Citat:
Varför ska detta ansvar främst ligga på kvinnan? Varför kan du inte bre dina ostmackor själv? Varför anses dessa uppgifter vara "nedvärderande"? Varför anser du att kvinnor ska göra nedvärderande uppgifter? Varför skulle inte ett förhållande fungera om mannen har huvudansvaret för hemmet och familjen? Varför är du så halsbrytande rolig?
extremfeministen: Oj vilka förutfattade meningar du har. Varför skriva om en massa saker du inte har en aning om? Du vet inte vem jag är, hur jag är och hur jag lever mitt liv.
Vilket bra argument du kommer med ang att kvinnan ska ha mer ansvar för hemmet; för så har det alltid varit sedan stenåldern? Haha! Trolleri!
extremfeministen: Oj vilka förutfattade meningar du har. Varför skriva om en massa saker du inte har en aning om? Du vet inte vem jag är, hur jag är och hur jag lever mitt liv.
Vilket bra argument du kommer med ang att kvinnan ska ha mer ansvar för hemmet; för så har det alltid varit sedan stenåldern? Haha! Trolleri!
Haha ni är 2 underbara exempel på hur fel det har blivit i samhället. Ja låt mannen göra ALLT och ni ska bara kritisera oss för det ena och det andra. Som jag skrev förut, männen har tusentals krav på sig inklusive att bre sina smörgåsar osv medan det enda krav vi har på er tjejer är att ni inte sära på benen för andra killar bakom våra ryggar
! Grattis till er och alla tjejer idag, om 50 år lär blonda kvinnor vara i minoritet, in kommer riktiga kvinnor från Mellanöstern, Asien, Afrika och självklart Thailand som blir populärare för varje år. Tänk 10 minuter på varför äldre svenskar hellre har en Thailändsk brud än en gammal sur svensk kärring? Är det för att thailändskan är yngre? Nja det är nog för att dem fått nog av att toffla runt i all oändlighet utan att få något tillbaka men en thailändska vet hur man tar hand om en man
?
man skulle banta också så det var inte bra att äta.