2007-03-18, 18:26
Medlem
SpikeTVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag tog och laddade ner de fem första avsnitten. Sett fyra nu och ska väl se det femte avsnittet så småningom. Men jag tycker inte serien är speciellt bra. Spegelkvinnan slåss utanför bild, hejaklackstjejen verkar inte ha andra kläder än hejaklacksuniformen, den synske mannen målar bättre ju högre han är. Flygande bröderna är ganska jobbiga: "Hej, jag är 10 points bakom min motståndare och har superkrafter men berättar det inte för någon" brodern samt "Tro på mig, jag kan flyga!" brodern. Sen har vi polisen som är misstänkt lik en av snutarna i third watch som hör när folk tänker och japsarna. Japsarna är väl de enda som använder den förmåga de fått effektivt. Fast poker kanske man inte ska använda den mot motståndaren om motståndaren vet vad han har för kort.

Skillnad mot om sånt skulle hända i verkligheten, ingen berättar det för media för att tjäna ännu mer pengar.

Jag har sett alla avsnitt nu och håller med dig delvis. Serien är inte alls lika bra som alla säger men den blir bättre med tiden och klart sevärd.
Att Heroes skulle vara bättre än Prison Break är årets skämt.
Citera
2007-03-19, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpikeTV
Jag har sett alla avsnitt nu och håller med dig delvis. Serien är inte alls lika bra som alla säger men den blir bättre med tiden och klart sevärd.

håller med
Citera
2007-03-19, 19:35
Medlem
Patrik Ströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpikeTV

jag tycker att båda serierna faller på rollpersonerna. jag stör mig väldigt mycket på huvudpersonerna i båda serierna och tycker inte att de spelar särskilt bra. sen innehåller båda serierna riktiga bottennapp bland bifigurerna som claire's pappa, syler och så har de hjärnsläppet att ta in eric roberts också prison break faller på theodore bagwell, den där fångvaktaren och ondingen med asiatiskt påbrå.

de är underhållande serier men inte särskilt bra.
Citera
2007-03-19, 20:07
Medlem
NirvanAs avatar
LOL det är fan t-bag och kellerman som gör serien värd att se, utan dom skulle jag aldrig se skiten
Citera
2007-03-19, 20:17
Medlem
West-ens avatar
Vafan är detta nu då? Jag tycker Heroes är skitbra! Tycker mer att Prison Break har spårat eftersom det aldrig verkar ta slut (precis som Lost). Heroes följer ju en handling och det händer nya grejer. Dock kan ju skådespelarna diskuteras.
Citera
2007-03-19, 20:31
Medlem
Big Bosss avatar
Varför jämföra Heroes och Prison Break? De är inte särskilt lika varandra någonstans förutom att de Tv-serier.
Citera
2007-03-19, 21:17
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Varför jämföra Heroes och Prison Break? De är inte särskilt lika varandra någonstans förutom att de Tv-serier.
vi jämför FÖR att de båda är tv serier
Citera
2007-03-19, 21:20
Medlem
NirvanAs avatar
Undra om NBC har lika många maktgalna judar i toppen så dom kommer göra säsong efter säsong som dom håller på med Prison Break på FOX.
Citera
2007-03-19, 23:12
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Undra om NBC har lika många maktgalna judar i toppen så dom kommer göra säsong efter säsong som dom håller på med Prison Break på FOX.

Ja det har dom, fast något mer kompetenta.
Citera
2007-03-19, 23:56
Medlem
yajirobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik Ström
jag tycker att båda serierna faller på rollpersonerna. jag stör mig väldigt mycket på huvudpersonerna i båda serierna och tycker inte att de spelar särskilt bra. sen innehåller båda serierna riktiga bottennapp bland bifigurerna som claire's pappa, syler och så har de hjärnsläppet att ta in eric roberts också prison break faller på theodore bagwell, den där fångvaktaren och ondingen med asiatiskt påbrå.

de är underhållande serier men inte särskilt bra.

Ha! Jag tycker precis tvärt om! Det är bland annat de här birollerna du nämner som lyfter serierna så mkt. Huvudrollerna som Scofield och exempelvis Peter Petrelli är ju klassiska hjältar som man tröttnar rätt fort på.
Citera
2007-03-20, 01:36
Medlem
Nytt avsnitt ikväll, väl? Hur dags?
Citera
2007-03-20, 02:19
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av behrens
Nytt avsnitt ikväll, väl? Hur dags?
Det är snarare så att du får vänta mer än en månad på nästa avsnitt. 23:e april sänds det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in