2018-12-26, 17:23
Medlem
I min bekantskapskrets och släkt kan jag bara komma på en enda kille som inte har eller har haft ett förhållande. Alla andra, hur feta, nördiga, fula eller socialt inkompetenta de än är, har lyckats hitta en tjej. De har givetvis fått nöja sig med någon på deras egen nivå men ligga har de i alla fall fått. Vi pratar om omkring hundra killar här. Alla har fått ligga, kanske inte när som helst, men någon gång i alla fall.

Killen utan tjej tränar på gym för att bättra på sitt utseende. Han har jobb och ett socialt liv och är dessutom otroligt snäll, tyvärr på gränsen till det mesiga och det är väl där skon klämmer. Han utstrålar en desperation som känns av på flera meters håll. Tjejer flyr direkt när han kommer i närheten.

Jag tror att killar överskattar sig själva. De tänker att de är värda en söt och rolig tjej när de själva är halvfeta och socialt misslyckade. Hade de nöjt sig med en halvfet tjej med teveserier och chips som enda intresse hade de fått napp.
Citera
2018-12-26, 17:42
Medlem
Vedträs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Nu har jag mitt på det torra, i ett förhållande sen nästan 14 år tillbaka, och får så mycket sex jag önskar, så jag tror inte det

Jag har inte en fin beachvilla i något soligt land, ska jag tycka synd om mig själv för det?
Desperata karlar utstrålar ju inte sexappeal direkt...

Du frågade fg skribent, jag svarade.

Där har du problemet. Ni går in i er ansvarslösa "wtf inte mitt problem". Tänka om vi skulle bete oss på det sättet i jämställdhetsfrågor som gäller kvinnor? "Wtf, inte kvinnliga poliser. Dom är ju svaga". "Wtf inte kvinnliga VDs, vi har statistik på att de jobbar mindre". "Wtf, inte kvinnliga nobelpristagare. De är ju sämre på matte enl statistik". "Wtf, gatlyktor i parker - inte mitt problem". Killarna har väl blivit desperata pga den sociala/ekonomiska förändringen av samhället.

Säger inte att det va bra att kvinnor hade det hemskt förr i tiden. Men nu när det har vänt kan ni väl åtminstone försöka se er del i att en allt större del av manliga befolkningen får lida av det. Förr i tiden kanske en tjej inte kunde bada i alternativ utan va glad för en hyggligt sjysst karl.

Just det medlidandet och försök till självbättring bland män tror jag banat väg för feminismen. Dito vore på sin plats någon gång.
Citera
2018-12-26, 17:58
Medlem
Vedträs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janeovesson
I min bekantskapskrets och släkt kan jag bara komma på en enda kille som inte har eller har haft ett förhållande. Alla andra, hur feta, nördiga, fula eller socialt inkompetenta de än är, har lyckats hitta en tjej. De har givetvis fått nöja sig med någon på deras egen nivå men ligga har de i alla fall fått. Vi pratar om omkring hundra killar här. Alla har fått ligga, kanske inte när som helst, men någon gång i alla fall.

Killen utan tjej tränar på gym för att bättra på sitt utseende. Han har jobb och ett socialt liv och är dessutom otroligt snäll, tyvärr på gränsen till det mesiga och det är väl där skon klämmer. Han utstrålar en desperation som känns av på flera meters håll. Tjejer flyr direkt när han kommer i närheten.

Jag tror att killar överskattar sig själva. De tänker att de är värda en söt och rolig tjej när de själva är halvfeta och socialt misslyckade. Hade de nöjt sig med en halvfet tjej med teveserier och chips som enda intresse hade de fått napp.

Om en killes enda fel är att han är mesig tycker jag det skulle tillhöra varenda kvinnas förbannade plikt att bjuda på ett självförtroendeingivande ligg. På vilket sätt förtjänar kvinnor tuffa män 2018? Killar är sjyssta mot mesiga tjejer. Vi lever inte i djungeln längre o tjejer får bli militärer trots att de förmodligen är statistiskt mesigare och mindre dugliga.
Senast redigerad av Vedträ 2018-12-26 kl. 18:13.
Citera
2018-12-26, 18:05
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Du frågade fg skribent, jag svarade.

