Citat:
Ursprungligen postat av
Sajlentshit
Är det någon som vet än hur machine gun från bonnen ser ut?
Den har art. nr. EP-6008-1200. Filmen på den verkar borta, men här har du på 600-skottaren iallafall:
https://www.youtube.com/watch?v=072pRg_2FSg
Så det blir väl det dubbla
Citat:
Ursprungligen postat av
Sajlentshit
Jag säger fortfarande så här;
Jag fick reda på att majestic sålde slut fort men .... när jag var i affären så var det precis som om den sista såldes för 5 minuter sedan och dem inte hade koll på om det fanns kvar. Samma person som inte hade någon aning bekräftade trots allt att den försvann snabbt. Om den nu försvann snabbt så kunde de direkt markerat den som slut på deras facebook sida. Det är trots allt den som de hänvisar till att titta på om deras artiklar finns kvar. Jag tror som sagt att majestic, till det priset, är något som verkligen lockar kunder. En kund som köper majestic spenderar förmodligen en del pengar på fyrverkerier och är majestic slut så lär den samma köps något annat istället.
Men ... det är bara vad jag tror
Tippar mer på att det varit högt tryck och att nåt strular i kedjan. Känns konstigt att man inte ändrar på hemsidan annars när man gör det på alla andra produkter..
Citat:
Ursprungligen postat av
Vidi-Sine
sen har be happy höjts med 599kr istället för 499kr ser jag nu. Kanske bättre att köra på Iron man?
Det är tråkigt. Grejen är att man hos bonnen vill ha lägre priser på Extremes grejor, men tvingas hålla samma av leverantören.. Ni vet det där med rabattkoden för några år sedan etc?
Citat:
Ursprungligen postat av
ajnstajn
Detta gjorde dem i Norge för ett par år sedan:
http://www.sveafireworks.no/typ.php?gruppe=rakettbatterier
Tror endast att det innebär att shellsen har tails vilket är trevligt tycker jag!
God jul!

Vore kul om man kunde få till ljudet av swish-effekten i batterierna. Det är den man kommer sakna ju..
God jul!
För den som är sugen på Fabulous Fanboxen så kan jag meddela att den består av dessa tre tårtorna:
JMX40-1: 500g
JMX40-2: 500g
JMX40-3: 500g