2018-12-26, 06:39
Medlem
sorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forks
IS går inte att ångra precis som menlösa mord av lust och liknande. Fängelse är inte ett alternativ, döden är inte nog, helvetet brinner inte nog.
Killen hoppade av i god tid och har inget blod på sina händer, han är mycket ångerfull och islamkritiker.
Men jag håller med att IS medlemmar som deltagit (all form av hjälp) i mord eller teror attack förtjänar långsam död.
Citera
2018-12-26, 06:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av soria
Killen hoppade av i god tid och har inget blod på sina händer, han är mycket ångerfull och islamkritiker.
Men jag håller med att IS medlemmar som deltagit (all form av hjälp) i mord eller teror attack förtjänar långsam död.

Vad är din definition av att vara en del av en terror organisation? Är man oskyldig till bevisat avliden efter en självmordsattack? Kom inte med fantasier om att nynazister kan dömas inom lagen för terrorbrott för då kan lika gärna SSU Skåne dömas inom den lagen. Ha lite verklighetsförankring i ditt svar nu.
Citera
2018-12-26, 07:38
Medlem
sorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forks
Vad är din definition av att vara en del av en terror organisation? Är man oskyldig till bevisat avliden efter en självmordsattack? Kom inte med fantasier om att nynazister kan dömas inom lagen för terrorbrott för då kan lika gärna SSU Skåne dömas inom den lagen. Ha lite verklighetsförankring i ditt svar nu.
Han hoppade av utan att delta i något , han säger att han va redo att göra vad som helst under tiden han va hjärn tvättad , han ville bli god muslim och studerat islam mer och insåg att det va fel väg, hoppat av och lämnat islam.

Om en troende muslim Sverige blir rekryterad i moske, går på föreläsningar , blir hjärn tvättad och tror att självmordsdåd ger en biljett till paradiset och 72 oskulkder men vaknar och inser att det är trams och att hela islam är fel ,lämnar islam och IS , ska han dö ?
Jag tycker inte det men om han går hela vägen som åka till Irak, Syrien eller Libyen och deltar i aktiviteter så får han gärna dö .

Att sånt som IS och al Qaeda och annat skit finns beror helt på Saudi och USA , Hillary Clinton skrev i sin bok att USA satsade på wahabbism och det va fel , Saudi är wahhabis , samma som al-Qaida, IS,alNusra , Boko haram, alShabab och alla andra islamiska terrorgrupper.
Nu försöker Trump med hjälp av Bin Salman att stoppa spridning av wahabisem , tvinga Saudi dra tillbaka böcker från mosker och bibliotek i hela världen .
Jihad var hjälpsam i Afghanistan för att kriga mot Sovjet, billig att kriga med idioter som önskar dö för att få 72 oskulder , därför samarbetade Saudi och USA med sprida jihadism i alla länder och erbjud träning,vapen och logistik med idioterna i väst visste inte vilken ondska de har öppnat dörren för .

Alla äldre minns filmen Rambo 3 ( Sylvester Stallone)hur amerikanska hjälten åker till Afghanistan för att hjälpa stackars mujahidin mot otrogna Sovjet, på den tiden hyllade mass media i väst jihad och jihadisterna .
Citera
2018-12-26, 07:39
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Har inte följt detta, men någon som har en sammanfattning vad som hänt? Ursäkta om det redan finns i tråden, om det finns så uppskattas det om någon kan hänvisa till det inlägget.
Citera
2018-12-26, 07:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Har inte följt detta, men någon som har en sammanfattning vad som hänt? Ursäkta om det redan finns i tråden, om det finns så uppskattas det om någon kan hänvisa till det inlägget.

Två skandinaviskor går runt i de marockiska bergen, ett gäng rasistiska muslimer fångar, våldtar och halshugger dem. Halshuggningen filmas och skickas till kvinnornas föräldrar.