Där har du problemet. Ni går in i er ansvarslösa "wtf inte mitt problem". Tänka om vi skulle bete oss på det sättet i jämställdhetsfrågor som gäller kvinnor? "Wtf, inte kvinnliga poliser. Dom är ju svaga". "Wtf inte kvinnliga VDs, vi har statistik på att de jobbar mindre". "Wtf, inte kvinnliga nobelpristagare. De är ju sämre på matte enl statistik". "Wtf, gatlyktor i parker - inte mitt problem". Killarna har väl blivit desperata pga den sociala/ekonomiska förändringen av samhället.

Säger inte att det va bra att kvinnor hade det hemskt förr i tiden. Men nu när det har vänt kan ni väl åtminstone försöka se er del i att en allt större del av manliga befolkningen får lida av det. Förr i tiden kanske en tjej inte kunde bada i alternativ utan va glad för en hyggligt sjysst karl.

Just det medlidandet och försök till självbättring bland män tror jag banat väg för feminismen. Dito vore på sin plats någon gång.

Klappträ är ett mer passande nick för dig.
Varför i helvete ska JAG som är i ett förhållande känna något "ansvar" för karlar uppenbarligen fula som stryk och som aldrig får komma till?

Jag är ingen jävla feministjävel heller, våga inte ens klistra tillmälet på mig, pöjk!

Jag får väl antaga att du har ett sliddjur där hemma som SJÄLV kan ställa upp på dina dumheter, berätta för vederbörande och se hur jävla lycklig hon blir..

Fula kvinnor som heller aldrig får ligga kan jag inte säga att jag känner något dåligt samvete för heller.

Här har det fan brunnit ordentligt.....
Citera
2018-12-26, 18:41
Medlem
Vedträs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoguslaya
Jag har sagt det förr - liksom mängder med gamla filosofer - och jag säger det igen: Kvinnor saknar rättvisetänk, dom är extremt egoistiska och tänker i princip enbart på sig själva. Detta visar sig nu om och om igen när vita män gett dom denna frihet.

Heh. Ja, det verkar så. I synnerhet när det kommer till rättvisa mellan könen. Kan förstå den evolutionära bakgrunden. Skyddas mot faror och kunna agera mor utan rädsla. Men nu när vi kör jämställt flyger inte de motiveringarna längre. Iafl inte logiskt.
Citera
2018-12-26, 19:12
Medlem
Citat:
Det finns inga kvinnor som inte kan få ligga. Nyligen var det ett reportage i en engelsk tidning där en 77 årig rullstolsbunden överviktig kvinna hade legat med 50 män på ett år genom tinder.
Förvånar mig inte. Tragiska värld. Och folk tycker jag är konstigt när jag säger att jag önskar jag blev född till kvinna.
Citera
2018-12-26, 20:53
Medlem
Citat:
Det finns inga kvinnor som inte kan få ligga. Nyligen var det ett reportage i en engelsk tidning där en 77 årig rullstolsbunden överviktig kvinna hade legat med 50 män på ett år genom tinder.

Det finns absolut ingenting som håller tillbaka kvinnor när det kommer till sex, de kan få sex precis när de vill.

Samtidigt finns det mängder med unga halvsnygga/snygga vita män som får kämpa som bara fan för att ens få till det med en halvful padda i dagens Sverige.

Rättvist tycker du? Vad hände med hela "jämställdhetskonceptet" helt plötsligt? Fast det gäller väl bara när kvinnorna är i underläge antar jag din själviska lilla kossa?

Kan bero till en del på att en del män vill att andra män ska ha så dåliga förhållanden som möjligt och gör allt som står i deras makt för att försämra för andra män.

Ett typiskt exempel på det är Fridolin. Han är en som politiskt beräknar ,hur ska det bli svårare för män/pojkar , och han har t.o.m sökt sig till jobbet som utbildningsminister och lärare för att riktigt kunna verkställa detta.

Det finns denna typ av politiker i alla länder , ganska många tyvärr , därför så är män så gott som alltid utsatta för något sagt förtryck från överheten.

Därav har även en kvinna som 75-åring lättare få relationer än en man i 20-årsåldern.

