2018-12-29, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ROFVENHIELM
Det där med att staten skulle styra upp barnalstringen för ensamma personer (män som kvinnor) låter inte alls dumt. Men att se till att det föds fler kvinnor gör varken till eller från när kvinnor redan nu, med ett mansöverskott, väljer bort relationer med män. Män som inte duger nu kommer inte duga då heller.

Men jag ser din poäng där, eftersom det råder mansöverskott så har drogmissbruket och självmorden bland kvinnor minskat drastiskt. Eller vänta lite nu..

Självmorden bland män har ökat drastiskt och det beror enligt mig att det utbildas på Universiteten mot att hata män. Det dör mer än 70 000 vita män i självmord och drogöverdoser per år en mångdubbling på några år. Medans det föds allt färre vita så vi närmar oss 10 % dödstal i dessa kategorier.

Kvinnor vill inte dejta män längre och antalet lesbiska har fördubblats på 6 år.

Männen är utsatta för ett enormt förtryck i skolan vilket gör att 23% av männen i blir drogmissbrukare och de vita männen och Indianerna i USA är värst utsatta.

ttps://americanaddictioncenters.org...ion-statistics

About one out of every six American young adults (between the ages of 18 and 25) battled a substance use disorder in 2014, NSDUH This represents the highest percentage out of any age group at 16.3 percent

Close to 70 percent of treatment admissions for substance abuse in 2010 were male, TEDS

A study of undergraduate college students published in the Journal of Ethnicity in Substance Abuse found that whites and Hispanics were more likely to have issues surrounding drug abuse than their Asian and African American counterparts.

Det är nästan så att man kan klassificera det som folkmord men ändå tar du förtryckarnas parti. Förtryckarna är inte bara kvinnor utan det är lika många män som ser sin chans att förtrycka försvarslösa barn.

De skonar svarta och Asiater medans de ger sig på vita och Indianer.

Det är inte konstigt att kvinnor inte vill ha sex med vita män när de är utsatta för så mycket negativ propaganda.

Hur kan du försvara detta ?
Citera
2018-12-29, 20:55
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Du kan inte utgå från dig själv utan måste titta på hela gruppen män.

Helt klart har män svårare få både sex och relationer.

Har det någonsin här dykt upp en kvinna som inte kunnat få en relation.

Förhållandet på dejtingsidor är ung. 70 % män.

De attraktiva männen får om de har tur ett par svar medans de oattraktiva kvinnorna får 100-tals svar.
De flesta män får inga svar alls.
Fetade: Håller med. Det låter skumt att någon som har svårt att få relationslöst sex teoretiskt sett skulle ha lätt att få förhållande. Finns det många där ute som ingen vill ligga med men som alla drar i och vill ha ett förhållande med? Att vara sexuellt attraktiv och att folk vill ha en relation går hand i hand. Inte alltid, men generellt.
Senast redigerad av Kgjj 2018-12-29 kl. 20:59.
Citera
2018-12-30, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Fetade: Håller med. Det låter skumt att någon som har svårt att få relationslöst sex teoretiskt sett skulle ha lätt att få förhållande. Finns det många där ute som ingen vill ligga med men som alla drar i och vill ha ett förhållande med? Att vara sexuellt attraktiv och att folk vill ha en relation går hand i hand. Inte alltid, men generellt.

Jo så är det och män anses allt mindre attraktiva och allt färre kvinnor vill ha relationer med män ,trenden är så negativ att vita kommer att dö ut om inget görs.
Citera
2018-12-30, 14:34
Medlem
Citat:
Skillnaden ligger i de som gör allt det för att få en chans på kvinnor, och de som gör det för att de vill och är intresserade av det för egen del. Som en tjejkompis sa, det är skillnad på killarna som går en danskurs för att de vill träffa kvinnor, och killarna som går en danskurs för att de gillar att dansa. Gissa vilka killar som fick ragg..

Själv provade jag på danskurser för att det verkade kul men framförallt för att det verkade som ett sätt att träffa tjejer. Jag fortsatta för det var kul. Fick dock aldrig några ragg.

Citat:
Jag skulle nog säga att du är på god väg, fan så mycket längre fram än gemene incel. Är du hyggligt social och har en schysst personlighet?

