2018-12-27, 22:29
Medlem
ROFVENHIELMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoguslaya
Hahahaahah!!

Ja det är då fan inte konstigt att ni svenska män är så jävla ägd av era kvinnor, ni verkar ju fan blunda för verkligheten helt och hållet, eller så fattar ni inte ens vad som pågår

Åh the delusions ...

Låt mig demonstrera med ett exempel:

Jag har två syskon, en bror på 22, en syster på 19.

Brorsan är 5/10 utseende, blyg, inte så självsäker, lite nördig.
Syrran är 4-5/10 utseende, blyg, inte så självsäker, lite nördig.

Brorsan är fortfarande oskuld, han har inte ens fått kyssa en tjej under hela sitt liv.
Syrran har nu haft 5 förhållanden, hon blev av med oskulden när hon var 14. Hon har oändligt med killar att välja mellan.

Det är då fan hELT JÄVLA OTROLIGT så korkade vissa av er är, ni förstår verkligen ingenting, ni lever kvar på 40-talet "muuh män har enklare att få relationer!", HAH AHAH

TILLÅT MIG ATT SKRATTA LITE MER

HA HA HAH AHAHA

Du skriver "ni svenska män" och citerar mig? Bra där.

Men det är bra att du håller koll på din syrras pička, det gör man i alla dysfunktionella familjer.

Män klagar över att det är svårt att hitta kvinnor att knulla med. Kvinnor klagar över att det är svårt att hitta män att ha relationer med.
Citera
2018-12-27, 22:42
Medlem
Jag tror det finns väldigt, väldigt många killar som faktiskt får sex någon gång då och då, men jäkligt sällan. Bara för att de får doppa snasen i någon ful kärring de raggat upp på Tinder eller kvart i tre utanför en nattklubb en gång eller tre om året så känner de sig förmer än Incels och vägrar inse att de lider följderna av samma grundproblematik.

Det där lilla ångestknullandet verkar göra mycket för en del, alldeles för mycket. Om man istället klumpade ihop den gruppen med Incels, så blir det tillsammans en stor massa mlm sexlösa män som tydligt hade illustrerat ett samhällsproblem ihop. Om enbart de helt sexlösa räknas så är det ett marginellt problem.
Citera
2018-12-28, 11:22
Medlem
https://www.childtrends.org/indicators/dating

Män och kvinnor dejtar allt mindre. Garanterat det har något att göra med vad kvinnor lär sig att tänka och hur de utbildas. Orsakerna ligger med största sannolikhet på Universitetsnivå där de lär ut något som gör att framförallt kvinnor inte finner det värdefullt att ha relationer.

Sen så hänger detta med och vi får allt färre familjer. Skaffar kvinnor familj blir det genom inseminering eller tillfälliga relationer. Svarta har kommit längst på denna väg och omkring 70% av barnen växer upp med en ensamstående kvinna.

Den största chansen män har att bilda familj är att anlita en surrogatmoder , fast det är rätt dyrt ungefär en miljon kr per barn. Fast omkring 50% av männen kommer vara tvungna att ta dessa kostnader om de vill ha barn och det blir ett barn för mer har en genomsnittlig man inte råd med.

Problemet för män är att de hålls så dåligt informerade , de som styr media rapporterar inte korrekt. T.ex så kan man tro att det är kvinnor som har besvär av ensamhet , vilket inte stämmer utan det är män som har det ,eftersom de har inte barn i så stor utsträckning. Kvinnor behöver bara skaffa ett barn så är de inte ensamma. Vilket den här videon kan illustrera.

https://www.youtube.com/watch?v=v9WGfVweWFo
Citera
2018-12-29, 06:09
Medlem
Vad som skulle behövas är subventioner för att killar ska kunna skaffa familjer, omkring 50% av männen kommer inte få barn. Om staten gick in och styrde upp detta skulle de kunna effektivisera verksamheten och de skulle kunna få ner kostnaderna till omkring 500 000 per barn skapat.

