2018-12-20, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Bra att du medger dig vara foliehatt, det får du cred för

Ang första artikeln så förstår jag inte vad du vill ha sagt, ja det finns poliser som dömts för brott och fått sparken, vet du varför? Jo för i dom fallen har det funnits BEVIS!

I detta fall finns inte bevis, alltså läggs ärendet ned innan åtal.

Ang andra artikeln så har man den rabiate rättshaveristen och polishataren töllborg som källa, ungefär som att hävda en sionistisk världsomspännande konspiration och hänvisa till " mein kampf"...grattis till den lyteskomiken

Du tror inte det finns andra orsaker till varför såpass få poliser blir dömda för brott, som att det tex är få utav dom som begår brott...

Ang polisen internutredning så finns det gediget faktamaterial/ forskning/ studier som visar att denna håller en hög internationell standard, alltså i motsats till vad gaphalsen töllborg påstår. Men skvallerpressen kontaktar ju såklart honom då dom vill sälja lösnummer, uppenbart är ju redan utefter denna artikel att han saknar kunskap om hur det rättsväsende han gapar över fungerar. Inte minst lagstiftning.

Jag är fd polis, sade upp mig för två år sedan och jobbar numera inom försäkringsbranschen, Frågor på det?

Om det är någon som ska ha cred så är det du, (folie)hatten av för att du erkände att du tillhört ryggdunkarkåren. I rest my case!

PS hade det inte varit för anonymiteten så hade jag gladeligen ordnat en B2B tjänst åt dig på IF.

Med vänlig hälsning och god jul på dig!
Citera
2018-12-21, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsifnori
Kvinnan var otrogen och ångrade sig?

Även om jag förstår att det finns rötägg överallt så känns ändå polismän som de sista som våldtar. De har extremt mycket att förlora på det.

Trams, lika mycket eller lite som alla andra rakryggade.
Citera
2018-12-21, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
Sida 6 i FUP. "Rb 24-1610 med Larsson och Pa Hammar blev beordrade till "maskat" med anledning av att en känd målsägare som ringt till polis och låter samtalet vara på utan att prata..."

Förövrigt skummade igenom FUPen igen det är GM som lämnat tuggummit på NATTDUKSBORDET!! Vilket jävla as till konstapel det där är. Snor KOKAIN från jobbet som han sedan använder när han är ute på krogen själv!!!!!!!! Undra hur många fler inom Västerås NARKOTIKAROTEL det är som använder sig av stulet kokain.

Dom flesta.
Citera
2018-12-21, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
lol hittade BO här är hennes version.

edit; Det två viktigaste frågeställningar för utomstående utan någon direkt insyn i den omaskade FUP samt analyser.

"GM Polisen(MT) enligt FUP missad mask. Och enligt hennes uppgifter ovan jobbade inom narkotikaroteln i Västerås."
Tuggummit på nattduksbordet i sovrummet avslöjar allt vem som berättar sanningen här. Är det BO eller GM. I den mening att det är vanligt förekommande av kokainister att tugga tuggummi p.g.a. käk spänningar. Visar det sig att tuggummit är GM's så är han en skam för Polisen. Då han mycket troligt snor åt sig sitt kokain från jobbet.

"Känd målsägare sen tidigare?"
Vad yttrar sig det i någon som sitter på info?

Hahaha, #Metoo
Citera
2018-12-21, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Skitsnack! Det byttes ju tom åklagare, som fattade samma beslut!

Att kvinnan är ett luder med psykiska problem (bordeline) som är sjukskriven för diagnos som inte är erkänd som åkomma och fuskar med sjukskrivning för att lägga hela sjukbidraget på plastpattar och fillers i käften stärker inte trovärdigheten precis🙄.

Jösses, ja du måste ju sitta inne med väldigt mycket info, som kan uttala dig på det viset? Antingen känner du kvinnan som du kallar luder eller så är du ännu en sorglig jävel som kallar henne detsamma?