När en av kvinnorna får sin hals avhuggen skriker hon "aj aj" "mamma!".
Citera
2018-12-26, 07:50
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Två skandinaviskor går runt i de marockiska bergen, ett gäng rasistiska muslimer fångar, våldtar och halshugger dem. Halshuggningen filmas och skickas till kvinnornas föräldrar.

När en av kvinnorna får sin hals avhuggen skriker hon "aj aj" "mamma!".

Ok så de gjorde det typ för att de hatar västerlänningar ? Vad gjorde de i bergen till att börja med? Var det bara dem eller tillhörde de en grupp? Eftersom de var norskor kanske de kände sig hemma i "Bergen"? Nej usch det var dåligt skämt.
Citera
2018-12-26, 07:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
https://imgur.com/a/hT4Q9Jk

På denna bild visas deras avhuggna huvuden.
Jag vet inte om det beror på ljuset men ser inte de tjejerna väldigt mörka ut i håret på bilden? De påstådda tjejerna är ju på bilder där de är levande rätt så blonda? Och i videon där huvudet huggs bort så är tjejen blond....
Om det inte är dem, vilka är de då?
Citera
2018-12-26, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes

https://sciencenotes.org/your-haircolor-changes-after-you-die/

Kanske deras hårfärg blir lite mörkare när man är avliden ifall man är blond.
Senast redigerad av konrad89 2018-12-26 kl. 08:02.
Citera
2018-12-26, 08:17
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konrad89
https://sciencenotes.org/your-haircolor-changes-after-you-die/

Kanske deras hårfärg blir lite mörkare när man är avliden ifall man är blond.

Jag reagerade också på det, men jag tror mer det har med ljusförhållanden och kameran att göra. Den process som beskrivs i din länk tar mycket lång tid. Vi pratar månader, troligen år. De här bilderna togs sannolikt bara några minuter efter kvinnorna dött.
Citera
2018-12-26, 09:00
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Konstigt vad man kan se olika. Jag tycker man kan se att det är dem mycket väl. Däremot tror jag dem satt fel namn vid huvudena. De som skickat bilden till Facebook.
Citera
2018-12-26, 09:04
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soria
Lyssnade på en intervju med en fd IS marrockan som nu lämnat IS och islam , han säger att det finns en video som inte delats offentligt utan bara privat i IS grupper ,norska tjejen blev halshuggen först , hon hade ljusgrön t-shirt , båda tjejerna låg på magen , en man tryckte danskans huvudet mot marken men sin fot mycket hårt att hon skadades och började blöda, tvingat henne se hur kompisen blev slaktad , båda tjejerna va helt förlamade, chockade och tysta av skräcken , inte ett ord , mannen som slaktade norskan vred hennes armar bakom ryggen och tryckte knä på och började skära hennes hals ,danska tjejen orkade inte se och svimmade .

När det va dags för danska tjejen så vaknade hon upp av kniven mot nacken och sa aj aj.

Han låter mycket ångerfull och har svårt att radera videon från minnet .
Länkar till intervjun för er som kan arabiska , beskrivning av halshugning börjar vid 56min,
Ska försöka hitta en textad video
https://youtu.be/C-m47GAcKIU

Låter ju horribelt om det är sant. Fast å andra sidan misstänkte nog de flesta att något hemskt hände innan Louisa blev mördad i videon. Och om videon du beskriver existerar så lär garanterat den också dyka upp så småningom, långt mycket mer sadistisk och bestialisk än den första.

Usch, jag får kalla kårar när jag tänker på det!
Citera
2018-12-26, 09:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Konstigt vad man kan se olika. Jag tycker man kan se att det är dem mycket väl. Däremot tror jag dem satt fel namn vid huvudena. De som skickat bilden till Facebook.
För mig råder det inget tvivel om att bilden är på dem. Ansikten förändras en aning vid döden.

Till SVT och LJUGMEDIA: kvinnorna blev HALSHUGGNA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in