Om 50% ungefär 30000 män är ofrivilligt barnlösa per årskull så blir det sammanlagt en kostnad på 15 miljarder kronor per år. Staten skulle kunna subventionera en del av detta ,åtminstone för första barnet.

Staten skulle också kunna organisera insamlandet av ägg från kvinnor med bra egenskaper.

Observera att de skulle även utveckla insamlandet av spermier.

Då skulle vi kunna få ett jämställt samhälle där alla skulle kunna vara lyckliga och få barn.

Sen skulle vi se till att det föddes fler kvinnor eftersom det finns många fördelar med detta. För att nämna några:

- Mindre kriminalitet.

- Mindre självmord.

- Mindre drogmissbruk.

- Mer sex till män och bättre balans
Citera
2018-12-29, 06:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Du kan inte utgå från dig själv utan måste titta på hela gruppen män.

Helt klart har män svårare få både sex och relationer.

Har det någonsin här dykt upp en kvinna som inte kunnat få en relation.

Förhållandet på dejtingsidor är ung. 70 % män.

De attraktiva männen får om de har tur ett par svar medans de oattraktiva kvinnorna får 100-tals svar.
De flesta män får inga svar alls.
Det har att göra med att männen inte är attraktiva. Kvinnor lägger mycket tid på sitt utseende, de sminkar sig, klär upp sig, tränar, genomgår plastikkirurgi, osv osv, medan män går runt och ser slafsiga och ovårdade ut.

Män som vill ligga behöver anstränga sig lika mycket som kvinnor.
Citera
2018-12-29, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuornosA
Det har att göra med att männen inte är attraktiva. Kvinnor lägger mycket tid på sitt utseende, de sminkar sig, klär upp sig, tränar, genomgår plastikkirurgi, osv osv, medan män går runt och ser slafsiga och ovårdade ut.

Män som vill ligga behöver anstränga sig lika mycket som kvinnor.

Jag tror det mer har att göra med att kvinnors gillande för män har sjunkit.

Du gillar ju själv inte män speciellt mycket och du är inte ensam utan trenden är att kvinnor gillar män allt mindre speciellt vita män. Det räcker inte då att män ska göra sig mer attraktiva. Det som skulle kunna hjälpa något vore att det vart färre män , vilket skulle få kvinnor att uppskatta män mer eftersom det är så att det som det finns i överflöd av uppskattas inte.

Du skulle kunna föda fram några flickor , det skulle hjälpa männen .
Citera
2018-12-29, 16:04
Medlem
ROFVENHIELMs avatar
Citat:
https://www.childtrends.org/indicators/dating

Män och kvinnor dejtar allt mindre. Garanterat det har något att göra med vad kvinnor lär sig att tänka och hur de utbildas. Orsakerna ligger med största sannolikhet på Universitetsnivå där de lär ut något som gör att framförallt kvinnor inte finner det värdefullt att ha relationer.

Sen så hänger detta med och vi får allt färre familjer. Skaffar kvinnor familj blir det genom inseminering eller tillfälliga relationer. Svarta har kommit längst på denna väg och omkring 70% av barnen växer upp med en ensamstående kvinna.

Den största chansen män har att bilda familj är att anlita en surrogatmoder , fast det är rätt dyrt ungefär en miljon kr per barn. Fast omkring 50% av männen kommer vara tvungna att ta dessa kostnader om de vill ha barn och det blir ett barn för mer har en genomsnittlig man inte råd med.

Problemet för män är att de hålls så dåligt informerade , de som styr media rapporterar inte korrekt. T.ex så kan man tro att det är kvinnor som har besvär av ensamhet , vilket inte stämmer utan det är män som har det ,eftersom de har inte barn i så stor utsträckning. Kvinnor behöver bara skaffa ett barn så är de inte ensamma. Vilket den här videon kan illustrera.

https://www.youtube.com/watch?v=v9WGfVweWFo

Artikeln du länkar till har inget med universitet att göra, varifrån fick du detta?

