer se män över 40 som "gubbar".
Citera
2018-12-31, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoguslaya
Gemensamt? Han vill knulla, unga kvinnor är snyggare än äldre.

Hur kan det komma sig att ingen bryr sig ett skit när högstatusmän skaffar 20 år yngre brudar, som tex george clooney, leonardo dicaprio, brad pitt etc? Men så fort någon jävla medelsvensson som jobbar på lagret börjar prata om att han gillar brudar som är 15år yngre, då är han en "snuskgubbe" ?

Hur kan det komma sig att ingen bry sig ett skit om en 42årig tjej vill ligga med en 26årig kille? "You go girl!", "du är MILF, kör bara!", MEN SÅ FORT EN MAN GÖR DET, DÅ JÄVLAR ÄR HAN EN SNUSKGUBBE?

Jävla hycklerifeministiska skitland, ni är alla för fan hjärntvättade.

Det är alltid lite patetiskt med människor som saknar självinsikt. Sen så är inte kändisarna ihop med tonåringar utan det skiljer i regel några år. George Clooneys fru är väl advokat om jag minns rätt. Ingen flicka alltså som bor hemma eller ungdom som bor i studentkorridor. Kvinnor går i regel inte enbart efter ett utseende vilket, tror jag, gör att folk i allmänhet blir mer förlåtande. Det är något sunkigt över att aktivt söka en partner eller kk som knappt är torr bakom öronen.
Citera
2018-12-31, 18:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Eller varför inte en 15-åring.

Var det jag som stiftade att byxmyndigheten skulle vara vid 15?
Givetvis bör skulle den ligga vid 18 av alla möjliga skäl men barnkåta svennebananer vill ju ha det så här,
vad fan ska jag göra åt det?

Det är inte jag som vill spänna på småflickor och jag är betydligt yngre än TS,
så varför riktar du det här ens mot mig?
Senast redigerad av ShallowInfidel 2018-12-31 kl. 18:59.
Citera
2018-12-31, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Så länge du raggar på tjejer över 30 så är det lugnt. Vad har du och en 20-årig tjej ens att prata om? Ni är i olika stadier i livet och har nog föga till inget gemensamt. Dessutom brukar 20-åriga tjejer se män över 40 som "gubbar".

Tänk om man är 40+ och vill ha barn men inte med kvinna som redan har egna?
Hur många barnfria kvinnor över 30 men tillräckligt långt ifrån 40 för att inte bedömmas vara i riskzonen tror du att det existerar?
Citera
2018-12-31, 19:05
Medlem
Citat:
Var det jag som stiftade att byxmyndigheten skulle vara vid 15?
Givetvis bör skulle den ligga vid 18 av alla möjliga skäl men barnkåta svennebananer vill ju ha det så här,
vad fan ska jag göra åt det?

Det är inte jag som vill spänna på småflickor och jag är betydligt yngre än TS,
så varför riktar du det här ens mot mig?
Nä, jag tyckte bara det var lite konstigt att du ändå drog gränsen vid 18 när du skrev ”Så länge som det är lagligt tycker jag du ska skita i vad andra tycker om ditt val”.
Citera
2018-12-31, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Nä, jag tyckte bara det var lite konstigt att du ändå drog gränsen vid 18 när du skrev ”Så länge som det är lagligt tycker jag du ska skita i vad andra tycker om ditt val”.

Ja ska man inte då? Eller är det bättre att försöka forma sitt eget liv utifrån andras mallar?

Jag säger 18 för det är där den lagliga gränsen går för mig och det är vad jag accepterar från andra vuxna män i mitt sällskap. Sen om TS går och spänner på en 15åring, jadu, det rör mig inte i ryggen.
Antagligen så spänner ett antal 40+ gubbar på ett antal 15-17 åringar i skrivande stund, det är inget jag tänker lägga någon energi på, svenskar vill ju ha det så?
So what's the problem?
Citera
2018-12-31, 19:15
Medlem
Citat:
Va? Vadå "saknar självinsikt", vadå "patetiskt" ? Du har inga argument över huvud taget, ÅTERIGEN, NORMEN ÄR i en majoritet av världen länder - och har så varit under en majoritet av vår historia, även i väst - att män har betydligt mycket yngre fruar.

Hur gammal är Leo Dicaprio nu? 40-års åldern? Han knullar frekvent kvinnor som är 18-20 år, han ses var och varannan helg med nya brudar, ofta har han gruppsex med dom.

För kändisar är det helt ok, enligt alla, för dom har ju "status", så då bryr sig ingen, "det är klart han tar en yngre tjej, varför inte?!", är attityden.

Men så fort Janne snickare vill ha en yngre brud, då jävlar ska hytte-näven fram, FY PÅ DIG JANNE, DIN SNUSKGUBBE.

Det är sådant hyckleri att det är fan vidrigt, detta feministiska skitsamhälle.

Det är ju inget som hindrar Janne från att ragga på tonåringar. Lär dock inte gå alltför bra då kvinnor i Sverige kan försörja sig själva.

Om Leonardo gifte sig med en 18-åring så kan jag lova dig att folk skulle höja på ögonbrynen.
Citera
2018-12-31, 19:17
Medlem
Citat:
Ja ska man inte då? Eller är det bättre att försöka forma sitt eget liv utifrån andras mallar?

Jag säger 18 för det är där den lagliga gränsen går för mig och det är vad jag accepterar från andra vuxna män i mitt sällskap. Sen om TS går och spänner på en 15åring, jadu, det rör mig inte i ryggen.
Antagligen så spänner ett antal 40+ gubbar på ett antal 15-17 åringar i skrivande stund, det är inget jag tänker lägga någon energi på, svenskar vill ju ha det så?
So what's the problem?

Den dagen din 15-åring dyker upp med en gubbe i handen så skulle du nog se det annorlunda. Tror inte det är vanligt alls.
Citera
2018-12-31, 19:26
Medlem
Citat:
Jaha vad har det med saken att göra, att dom kan försörja sig själva? Det kan dom i många andra länder också, likförbannat är det extremt vanligt att dom skaffar män 15-20 år äldre.

I Sverige är det EXTREMT vanligt att kvinnor i 40års åldern nu blir knullade av 25åriga killar, gnäller du över det också? Nej just det, det gör du inte, då låter det minsann "kvinnorna ska få göra vad dom vill!", din lilla hycklare.

Och vadå gifte sig? Han KNULLAR dom, men det accepterar alla, såklart, men om en random 47årig man i Sverige skulle säga han KNULLAR tonåringar, då skulle det bli ett jävla liv.

Hyckleri är vad det är.

Nu är ju skillnaden på en 25-åring och en 15-18-åring väldigt stor.

Och nej jag tror inte alls att det är vanligt med så stor åldersskillnad i länder med välfärd och lika löner. Du får gärna länka till källa.

Tvivlar lite på att det skulle vara vanligt med kvinnor som springer efter unga män. Mycket som påstås här utan underlag.
Citera
2018-12-31, 19:27
Medlem
cirkuspoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Jag är själv lite drygt 40, men relativt blablabla
]

Det kvinnor, alla kvinnor, gillar är självsäkerhet och förmåga till dominans hos hanen. Det du kan få är vad du är värd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in