2018-12-23, 23:39
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theyarekillingus
Tror nog fan du är mer sjuk i huvudet om du försvarar deras beteende...två jävla blonda fjortisar på bergsvandring i morocko?! Spara på skitsnacket är ni snälla.

Det finns mer till storyn som ni kränkta jävlar inte vet om...

Vart fan är deras pappor kan man undra....total jävla kollaps av den skandinaviska kärnfamiljen är en anlednig..en jävla free for all..singelmammor överallt..alla knullar alla..det finns fan ingen vägvisning bland folk idag...sprider sin jävla cancer vidare i kedjan..barnen blir helt fucked utan fader.

En normal jävla människa släpper fan inte iväg sin dotter till ett låg iq savage land som Morocko...PUNKT JÄVLA SLUT.

Inte utan en jävla 9mm i handväskan.

Ja jag undrar också hur man som kvinna frivilligt beger sig till ett land som Marocko.
Det finns även kristna länder i Afrika om man nu måste åka dit och dessa är då jävligt mycket säkrare.
Citera
2018-12-23, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jesustanten
Nä jag måste nog hålla med. Och att de valde att tälta ensamma?

Jag kan inte se att naiviteten och bristen på verklighetsförankringen inte vore något annat än ett resultat av de vänstersjuka ideal som smittat somliga.
Somliga..typ flera jävla geneationer av dekadenta jävla folk...

Men naiviteten är for real tror jag...folk har huvudet så jävla långt upp i deras narcissistiska rövar här i norden så det är fan sjukt...ingen verklighetsuppfattning.

Sen ska idioterna importera hit savagesen också....det är "humant" säger de...

Haha, alltså folk har totalt tappat det...
Citera
2018-12-23, 23:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Har du sett det eller har du läst från en trovärdig källa? Sökte lite men fick mixade svar.
Jag har sett video och jag har sett bild där huvudena är placerade så att de ser på varandra ,,,
Citera
2018-12-23, 23:42
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Tror nog fan du är mer sjuk i huvudet om du försvarar deras beteende...två jävla blonda fjortisar på bergsvandring i morocko?! Spara på skitsnacket är ni snälla.

Vart fan är deras pappor kan man undra....total jävla kollaps av den skandinaviska kärnfamiljen är en anlednig..en jävla free for all..singelmammor överallt..alla knullar alla..det finns fan ingen vägvisning bland folk idag...sprider sin jävla cancer vidare i kedjan..barnen blir helt fucked utan fader.

En normal jävla människa släpper fan inte iväg sin dotter till ett låg iq savage land som Morocko...PUNKT JÄVLA SLUT.

Du har helt rätt. Döttrar utan fäder blir helt knullade mentalt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jag avskyr visserligen Christopher Hitchens, men han har skrivit en del om ämnet:

En av vår tids mest briljanta människor. Vad finns det att avsky? Ploppar ur godis ur öronen på mig bara jag hör honom prata.
Citera
Medlem
Anti-Misess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Har du sett det eller har du läst från en trovärdig källa? Sökte lite men fick mixade svar.
Kolla filmen. När huvudet har avlägsnats från den första kvinnans kropp, då förflyttar sig kameramannen till en plats på andra sidan tältet och filmar det andra huvudet.
Senast redigerad av Anti-Mises 2018-12-23 kl. 23:46.
Citera
2018-12-23, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
Så de var utsända av ISIS!?

I övrigt håller jag med dig, förutom ISIS som bara är några få personer, så skiter alla andra muslimer fullständigt i Koranen, de tar till sig det svenska samhället där kvinnan har samma värde som mannen!

De tillhör ISIS.

Och nej, män som kallar sig själva Muslimer i västvärlden begår kvinnoförtryck i en väldigt hög grad. Men eftersom de flesta väljer att skita i att halshugga icke-muslimer så kan dom inte heller vara riktiga muslimer då det står så i Koranen.
Citera
2018-12-23, 23:45
Medlem
Dom blev mer kulturberikande än de hade föreställt sig kunde vara möjligt.

Ja det är de svenska och nordiska idioternas fel att det händer.

Dom har fått för sig att världen är Disneyland.
Senast redigerad av niobium 2018-12-23 kl. 23:48.
Citera
2018-12-23, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Ok ja det kan vara en möjlighet. Norsk media har i dag talat med en far och en bror till en av dom misstänkta, som skäms för sin anhörig.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dagbladet-motte-drapssiktedes-far--jeg-skammer-meg/70593336

Dom är chockade och för några månader sedan var han en normal kille. Hela grannskapet samlas i kampen och skammen om det som hänt.
https://www.youtube.com/watch?v=bO9LjTQxGyo

https://www.youtube.com/watch?v=gezgu9wUjiY

Norsk media har gjort ett superbra jobb. Tvivlar på att svenska journalister skulle klarat det
Citera
2018-12-23, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beastwood
Klart du har, du debatterar även för att det är helt ok att sprida barnporr så länge det bara är länkar.

Fast dessa ”propagandavideor” har ju motsatt effekt för ISIS. Skulle de inte visat västvärlden när dom avrättar icke-muslimer så skulle nog vi inte ha reagerat så hårt som vi gör, och ISIS skulle inte ha varit besegrade vilket dom är idag.

Jag tycker att vi gör det obligatoriskt för alla med rösträtt att se sådana här videos, så att dom lär sig om dessa kulturer och religioner.
Citera
2018-12-23, 23:48
Medlem
Anonym216s avatar
Kanske dags att se muslimerna för vad de är istället för vad vi vill att de ska vara.

Inte alla muslimer är terrorister men majoriteten av alla terrorist brott utförs av muslimer.

Vila i frid.
Citera
2018-12-23, 23:49
Medlem
Googlas avatar
Citat:

Lite vulgärt beskrivet men ja det är sant. Sedan tror jag också vi yngre män har en roll att börja hålla kvinnorna i schack. Man ser ju hur de börjar gå över till de mer dominerade männen vilket faktiskt är mer förekommande i blattekulturen. Vi har varit så civiliserade att vi inte behövt ta till särskilt mycket dominerande beteenden. Även en bidragande faktor till radikalfeministerna spårar ut. Gjorde en tråd om detta förr: (FB) Jordan Peterson teori om varför inte feminister protesterar mot Saudiarabien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in