2007-03-20, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
Och en annan aspekt, varför skulle dom räkna in dom som laddar ner? Det visas ju ingen reklam i dom nerladdade versionerna. De är inte intresserade av att veta vilka de inte tjänar pengar på.

De som sponsrar serien och betalar för att få sina produkter placerade i den borde vara intresserade också av hur många som laddar ner den. Detta är ju dock än så länge en rätt marginell företeelse jämfört med intäkterna från de regelrätta reklampauserna skulle jag tro.
Citera
2007-03-20, 17:29
Medlem
Csabas avatar
Man tappar spänningen i serien när det är så lång tid mellan visningarna. Nästa gång jag ska kolla på en serie ska jag ha hela innan jag börjar kolla.
Citera
2007-03-21, 11:29
Medlem
Stefanapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Csaba
Man tappar spänningen i serien när det är så lång tid mellan visningarna. Nästa gång jag ska kolla på en serie ska jag ha hela innan jag börjar kolla.

Hehe, oftast är det så för mig med. Men det senaste Heroes avsnittet var så grymt spännande så jag måste bara se hur det fortsätter.
Citera
2007-03-21, 14:25
Medlem
NirvanAs avatar
Jag har redan glömt bort det mesta i Heroes pga avbrottet! så jävla oproffessionelt :/
Citera
2007-03-21, 16:44
Medlem
Stefanapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag har redan glömt bort det mesta i Heroes pga avbrottet! så jävla oproffessionelt :/

Haha, det va lite kul :P. Du kan ju alltid ladda ner avsnitt 1-18 o kolla om det igen.
Citera
2007-03-25, 19:22
Medlem
x_unknowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Mm, det börjar påminna om lost nu. Losts uppehåll (plural) är dock överdrivet jobbiga.
Citera
2007-03-26, 02:21
Medlem
Syrons avatar
Dom gör sitt bästa tror jag.. varje avsnitt har nära nog varit bättre än det förra, så man kan gissa att dom lägger ner ännu mer på att skapa en riktigt underbar historia.

Såg nyss första inlägget, och snacket om att den här serien nog kunde bli populär.. tja, där ser man, det blev den Jag kan inte vänta på nästa episod, och försöker hitta någon bra serie att dra ner suget med tills dess, men jag hittar ingen bra
Citera
2007-03-29, 11:46
Medlem
williamwallaces avatar
Har sett de första 18 avsnitten nu, och måste säga att det är en sjuhelvets bra serie. Fast under hur många säsonger som kommer komma, man kan ju inte direkt se något slut på det hela. Men fortsätter det som det gör nu får det gärna bli hur många säsonger som helst.

EDIT: Är det någon som vet varför det är så jävla långt uppehåll? Och hur många avsnitt är det i säsong 1?
Citera
2007-03-29, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Är det någon som vet varför det är så jävla långt uppehåll? Och hur många avsnitt är det i säsong 1?
Läs igenom tråden och du skall fina ditt svar
Citera
2007-03-29, 12:08
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
Läs igenom tråden och du skall fina ditt svar

Har inte dirket lust att läsa igenom 67 sidor efter svaret, så jag får väl hålla till tåls till det kommer någon snäll typ som vill svara på min fråga.
Citera
2007-03-29, 13:17
Medlem
23 avsnitt första säsongen.
kilroy2 har en rätt bra förklaring om varför serier har uppehåll i usa:
http://www.flashback.org/showpost.php?p=6515131&postcount=739
Citera
2007-04-04, 03:17
Medlem
Lollipops avatar
19 dagar kvar nu.
Citera