Det tror jag absolut.

Citat:
Brinner du för något i ditt liv?

Nej, tyvärr, inte längre. Gillar dock skarpt att resa.

Citat:
Kan du prata med kvinnor utan att det går för dig i kalsongerna eller att du håller monologer?

Det går bra och jag har många tjejkompisar varav en del är riktigt attraktiva. Så många att jag undviker nya vänskapsrelationer med tjejer.

Citat:
Är du intresserad av din omvärld?

Absolut.

............

Jag klär mig lite enklare och billigare än den miljö jag befinner mig i. När jag studerade klädde jag mig lite exklusivare än de jag pluggade med och på den tiden fick jag i alla fall till dejter.

Sugen på att prova den taktiken igen. Världen är som den är och jag får jobba från vart jag är.
Citera
2019-01-07, 23:59
Medlem
Spaceman81s avatar
Ni killar som "inte får sex" hur lång är er nuvarande torka? Hur länge kan ni vara utan innan ni börjar bli bittra?

Min nuvarande är ett år snart. Torkan innan dess låg på runt 20 år. Så jag är van. Men det är så fan mycket värre nu...
Citera
2019-01-08, 02:20
Medlem
Herregud, jag är oskuld, men jag fattar ändå inte varför folk gör en så stor grej av detta, att få sex är ingen mänsklig rättighet eller nåt grundläggande behov för att klara sig i livet.
Citera
2019-01-08, 07:06
Medlem
Spaceman81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotfire
20 år? varför?
Förlorade oskulden väldigt sent. Det på grund av att jag helt enkelt inte är så bra på att ragga brudar, så det blev aldrig nåt förrän en tjej på jobbet kärade ner sig i mig och bokstavligt talat kastade sig över mig. Sen så tog tyvärr det slut efter ett tag.
Citera
2019-01-08, 14:32
Medlem
Citat:
Nu har jag varit utanför dejtingmarknaden ett tag, så det kanske har totalvänt?
Förr var det iallafall så att killar bara ville ligga runt och tjejer ville ha förhållanden.
Tjejer låg även med killar bara för de hoppades att killen skulle bli kär i dem, fast de knulla och gick vidare, någon enstaka gång blev tjejerna gravida.
Göra en tjej gravid verkade vara värsta en kille kunde råka ut för.

Eftersom tjejerna ville ha förhållande, så var det inte alltid lätt för killarna att hitta någon tjej att ligga med, ifall de inte blev tillsammans med någon.

Tjejer hade alltså lätt att få sex men svårare att hitta pojkvän.
Medans killar som kunde stå ut med att vara tillsammans med en tjej fick lättare att få sex(i förhållande) än hitta ett one nights.

Men då sågs det ner på kvinnor om de lagat med fler eller var lätta i säng. Ingen tjej ville vara en hora så bara ett fåtal gick med på tillfälligt sex och då oftast som misstag då de intagit för mycket alkohol.

Men när man läser här och hör från väninnor, så verkar det tas mycket lättare på sex, väninnorna vill fortfarande hitta en kille men kan tänka sig ligga med någon de inte vill ha när lusten faller på, i väntan på den rätte.
Fast de vill fortfarande ha förhållanden och oftast faller de för och vill ha killen som inte är redo utan vill leka av sig.

Men när man läser på FB så verkar det ha ändrats totalt, männens uppfattning är att kvinnorna beter sig som män förr, de vill inte ha förhållanden med dem.
Vet inte om detta bara är män som inte är högt värderade som känner så.
Isåfall suktar både män och kvinnor efter någon som är över deras liga och ligger med någon de anser vara under när lusten faller på.
De de ligger med duger inte för de vill ha den bättre de kan få sex med.
Citera
2019-01-08, 23:16
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Nu har jag varit utanför dejtingmarknaden ett tag, så det kanske har totalvänt?
Förr var det iallafall så att killar bara ville ligga runt och tjejer ville ha förhållanden.
Tjejer låg även med killar bara för de hoppades att killen skulle bli kär i dem, fast de knulla och gick vidare, någon enstaka gång blev tjejerna gravida.
Göra en tjej gravid verkade vara värsta en kille kunde råka ut för.