Alla ni på flashback som hävdar att ni har rättvisan som ryggrad, ta och kolla upp släktskapet mellan, den polisen som är anklagad för våldtäkt, åklagaren på särskilda åklagarkammaren, släktskap inom polisen i Västerås, Mälardalen och anstaltschefen för Salberga, och vilka kopplingar dom har till RPS..

Vet inte om man ska skratta eller gråta åt de sorgliga satar som sitter och hävdar att dom vet vad som hänt eller inte.. Fakta kvarstår, en mer mörkad FUP har jag inte sett på länge, man får ju bara hoppas att anledningen till att regeringen och rps tittat på den kan bringa klarhet i detta, och att ett praktarsle till polis åker dit så det bara visslar om det👍🏻
Citera
2018-12-21, 08:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swede67
Jösses, ja du måste ju sitta inne med väldigt mycket info, som kan uttala dig på det viset? Antingen känner du kvinnan som du kallar luder eller så är du ännu en sorglig jävel som kallar henne detsamma?

Alla ni på flashback som hävdar att ni har rättvisan som ryggrad, ta och kolla upp släktskapet mellan, den polisen som är anklagad för våldtäkt, åklagaren på särskilda åklagarkammaren, släktskap inom polisen i Västerås, Mälardalen och anstaltschefen för Salberga, och vilka kopplingar dom har till RPS..

Vet inte om man ska skratta eller gråta åt de sorgliga satar som sitter och hävdar att dom vet vad som hänt eller inte.. Fakta kvarstår, en mer mörkad FUP har jag inte sett på länge, man får ju bara hoppas att anledningen till att regeringen och rps tittat på den kan bringa klarhet i detta, och att ett praktarsle till polis åker dit så det bara visslar om det👍🏻

FUP är inte mörkad, den är sekretessgranskad i enlighet med bestämmelserna i offentlighet och sekretesslagen.

Vad har släktskap inom Västerås med saken att göra, det är ingen där som haft med detta ärende att göra.

Nu stolketomtar borde ta reda på fakta om hur SU faktiskt är uppbyggd.

Att det dokumenterade psykfallet(uppenbarligen) till målsägande inte begriper det är uppenbart.
Citera
2018-12-21, 09:10
Avslutad
Citat:
FUP är inte mörkad, den är sekretessgranskad i enlighet med bestämmelserna i offentlighet och sekretesslagen.

Vad har släktskap inom Västerås med saken att göra, det är ingen där som haft med detta ärende att göra.

Att det dokumenterade psykfallet(uppenbarligen) till målsägande inte begriper det är uppenbart.

Ja det är helt otroligt.
Citera
2018-12-21, 10:06
Medlem
Citat:

Så hon ljög?!
Citera
2018-12-21, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Så hon ljög?!

Nja, det vet jag inte.

Kreativt förhållningssätt till verkligheten kanske?

Har man varit målsägande i ett våldtäktsärende så kan tydligen inte själv vara misstänkt för brott utan att det ligger div konspirationer bakom
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-12-21 kl. 10:15.
Citera
2018-12-21, 10:56
Medlem
Citat:
Nja, det vet jag inte.

Kreativt förhållningssätt till verkligheten kanske?

Har man varit målsägande i ett våldtäktsärende så kan tydligen inte själv vara misstänkt för brott utan att det ligger div konspirationer bakom
Va?!
Citera
2018-12-21, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Va?!

Läs det jag skrev.

Målsägande fattar tydligen inte att man kan bli misstänkt för brott, även fast det är man själv som anmält en våldtäkt.
Citera
2018-12-21, 16:02
Medlem
Citat:
Läs det jag skrev.

Målsägande fattar tydligen inte att man kan bli misstänkt för brott, även fast det är man själv som anmält en våldtäkt.
Ja! Nu förstod jag din text ännu mer på eftermiddagen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in