2018-12-23, 23:02
Medlem
Adverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nej, men högervridna foliehattar är redan prepositionerade inför att islam enbart är av ondo, varpå extremistdåd i dess namn såklart endast kommer att förstärka den uppfattningen.

Vanliga människor har dock inte förbestämd inställning emot islam som sådant, och kommer att se videon för vad den är: Ett bestialiskt mord som utförts och filmats av minst 2 psykopater.
End of Story.[/spoiler]

Jag tror du har missförstått - problemet med islam är att den får psykologiskt normalt fungerande individer att begå illgärningar pga våldsbejakande tolkningar av koranen som sammanfaller med deras tro på att faktiskt komma till himmelen. Det är samma sak med vänsterideologi i allmänhet - man blir blind inför verkligheten som sådan, som t ex de här tjejerna som väljer att tälta på ett berg i Marocko.
Citera
2018-12-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Det enda ärliga är väl att exponera mördarna? Låt vIdeon tjäna som inspiration för den som vill skicka deras banemän till helvetet.

Sanningen har alltid ett gott syfte.

Liberalerna vill integrera fienden i det västerländska samhället. Att visa sanningen för gemene man sätter käppar i hjulet för deras planer.

Och enda sättet att göra det på är en video som samtidigt skändar 2 mördade kvinnor?

Din kvinnosyn går hand i hand med mördarnas.
Citera
2018-12-23, 23:05
Medlem
Steinarrs avatar
Videon är genomvidrig men så många som möjligt borde se den eftersom detta kommer att hända oss alla om Européer blir en minoritet i Europa.

Har sett folk på sociala medier som vanligtvis är väldigt PK men som nu börjar ifrågasätta invandringen.

Videon är en rejäl väckarklocka för många verkar det som.
Citera
2018-12-23, 23:06
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Skrev du inte lite fel nu herr muslimkramare?

Du menade väl:

”Åh nej, nu kommer ju ännu fler upptäcka hur vidrig religionen islam är”.

Nix, jag menar att du gör exakt vad IS vill att du ska göra. Du sprider deras propaganda din clown. Hur känns det i magen?
Citera
2018-12-23, 23:07
Bannlyst
Citat:
Mohammed VI is Morocco's leading businessman and banker. In 2015, he was estimated by Forbes magazine to be worth US$5.8 billion.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mohammed_VI_of_Morocco
Citera
2018-12-23, 23:08
Medlem
Är det någon som vill beskriva vad som händer på videon i ord? Vågar inte titta då jag blivit för känslig de senaste åren
Citera
2018-12-23, 23:10
Medlem
katten80s avatar
Kan någon sammanfatta?
Vilka la upp filmen? Är mördarna gripna?
Vad gjorde kvinnorna där. Räknas det som ett farligt område?
Citera
2018-12-23, 23:13
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rref
https://en.wikipedia.org/wiki/Mohammed_VI_of_Morocco

Önskar bara sätta in detta även, ifrån norska dagbladet idag :

- Bydelen Sidi Youssef Ben Ali er beryktet i hele Marrakech for vanskelige forhold og kriminalitet. Der har jeg ikke vært, og vil ikke dra dit med utlendinger, sier engelskstudent og guide Marouane Elfadil.

Og Maroune Elfadil legger til på generelt grunnlag:

- Det er ikke så rart at en slik hverdag gir rekruttering IS og ekstreme grupper. Mange har aldri gått på skole og kjemper for å overleve fra dag til dag. Da er det lettere å bli fanget av løfter om himmelen og et bedre liv hvis du dreper en person som innpiskere sier er fiender.

https://www.dagbladet.no/nyheter/hevder-alt-endret-seg-da-han-flyttet-til-byen---han-hjernevasket-broren-min/70597587

Utbildning är alltid en god investering i det egna landet.., men...det prioriteras ju inte så högt.
Citera
2018-12-23, 23:14
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
Och enda sättet att göra det på är en video som samtidigt skändar 2 mördade kvinnor?

Din kvinnosyn går hand i hand med mördarnas.

Du tycker att man ska dölja sanningen om två mord för att inte riskera att ha en "dålig kvinnosyn"? Du är sjuk.
Citera
2018-12-23, 23:15
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrman5
Är det någon som vill beskriva vad som händer på videon i ord? Vågar inte titta då jag blivit för känslig de senaste åren

En svartmuskig herre karvar av huvudet på danskan som ligger på mage i trosor.

Hon skriker aj aj aj och mamma (mor) när han sätter igång.
Senast redigerad av Steinarr 2018-12-23 kl. 23:17.
Citera
2018-12-23, 23:15
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Nix, jag menar att du gör exakt vad IS vill att du ska göra. Du sprider deras propaganda din clown. Hur känns det i magen?

Så journalister skall endast med text skriva att två skandinaviska kvinnor har i Marocko bragts om livet. Inga detaljer eftersom det tjänar Islam? Du är rolig du. Jag känner hur Centerkvinnor och MP kvinnor sakta börjar oroa sig för vad deras döttrar gör ute på kvällarna och vad som kan hända. Det kommer gå fort nu.
Citera
2018-12-23, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Haha, den liknelsen är lika korkad som att påstå att Google sprider bilder på Elin Krantz lemlästade kropp när man skriver in ”Elin Krantz” som sökord.

Kanske dags att släcka ner datorn och gå och lägga dig.
Jag förstår att du har svårt att greppa logiken här, men jag ska försöka förklara för dig.

Det är nämligen skillnad på när en person med avsikt länkar till saker och en sökmotor gör det.
När du antingen länkar eller publicerar barnporr på sociala medier med taggar så kommer sökmotorerna registrera dessa länkar baserat på taggarna. Sökmotorns avsikt är inte att sprida barnporr, det är du som lagt upp länkarna som har det som avsikt.

Förstår du skillnaden på när en person gör något och när ett program gör nåt?

Jag tror du inser hur enkel logik det är när du tänker efter en stund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in