I USA så kämpar manliga politiker som galningar för att släppa in 100000 män som gör att det blir ett överskott på män. Vore det som feminister försöker inbilla befolkningen att kvinnor skulle vara missgynnade skulle männen kämpa för att det inte var någon invandring av män och istället invandring av kvinnor. Att de hatar Trump beror till största delen på att han inte går med på att vara orättvis mot män utan han vill ha balanserade villkor.
Citera
2018-12-27, 01:55
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Klappträ är ett mer passande nick för dig.
Varför i helvete ska JAG som är i ett förhållande känna något "ansvar" för karlar uppenbarligen fula som stryk och som aldrig får komma till?

Jag är ingen jävla feministjävel heller, våga inte ens klistra tillmälet på mig, pöjk!

Jag får väl antaga att du har ett sliddjur där hemma som SJÄLV kan ställa upp på dina dumheter, berätta för vederbörande och se hur jävla lycklig hon blir..

Fula kvinnor som heller aldrig får ligga kan jag inte säga att jag känner något dåligt samvete för heller.

Här har det fan brunnit ordentligt.....
Det minsta du kan göra är att inte stigmatisera och posthora med: Vad ska jag göra åt det och bla bla trots att ingen har bett dig personligen. Detta är varför du blir kallad feminist förresten om du nu blir det någon gång härinne.
Citera
2018-12-27, 11:24
Medlem
ROFVENHIELMs avatar
Citat:

Det finns absolut ingenting som håller tillbaka kvinnor när det kommer till sex, de kan få sex precis när de vill.

Samtidigt finns det mängder med unga halvsnygga/snygga vita män som får kämpa som bara fan för att ens få till det med en halvful padda i dagens Sverige.

Rättvist tycker du? Vad hände med hela "jämställdhetskonceptet" helt plötsligt? Fast det gäller väl bara när kvinnorna är i underläge antar jag din själviska lilla kossa?

Rättvisa handlar om att du har samma rätt som alla andra att springa maraton på rekordtid. Det handlar inte om att du har rätt att bli skjutsad för att du är för fet och inte har tränat och hamnar sist av alla.
Citera
2018-12-27, 11:26
Medlem
ROFVENHIELMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Därav har även en kvinna som 75-åring lättare få relationer än en man i 20-årsåldern.

Fel. Kvinnor har lättare att få relationslöst sex, män har lättare att få relationer.
Citera
2018-12-27, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ROFVENHIELM
Fel. Kvinnor har lättare att få relationslöst sex, män har lättare att få relationer.

Du kan inte utgå från dig själv utan måste titta på hela gruppen män.

Helt klart har män svårare få både sex och relationer.

Har det någonsin här dykt upp en kvinna som inte kunnat få en relation.

Förhållandet på dejtingsidor är ung. 70 % män.

De attraktiva männen får om de har tur ett par svar medans de oattraktiva kvinnorna får 100-tals svar.
De flesta män får inga svar alls.
Citera
2018-12-27, 15:07
Medlem
Citat:
Hahahaahah!!

Ja det är då fan inte konstigt att ni svenska män är så jävla ägd av era kvinnor, ni verkar ju fan blunda för verkligheten helt och hållet, eller så fattar ni inte ens vad som pågår

Åh the delusions ...

Låt mig demonstrera med ett exempel:

Jag har två syskon, en bror på 22, en syster på 19.

Brorsan är 5/10 utseende, blyg, inte så självsäker, lite nördig.
Syrran är 4-5/10 utseende, blyg, inte så självsäker, lite nördig.

Brorsan är fortfarande oskuld, han har inte ens fått kyssa en tjej under hela sitt liv.
Syrran har nu haft 5 förhållanden, hon blev av med oskulden när hon var 14. Hon har oändligt med killar att välja mellan.

Det är då fan hELT JÄVLA OTROLIGT så korkade vissa av er är, ni förstår verkligen ingenting, ni lever kvar på 40-talet "muuh män har enklare att få relationer!", HAH AHAH

TILLÅT MIG ATT SKRATTA LITE MER

HA HA HAH AHAHA
Märklig familj där bröder vet när systrar hade sex första gången
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in