Citat:
Orsakerna ligger med största sannolikhet på Universitetsnivå där de lär ut något som gör att framförallt kvinnor inte finner det värdefullt att ha relationer.

Det är inte så konstigt att kvinnor väljer bort män när man ser hur ojämställda de flesta relationer är. Först skall de jobba heltid, sen skall de ta hand om hushållet med? Det kan de göra utan att ha ett jobbigt arsle till bihang hemma, en person mindre att curla. Det finns undersökningar på att ju mer män sköter hushåll och ju mer föräldraledigt de tar ut desto längre håller relationen.

Hålls män dåligt informerade? Har de inte ett ansvar att informera sig själva?
Citera
2018-12-29, 16:08
Medlem
ROFVENHIELMs avatar
Citat:
Vad som skulle behövas är subventioner för att killar ska kunna skaffa familjer, omkring 50% av männen kommer inte få barn. Om staten gick in och styrde upp detta skulle de kunna effektivisera verksamheten och de skulle kunna få ner kostnaderna till omkring 500 000 per barn skapat.

Om 50% ungefär 30000 män är ofrivilligt barnlösa per årskull så blir det sammanlagt en kostnad på 15 miljarder kronor per år. Staten skulle kunna subventionera en del av detta ,åtminstone för första barnet.

Staten skulle också kunna organisera insamlandet av ägg från kvinnor med bra egenskaper.

Observera att de skulle även utveckla insamlandet av spermier.

Då skulle vi kunna få ett jämställt samhälle där alla skulle kunna vara lyckliga och få barn.

Sen skulle vi se till att det föddes fler kvinnor eftersom det finns många fördelar med detta. För att nämna några:

- Mindre kriminalitet.

- Mindre självmord.

- Mindre drogmissbruk.

- Mer sex till män och bättre balans

Det där med att staten skulle styra upp barnalstringen för ensamma personer (män som kvinnor) låter inte alls dumt. Men att se till att det föds fler kvinnor gör varken till eller från när kvinnor redan nu, med ett mansöverskott, väljer bort relationer med män. Män som inte duger nu kommer inte duga då heller.

Men jag ser din poäng där, eftersom det råder mansöverskott så har drogmissbruket och självmorden bland kvinnor minskat drastiskt. Eller vänta lite nu..
Citera
2018-12-29, 16:15
Medlem
ROFVENHIELMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoguslaya
Men din jävla cuck, problemet är att du tar kvinnors klaganden som objektiv verklighet. Kvinnor har FEM HUNDRA MILJONERS valmöjligheter när det kommer till att få ett förhållande, fattar du inte det? En kvinna kan idag gå ut på facebook å göra ett inlägg: "någon som vill dejta?", vilket dom ibland gör i diverse singelgrupper på facebook. Förslagen, kommentarerna och hjärte-gillningarna FULLKOMLIGT HAGLAR IN, TUSENTALS svenska män som inget annat vill än att ha ett jävla förhållande för en gångs skull.

Men dessa ignoreras, såklart, då kvinnor bara vill ha toppen av män, de FULLKOMLIGT IGNORERAR DE HORDER av män som faktiskt vill ha ett förhållande och bilda familj.

Cucks som dig förstår ingenting av samhällsutvecklingen och kommer heller aldrig förstå vad som pågår, blåögda jävla stork.

Cuck? Den korrekta termen bland er incels är Chad. Problemet är att du tar incel-mäns klaganden som objektiv verklighet. Män har FEM HUNDRA MILJONERS enkla grejer att göra för att förbättra sina chanser att få ligga och relationer, fattar du inte det? En man som gör något av sitt liv behöver inte ens gå ut på Facebook och göra ett inlägg, kvinnor flockas runt honom ändå. Förslagen FULLKOMLIGT HAGLAR IN, TUSENTALS svenska kvinnor som inget annat vill än att ha ett jävla förhållande med en vettig man för en gångs skull.

