2018-12-23, 23:20
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
En svartmuskig herre karvar av huvudet på danskan som ligger på mage i trosor.

Hon skriker aj aj aj och mamma (mor) när han sätter igång.

Är man så jävla totalt sopslut att man åker till Marocko får man nog fan ta och skylla sig själv... dessa två var säkert kebabälskare så mina sympatier får de då inte.
Citera
2018-12-23, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Uppenbarligen är det inte säkert eftersom den lokala bergsguiden avrådde tjejerna från att tälta ensamma i området. Varför skulle han annars göra det?

Det ska jag förklara för dig. Lokala guider vill sälja sina turer eftersom det är deras jobb. Klart som faan de rekommenderar guide eftersom de skulle bli arbetslösa annars. Hitta ett berg utanför rika väst där guider inte försöker tjäna pengar. När jag gick där i området så tjatade de på mig också.

Således. Han försökte inte sälja en guidad tur för att skydda tjejerna från att bli halshuggna UTAN FÖR ATT TJÄNA PENGAR.

Tack.
Citera
2018-12-23, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrman5
Är det någon som vill beskriva vad som händer på videon i ord? Vågar inte titta då jag blivit för känslig de senaste åren

En av tjejerna, danskan, ligger på mage iklädd trosor och tröja. En av männen står med foten på hennes rygg / huvude. Sen börjar någon av männen att skära och karva henne i nacken med en machete. Hon börjar skrika ”ajajaj” och ropar efter mamma. Massvis av blod. Efter ett tag vänder de tjejen på mage igen och skär från andra hållet tills huvudet är fritt från kroppen. Då sparkar de omkring huvudet.

Ganska dålig grafik men man hör kvinnans sista andetag och paniken i hennes röst. Riktigt vidrig video.
Citera
2018-12-23, 23:25
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Så journalister skall endast med text skriva att två skandinaviska kvinnor har i Marocko bragts om livet. Inga detaljer eftersom det tjänar Islam? Du är rolig du. Jag känner hur Centerkvinnor och MP kvinnor sakta börjar oroa sig för vad deras döttrar gör ute på kvällarna och vad som kan hända. Det kommer gå fort nu.

Du är rolig du. Nej, men repostar man propagandavideor från IS, är man deras lilla lakej och spelar dom rakt i händerna. Videon är till för att spridas, allt för att gynna IS. Sanningen.
Citera
2018-12-23, 23:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men knappast på detta viset. Jo Mexico är farligt men ändå inte många västerlänningar som råkar illa ut där. Dessa karteller har inget intresse för dom utan det är mer att sätta skräck i lokalbefolkningen. Men såklart alla dessa länder har en viss risk. Bästa är att åka på semester till typ Norge.
Jag kan faktiskt (av egen erfarenhet) säga att myndigheterna i USA inte håller med dig...
Citera
2018-12-23, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LegrandChai
Du är helt sjuk i huvudet. Smuts.
Tror nog fan du är mer sjuk i huvudet om du försvarar deras beteende...två jävla blonda fjortisar på bergsvandring i morocko?! Spara på skitsnacket är ni snälla.

Det finns mer till storyn som ni kränkta jävlar inte vet om...

Vart fan är deras pappor kan man undra....total jävla kollaps av den skandinaviska kärnfamiljen är en anlednig..en jävla free for all..singelmammor överallt..alla knullar alla..det finns fan ingen vägvisning bland folk idag...sprider sin jävla cancer vidare i kedjan..barnen blir helt fucked utan fader.

En normal jävla människa släpper fan inte iväg sin dotter till ett låg iq savage land som Morocko...PUNKT JÄVLA SLUT.

Inte utan en jävla 9mm i handväskan.
Senast redigerad av Theyarekillingus 2018-12-23 kl. 23:32.
Citera
2018-12-23, 23:31
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegrandChai
Det ska jag förklara för dig. Lokala guider vill sälja sina turer eftersom det är deras jobb. Klart som faan de rekommenderar guide eftersom de skulle bli arbetslösa annars. Hitta ett berg utanför rika väst där guider inte försöker tjäna pengar. När jag gick där i området så tjatade de på mig också.

Således. Han försökte inte sälja en guidad tur för att skydda tjejerna från att bli halshuggna UTAN FÖR ATT TJÄNA PENGAR.

Tack.

Ok, det låter ju som en rimlig förklaring.

Tack själv!
Citera
2018-12-23, 23:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Rubrik justerad, till att den ena fick huvudet avskuret.

/Moderator
Citera
2018-12-23, 23:32
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
En av tjejerna, danskan, ligger på mage iklädd trosor och tröja. En av männen står med foten på hennes rygg / huvude. Sen börjar någon av männen att skära och karva henne i nacken med en machete. Hon börjar skrika ”ajajaj” och ropar efter mamma. Massvis av blod. Efter ett tag vänder de tjejen på mage igen och skär från andra hållet tills huvudet är fritt från kroppen. Då sparkar de omkring huvudet.

Ganska dålig grafik men man hör kvinnans sista andetag och paniken i hennes röst. Riktigt vidrig video.

Men det viktigaste av allt är att inte trampa alla åsneknullare på tårna, trots att de redan äger stora delar av våra förorter och får pengar från Iran och Saudiarabien för att expandera sin SKITRELIGION

SÄPO kan dra åt helvete, de gör inte ett skit. Det har jag egen erfarenhet av. SSI/KSI, eller vad de verklighetsskygga smörbögarna heter nu förtiden, verkar ju inte göra ett jota åt saken. Ideologiskt tappade Socialdemokrater hela bunten.

Det är DAGS ATT VAKNA NU SVERIGE!!!
Senast redigerad av midvintermorker 2018-12-23 kl. 23:36.
Citera
2018-12-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theyarekillingus
En normal jävla människa släpper fan inte iväg sin dotter till ett låg iq savage land som Morocko...PUNKT JÄVLA SLUT.

Inte utan en jävla 9mm i handväskan.

Nä jag måste nog hålla med. Och att de valde att tälta ensamma?

Jag kan inte se att naiviteten och bristen på verklighetsförankringen inte vore något annat än ett resultat av de vänstersjuka ideal som smittat somliga.
Citera
2018-12-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Nix, jag menar att du gör exakt vad IS vill att du ska göra. Du sprider deras propaganda din clown. Hur känns det i magen?

Ge dig nu, jag har inte spridit någon jävla IS-propaganda!
Citera
2018-12-23, 23:39
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Pissrubrik ... båda tjejerna får huvudet skilt från kroppen ,,,, video finns när det sker för en av dem ...

Bilder på bådas huvud finns på nätet....

Har du sett det eller har du läst från en trovärdig källa? Sökte lite men fick mixade svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in