Citat:
Ursprungligen postat av
zanderman
Om du och resterande av småbarnen i denna tråd förstod biologi så skulle ni även förstå att detta endast gör att kvinnor här i de nordiska länder vill ha in MER muslimer/män som dessa till landet. Just för att de skrämmer, att de visar sig så dominanta att de inte ens tvekar till att döda och västerländska män sitter och runkar och förfasar sig på internet istället. Händelser som dessa gör kvinnor VÅTA och undergivna, undermedvetet. Inte just själva videon att de skär halsen av kvinnorna utan att de är aggressiva män som är livsfarliga, den dominansen gör att kvinnor vill ha in fler av den sortens män.
Det är så roligt hur lite du förstår "Det är skitkul att se hur PK-fittor skruvar på sig när de får höra Laurens dödsskrik och man visar dem en bild på hur hon såg ut. "Hur kan de döda en så snygg tjej, om de till och med dödar snygga tjejer så har jag ju inte en chans, då kan jag inte komma undan med mitt fittpass!"
__________________"
Den enda anledningen till att de skruvar på sig är för att de blir våta. Det är PRECIS detta som gör dom våta, män som skiter fullständigt i att dom är kvinnor, att dom har fittor, är blonda eller snygga och skär halsen av dom oavsett. Den dominansen. Det betyder inte att dom själva vill bli utsatta för det utan att dom vill bli påsatta av män som har den dominansen i sig (t.ex varför kvinnor sexuellt dras till mördare/kåkfarare)
Har själv suttit på kåken och det finns män därinne som inte är sexuellt attraktiva för kvinnor om vi säger så. Sedan finns det såna som får telefonnummer av dom kvinnliga vakterna.
Men det är lite mer komplext. Att mördare och liknande får massa kärleksbrev kan diskuteras om det beror på själva brotten eller den stora exponering dom får i massmedia.
Dessa snubbar ser iaf inte ut som några don juans om man kollar deras blick, utrstrålning, snarare wierdos.