Men det ignoreras, såklart, då män bara vill sitta feta och outbildade och förväntar sig att smala och snygga Stacys skall hoppa upp på deras kukar, de FULLKOMLIGT IGNORERAR DE HORDER av vanliga kvinnor som faktiskt vill ha ett förhållande och bilda familj.

Jodu, skillnaden är att jag lever i samhället, med förhållande och familj, och har ridit på samhällsutvecklingen från dag 1. Du borde prova det, din beta-cuck.
Citera
2018-12-29, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ROFVENHIELM
Cuck? Den korrekta termen bland er incels är Chad. Problemet är att du tar incel-mäns klaganden som objektiv verklighet. Män har FEM HUNDRA MILJONERS enkla grejer att göra för att förbättra sina chanser att få ligga och relationer, fattar du inte det? En man som gör något av sitt liv behöver inte ens gå ut på Facebook och göra ett inlägg, kvinnor flockas runt honom ändå. Förslagen FULLKOMLIGT HAGLAR IN, TUSENTALS svenska kvinnor som inget annat vill än att ha ett jävla förhållande med en vettig man för en gångs skull.

Men det ignoreras, såklart, då män bara vill sitta feta och outbildade och förväntar sig att smala och snygga Stacys skall hoppa upp på deras kukar, de FULLKOMLIGT IGNORERAR DE HORDER av vanliga kvinnor som faktiskt vill ha ett förhållande och bilda familj.

Jodu, skillnaden är att jag lever i samhället, med förhållande och familj, och har ridit på samhällsutvecklingen från dag 1. Du borde prova det, din beta-cuck.
Nej det gör det din white knight cuck.
Citera
2018-12-29, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ROFVENHIELM

Är själv högutbildad, lång, BMI 24, tränar några gånger i veckan, gör intressanta resor ett par gånger per år, har ett bra medelinkomstjobb med bra karriärmöjligheter. En vanlig social och trevlig kille.

Dock totalt iskall bland tjejerna. Men jag tror mig förstå vad du menar, tidigare har jag haft sämre jobb och ekonomi. Då var jag om möjligt ännu mer iskall bland damerna.

Att ha ett bra jobb och bra ekonomi räknas alltså inte, som jag uppfattar det, som att man gjort något av sitt liv. Om man har en stabil inkomst på 60-70k, utan att jobba jämnt, kanske man börjat komma någonstans?
Citera
2018-12-29, 17:51
Medlem
ROFVENHIELMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pu
Är själv högutbildad, lång, BMI 24, tränar några gånger i veckan, gör intressanta resor ett par gånger per år, har ett bra medelinkomstjobb med bra karriärmöjligheter. En vanlig social och trevlig kille.

Dock totalt iskall bland tjejerna. Men jag tror mig förstå vad du menar, tidigare har jag haft sämre jobb och ekonomi. Då var jag om möjligt ännu mer iskall bland damerna.

Att ha ett bra jobb och bra ekonomi räknas alltså inte, som jag uppfattar det, som att man gjort något av sitt liv. Om man har en stabil inkomst på 60-70k, utan att jobba jämnt, kanske man börjat komma någonstans?

Skillnaden ligger i de som gör allt det för att få en chans på kvinnor, och de som gör det för att de vill och är intresserade av det för egen del. Som en tjejkompis sa, det är skillnad på killarna som går en danskurs för att de vill träffa kvinnor, och killarna som går en danskurs för att de gillar att dansa. Gissa vilka killar som fick ragg..

Jag skulle nog säga att du är på god väg, fan så mycket längre fram än gemene incel. Är du hyggligt social och har en schysst personlighet? Brinner du för något i ditt liv? Kan du prata med kvinnor utan att det går för dig i kalsongerna eller att du håller monologer? Är du intresserad av din omvärld?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in