2018-12-21, 16:06
Medlem
Fladerlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Nej, FUP har sekretessgranskats innan den lämnats ut.
Jojo, det förstår jag och är inget ovanligt.
Men det jag svarade på var ett inlägg som menade att BO i detta fall maskat själv.
Nåväl, luktar skumt om detta fall från båda håll.
Citera
2018-12-21, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fladerlappen
Jojo, det förstår jag och är inget ovanligt.
Men det jag svarade på var ett inlägg som menade att BO i detta fall maskat själv.
Nåväl, luktar skumt om detta fall från båda håll.

Det är inte skumt att den sekretess granskas, dock är Målsägandens påståenden rent stolleri. Att det ens blivit en FU på detta är förmodligen pga någon manlig polischef, kanske rentav en åklagare, känt att det börjat rycka i parischen varvid drifterna tagit över förståndet och omdömet.

Jag som hör till den halvan av manliga släktet som kan koppla bort tankar på knulla när omdömmet spelar in har sett detta hände många ggr, även inom polisen. Oavsett yrke och social status så tycks uppenbarelsen få denna effekt på väldigt många män.
Citera
2018-12-22, 21:38
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swede67
Jösses, ja du måste ju sitta inne med väldigt mycket info, som kan uttala dig på det viset? Antingen känner du kvinnan som du kallar luder eller så är du ännu en sorglig jävel som kallar henne detsamma?

Alla ni på flashback som hävdar att ni har rättvisan som ryggrad, ta och kolla upp släktskapet mellan, den polisen som är anklagad för våldtäkt, åklagaren på särskilda åklagarkammaren, släktskap inom polisen i Västerås, Mälardalen och anstaltschefen för Salberga, och vilka kopplingar dom har till RPS..
sdtänkt
Vet inte om man ska skratta eller gråta åt den de sorgliga satar som sitter och hävdar att dom vet vad som hänt eller inte.. Fakta kvarstår, en mer mörkad FUP har jag inte sett på länge, man får ju bara hoppas att anledningen till att regeringen och rps tittat på den kan bringa klarhet i detta, och att ett praktarsle till polis åker dit så det bara visslar om det👍🏻
Vad menar du? Är polisen som var misstänkt för våldtäkt släkt med chefen på Salberga?
Citera
2018-12-23, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
varför tror du att han stulit det från jobbet? 🤨
om du hade använt kokain, vad hade du helst betalat: 800 kr/gram eller 0 kr/gram?
Citera
2018-12-24, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Det är inte skumt att den sekretess granskas, dock är Målsägandens påståenden rent stolleri. Att det ens blivit en FU på detta är förmodligen pga någon manlig polischef, kanske rentav en åklagare, känt att det börjat rycka i parischen varvid drifterna tagit över förståndet och omdömet.

Jag som hör till den halvan av manliga släktet som kan koppla bort tankar på knulla när omdömmet spelar in har sett detta hände många ggr, även inom polisen. Oavsett yrke och social status så tycks uppenbarelsen få denna effekt på väldigt många män.

Hoppas borderlineludret åker dit på kokainet. Hennes nya försvar på Facebook är att om du ifrågasätter hennes historia om att hon hon blivit ofrivilligt drogad av kokain så medverkar du till att våldtäkter får fortsätta utan att anmälas och gärningsmannen kunna dömas🙄. Hon verkar ju inte supersmart precis.
Citera
2018-12-24, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Hoppas borderlineludret åker dit på kokainet. Hennes nya försvar på Facebook är att om du ifrågasätter hennes historia om att hon hon blivit ofrivilligt drogad av kokain så medverkar du till att våldtäkter får fortsätta utan att anmälas och gärningsmannen kunna dömas🙄. Hon verkar ju inte supersmart precis.

Att åklagaren valt att åtala visar ju att hennes förklaring, att hon blivit "drogad" inte ses som trovärdig

Vad kan vara anledningen till att hon anmälde i detta fall? Psykiskt sjukdom? Är hon tidigare känd som rättshaverist?

Kan iaf hålla med om att polismannen borde ha haft bättre omdöme än att följa denna kvinna hem.

Men lite fillers, kort kort kjol, sportbehå och brun utan sol kan tyvärr få många män att tappa huvudet, oavsett social tillhörighet och bildningsnivå.
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2018-12-24 kl. 16:35.
Citera
2019-01-03, 12:57
Medlem
Nu har jag läst slarvigt genom tråden men söker efter snutens namn. Vet vi inte vem människan är än?
Citera
2019-01-15, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talkabouttruthh
Nu har jag läst slarvigt genom tråden men söker efter snutens namn. Vet vi inte vem människan är än?
Hans namn ligger på FB... Nån gladiatorsnubbe som outat allt
Citera
2019-01-15, 12:17
Medlem
sandyhells avatar
Se en Stefan Qvarfordts inlägg på facebook, där nämner han namnet på polissvinet. Enl Roddy B:s facebook blödde även BO ymnigt ur analen när polispatrull kon till plats. Åklagaren ska även först ha hävdat att SOS- inspelningen där kvinnan hörs snyfta och säga "jag vill ju inte" misslyckats.
Senast redigerad av sandyhell 2019-01-15 kl. 12:43.
Citera
2019-01-15, 12:18
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
De har nyligen lärt känna varandra.

Facebook lr annan dejtingapp

Tycker det är bra att även Polisen visar att de har behov
Citera
2019-01-15, 12:33
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Se en Stefan Qvarfordts inlägg på facebook, där nämner han namnet på polissvinet. Enl Roddy B:s facebook blödde även BO ymnigt ur analen när polispatrull kon till plats. Åklagaren ska även först ha hävdat att SOS- inspelningen där kvinnan hörs snyfta och säga "jag vill ju inte" misslyckats.

Stefan har stavat efternamnet lite fel. Med rätt stavning + ordet "polis" på en googlesökning, listar google en fb-post som inte kan visas när man klickar på länken. Men det som står på google-förhandsvisningen är iaf mkt intressant. Han är i övrigt inte sökbar på nätet. Det kanske finns anledningar till att man skyddar MGM..
Senast redigerad av sandyhell 2019-01-15 kl. 12:42.
Citera
2019-01-16, 22:44
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Stefan har stavat efternamnet lite fel. Med rätt stavning + ordet "polis" på en googlesökning, listar google en fb-post som inte kan visas när man klickar på länken. Men det som står på google-förhandsvisningen är iaf mkt intressant. Han är i övrigt inte sökbar på nätet. Det kanske finns anledningar till att man skyddar MGM..
Varför ska MGM skyddas? För att han påstås jobba undercover eller för att han är polis?
263 inlägg i tråden och ännu inget namn.
Men den som söker ska finna och det du fann är detta...
Länken kan inte hittas så antingen är gruppen borttagen eller lagd som hemlig.
Man hittar inte någon grupp med det namnet alls... länk kan inte visas.

Funderar På Den Public Group | Facebook
https://mobile.facebook.com/.../1744847285797766?...
Polisen som är misstänkt för våldtäkten, Pe*er Oja*angas, nekar till brott o jobbar undercover i Västerås m att kartlägga organiserad brottslighet....
*t
*k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in