Eftersom tjejerna ville ha förhållande, så var det inte alltid lätt för killarna att hitta någon tjej att ligga med, ifall de inte blev tillsammans med någon.

Tjejer hade alltså lätt att få sex men svårare att hitta pojkvän.
Medans killar som kunde stå ut med att vara tillsammans med en tjej fick lättare att få sex(i förhållande) än hitta ett one nights.

Men då sågs det ner på kvinnor om de lagat med fler eller var lätta i säng. Ingen tjej ville vara en hora så bara ett fåtal gick med på tillfälligt sex och då oftast som misstag då de intagit för mycket alkohol.

Men när man läser här och hör från väninnor, så verkar det tas mycket lättare på sex, väninnorna vill fortfarande hitta en kille men kan tänka sig ligga med någon de inte vill ha när lusten faller på, i väntan på den rätte.
Fast de vill fortfarande ha förhållanden och oftast faller de för och vill ha killen som inte är redo utan vill leka av sig.

Men när man läser på FB så verkar det ha ändrats totalt, männens uppfattning är att kvinnorna beter sig som män förr, de vill inte ha förhållanden med dem.
Vet inte om detta bara är män som inte är högt värderade som känner så.
Isåfall suktar både män och kvinnor efter någon som är över deras liga och ligger med någon de anser vara under när lusten faller på.
De de ligger med duger inte för de vill ha den bättre de kan få sex med.
Men samtidigt så finns det fler män som blir över, som ingen vill ha varken relationslöst sex eller förhållande med.
Senast redigerad av Kgjj 2019-01-08 kl. 23:27.
Citera
2019-01-10, 15:08
Medlem
Citat:
Men samtidigt så finns det fler män som blir över, som ingen vill ha varken relationslöst sex eller förhållande med.
Det är samma med kvinnor. Speciellt om kvinnan inte kan tänka sig endast sex utan vill ha någon exklusivt.

Men sen finns det män, som någon länka till som anser att det är en rättighet att få sex, han var riktigt obehaglig. Han var mycket oattraktiv och hade någon förening att alla tjejer måste ligga med alla killar, att även modsen som han var skulle få sex. För annars var det mobbing ansåg han.
Sen hade han sina önskemål, hon skulle gärna vara: (världens längsta lista, på hennes utseende, typ topmodell) Medans han själv var något av de fulaste man kan hitta. Både inre och yttre.
Citera
2019-01-10, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Det är samma med kvinnor. Speciellt om kvinnan inte kan tänka sig endast sex utan vill ha någon exklusivt.

Nej, för åldrarna 15-30 finns det groteskt mycket fler män än kvinnor, har för mig cirka 22% fler. Det gör att även om att dejtar "objektivt" (alla dejtar likvärdiga partners), ingen dejtar en tjej (eller kille, även om det sker automatiskt iom "objektivt dejtande) som är lägre än en 3a på 10 skalan, så blir förvisso 30 av 100 tjejer utan, men också 50/120 killar, dvs 50 killar per 100 tjejer. Som jag förstått det närmar vi oss alltså smärtgränsen för hur många män som kan existera utan partnerskap i ett samhälle utan att väpnat inbördeskrig bryter ut på sikt. Det är allvarligt, speciellt om samma personer blir låsta i att tillhöra denna skara som aldrig får ligga.
Citera
2019-01-10, 15:32
Medlem
Citat:
Skillnaden ligger i de som gör allt det för att få en chans på kvinnor, och de som gör det för att de vill och är intresserade av det för egen del. Som en tjejkompis sa, det är skillnad på killarna som går en danskurs för att de vill träffa kvinnor, och killarna som går en danskurs för att de gillar att dansa. Gissa vilka killar som fick ragg..

Jag skulle nog säga att du är på god väg, fan så mycket längre fram än gemene incel. Är du hyggligt social och har en schysst personlighet? Brinner du för något i ditt liv? Kan du prata med kvinnor utan att det går för dig i kalsongerna eller att du håller monologer? Är du intresserad av din omvärld?

De som var snygga. ALLA heterosexuella killar på danskurs är där för att ragga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in