Citat:
Det där med att staten skulle styra upp barnalstringen för ensamma personer (män som kvinnor) låter inte alls dumt. Men att se till att det föds fler kvinnor gör varken till eller från när kvinnor redan nu, med ett mansöverskott, väljer bort relationer med män. Män som inte duger nu kommer inte duga då heller.
Men jag ser din poäng där, eftersom det råder mansöverskott så har drogmissbruket och självmorden bland kvinnor minskat drastiskt. Eller vänta lite nu..
Men jag ser din poäng där, eftersom det råder mansöverskott så har drogmissbruket och självmorden bland kvinnor minskat drastiskt. Eller vänta lite nu..
Självmorden bland män har ökat drastiskt och det beror enligt mig att det utbildas på Universiteten mot att hata män. Det dör mer än 70 000 vita män i självmord och drogöverdoser per år en mångdubbling på några år. Medans det föds allt färre vita så vi närmar oss 10 % dödstal i dessa kategorier.
Kvinnor vill inte dejta män längre och antalet lesbiska har fördubblats på 6 år.
Männen är utsatta för ett enormt förtryck i skolan vilket gör att 23% av männen i blir drogmissbrukare och de vita männen och Indianerna i USA är värst utsatta.
ttps://americanaddictioncenters.org...ion-statistics
About one out of every six American young adults (between the ages of 18 and 25) battled a substance use disorder in 2014, NSDUH This represents the highest percentage out of any age group at 16.3 percent
Close to 70 percent of treatment admissions for substance abuse in 2010 were male, TEDS
A study of undergraduate college students published in the Journal of Ethnicity in Substance Abuse found that whites and Hispanics were more likely to have issues surrounding drug abuse than their Asian and African American counterparts.
Det är nästan så att man kan klassificera det som folkmord men ändå tar du förtryckarnas parti. Förtryckarna är inte bara kvinnor utan det är lika många män som ser sin chans att förtrycka försvarslösa barn.
De skonar svarta och Asiater medans de ger sig på vita och Indianer.
Det är inte konstigt att kvinnor inte vill ha sex med vita män när de är utsatta för så mycket negativ propaganda.
Hur kan du försvara detta ?