2018-12-31, 15:11
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Precis, allt som TS skriver låter som ett slags försvarstal för att få tillåtas ragga på alltför unga kvinnor. Klart man ser skillnad på en 16-åring och en 36-åring. Möjligtvis inte på håll, men när man är så nära att man kan konversera så ser man såklart skillnad. Vad är egentligen grejen med dessa manliga 40-plussare och deras behov av att vara med kvinnor som åldersmässigt skulle kunna vara deras döttrar? Det finns många attraktiva kvinnor i 30-årsåldern som isåfall vore mer lämpliga.

Vad vet jag.
Min vilda gissning är en kombination av utseendefixering, vi kvinnor har krav på oss att inte åldras. Äldre kvinnor ses som oattraktiva på sociala medier. Porrskadade. Äldre män ligger alltid med kvinnor som ser ut som fjorton i porrfilmer dessutom leder nog för mycket porrtittande till en "avpersonifiering" av kvinnor. dvs de ses som objekt. Ålderskris. Att vara attraktiv för en yngre kvinna boostar deras självförtroende. Helt felaktigt förstås då de yngre kvinnorna som jag skrev gillar bekräftelsen.
Fast det är bara mina teorier förstås
Citera
2018-12-31, 15:12
Medlem
WordWarriors avatar
Sverige är sjukligt åldersnormativt. I många länder är det fullständigt accepterat med stor åldersskillnad, där mannen är mycket äldre än kvinnan. Även i Europa.
Citera
2018-12-31, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
Vad vet jag.
Min vilda gissning är en kombination av utseendefixering, vi kvinnor har krav på oss att inte åldras. Äldre kvinnor ses som oattraktiva på sociala medier. Porrskadade. Äldre män ligger alltid med kvinnor som ser ut som fjorton i porrfilmer dessutom leder nog för mycket porrtittande till en "avpersonifiering" av kvinnor. dvs de ses som objekt. Ålderskris. Att vara attraktiv för en yngre kvinna boostar deras självförtroende. Helt felaktigt förstås då de yngre kvinnorna som jag skrev gillar bekräftelsen.

Ja det ligger säkert något i dina teorier. Lite konstigt är det dock då inte ens män i tjugoårsåldern verkar söka tonåringar utan en jämnårig. Man kan ju också tycka att dom sociala aspekterna är relevanta med.
Citera
2018-12-31, 15:29
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Vad vet jag.

Har du överhuvudtaget sett någon porr? Med tanke på det intresse för mogna, äldre och naturliga kvinnor som bara tycks eskalera. För att inte nämna all amatörporr som görs.
Citera
2018-12-31, 15:30
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Ja det ligger säkert något i dina teorier. Lite konstigt är det dock då inte ens män i tjugoårsåldern verkar söka tonåringar utan en jämnårig. Man kan ju också tycka att dom sociala aspekterna är relevanta med.

Javisst. Men hur många tycker egentligen att det är roligt att umgås med sina flickvänner/fruar?
Jag har aldrig hört sägas att "jag har så roligt med min fru vi skrattar så mycket" Eller "Jag vill helst umgås med min fru när jag är ledig för vi har så kul tillsammans" Snarare är det stånk och stön och gnäll dagarna i ända. Det är kärringen hit och regeringen dit, och jag MÅSTE vara hemma för min fru har bestämt det.
Så den sociala biten verkar inte ha inverkat på mäns val av kvinnor under många år.
Bröst och anktrut sedan är det klart lixom.
Citera
2018-12-31, 15:37
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Har du överhuvudtaget sett någon porr? Med tanke på det intresse för mogna, äldre och naturliga kvinnor som bara tycks eskalera. För att inte nämna all amatörporr som görs.

Jag har försökt titta på porr. Mest pga av min obotliga nyfikenhet på allt här i världen. Det blev dock ingen succé då jag ofelbart somnade ifrån det varje gång då det var så infantilt, intetsägande och tråkigt.
Det kanske helt enkelt inte passar kvinnor.
Jag ser ju förstås i mitt surfande väldigt mycket reklam för porr. Jag läser ju även på Flashback. Mitt intryck är tvärtom, att ju yngre desto bättre. Det är till och med och balanserar på gränsen till pedofili.
Men kanske du ser en vändande trend. Är det så blir ingen gladare än jag.
Citera
2018-12-31, 15:49
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Jag har försökt titta på porr. Mest pga av min obotliga nyfikenhet på allt här i världen. Det blev dock ingen succé då jag ofelbart somnade ifrån det varje gång då det var så infantilt, intetsägande och tråkigt.
Det kanske helt enkelt inte passar kvinnor.
Jag ser ju förstås i mitt surfande väldigt mycket reklam för porr. Jag läser ju även på Flashback. Mitt intryck är tvärtom, att ju yngre desto bättre. Det är till och med och balanserar på gränsen till pedofili.
Men kanske du ser en vändande trend. Är det så blir ingen gladare än jag.

Sorry, men du har ingen som helst koll på porr. Lev med det. Det är helt okej att inte tända på det, men få kvinnor erkänner att de gör det, men man behöver inte tända på det för att kunna göra en enkel analys.

Det är bara att gå in på valfritt ställe och se vad som läggs upp.
Citera
2018-12-31, 15:52
Avslutad
Så länge som det är lagligt tycker jag du ska skita i vad andra tycker om ditt val.
Spänn på en 18åring om du så känner för det.
Senast redigerad av ShallowInfidel 2018-12-31 kl. 16:30.
Citera
2018-12-31, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
e du 40+ har du inget o göra me en tjej under 30

äckliga jävel

Haha! Du måste vara bra jävla dum i huvet. 18 år räknas som en vuxen person. Så allt från 18 och uppåt är ok för 40+
Citera
2018-12-31, 16:30
Medlem
rostigamazons avatar
Tänkte på när ni säger vad andra ska tänka, tänk på regeringspolitikerna dom struntar ju helt i vad andra tycker om dom. Om en 40-åring går med en 18-åring, då kommer dom flesta tro att det är pappan och dottern som kommer gående.
Citera
2018-12-31, 17:59
Medlem
SvetsarnFromHells avatar
Som någon skrev gäller 18+. Det är vi alla uppfostrade med och det är vad lagen säger. När du fyller 18 är du vuxen. Då kan 90-taggare ragga på dig av alla olika kön. Man, kvinna och hen. 17- är the big nono. Sedan kan ju TS förvänta sig hårdare dissar om han ger sig på att ragga 18-åringar och måste ju som sagt tolka signaler rätt men antar att TS är en typ som gör det.
Citera
2018-12-31, 18:02
Medlem
SvetsarnFromHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Tänkte på när ni säger vad andra ska tänka, tänk på regeringspolitikerna dom struntar ju helt i vad andra tycker om dom. Om en 40-åring går med en 18-åring, då kommer dom flesta tro att det är pappan och dottern som kommer gående.

18-åriga kvinnor är i gemen mycket attraktivare än 40-taggare. Finns undantag men generellt är det så.

Tror TS snack om personlighet hit och dit är BS. Män styrs bara av utséende och sexuell attraktion. Den som förnekar det kan gå o knulla en 90-taggare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in