2018-12-20, 18:58
  #4741
Medlem
M.E.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Glenn däremot är inte så oskyldig som MA tror. Han har haft ett konto på Bodycontact, där han sökt om att få “tömma” oskyddat med kvinnor och par (hetrosexulla), och dykt upp på sexchattar, likt JB.

Källa på det tack!
Citera
2018-12-21, 00:08
  #4742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
JB är i allmänhet ogillad i matkretsar. Det är inget nytt, utan började när hon blev lite känd i Sveriges Mästerkock, och sålde ut sig på vad som helst. Hon flyttade sin blogg som tydligen var inarbetad redan innan Sveriges Mästerkock till alla som gav lite pengar. T.e.x. så flyttade hon bloggen till Svenska spel(!) b.l.a

Sedan hamnade hon i tjafs med andra inom matsvägen som oftast handlade om att hon ville köra sitt race och skita i ge cred till de som hjälpt. Sedan har det varit tjafs om pengar, och hon har uppträtt mot andra som hon vore Gordon Ramsay, ivrigt påhejad av sin mamma som tydligen är “journalist”, och tror på alternativ medicin och vilda konspirationsteorier om Big Pharma och liknande.

MA var en av de få som av någon anledning såg sig som någon slags coach för att få in henne på den rätta banan. Vilket många skall funnit dumt.

Glenn däremot är inte så oskyldig som MA tror. Han har haft ett konto på Bodycontact, där han sökt om att få “tömma” oskyddat med kvinnor och par (hetrosexulla), och dykt upp på sexchattar, likt JB.

JB är totalt opålitlig, och Glenn är en otrogen kåtbock. Samtidigt handlar det om juridik, och tror att han kommer åka dit. Rätt eller fel?

Tror ju tyvärr att det ligger en del i det du säger...
Jag hann ju se en fb vän till honom innan kontot blev privat. Och det var ju en porrtjej som poserade och bjöd ut sig i typ varje inlägg. Tycker ju att det säger en del också...
Citera
2018-12-21, 00:24
  #4743
Medlem
knight1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Tror ju tyvärr att det ligger en del i det du säger...
Jag hann ju se en fb vän till honom innan kontot blev privat. Och det var ju en porrtjej som poserade och bjöd ut sig i typ varje inlägg. Tycker ju att det säger en del också...

Hans fb är fortfarande öppet. Tjejen ifråga heter K*ck* J*hanns*n.

* = i & o
Citera
2018-12-21, 00:33
  #4744
Medlem
Filbankens avatar
Skrivelse från advokat Viktor Banke 19 december
Citat:
Min klient önskar närvara under fredagen huvudförhandling via länk från Göteborg. Det hemställes således att domstolen – om möjligt –ombesörjer ett medhörningsrum från förslagsvis Göteborgs tingsrätt för detta ändamål.
Stockholm den 19 december 2018,
Viktor Banke
https://minfil.com/x0P8q1o4b7/Stockholms_TR_B_13985-18_Aktbil_109_pdf
Citera
2018-12-21, 01:16
  #4745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Hans fb är fortfarande öppet. Tjejen ifråga heter K*ck* J*hanns*n.

* = i & o

Herregud, Kicki har ju den värsta porrfejjan jag sett i hela mitt liv, vilken otrolig smaklöshet! Det som gör att det smakar extra illa är ju att hon inte sticker under stol med att hon är sjuksköterska på södersjukhuset. Vad fan? Ok om det varit på nån porrsida då, men facebook? Med namn och arbetsplats?
Har dom ingen social media code där eller?!

Intressant nog framstår det av Glenns facebook närmast som att han är bög. (massa bilder på sig själv, bakverk och annat larv) Nåt som han desperat försöker mörka med machobider på fåniga båtar och liknande. (självklart har han på flertalet av bilderna sin sedvanliga "I'm-wanted-abroad" min. Vad fan, ser han inte själv att han ser ut som en jävla tomte?!

Märklig typ!
Citera
2018-12-21, 10:59
  #4746
Medlem
Bizmarcks avatar
Glenn kör väl en sittning till i tingsrätten idag, medan Monika kör en sittning vid sitt julbord i soliga Mabeejja!
Bjuds det på julbord i häktet också dessa dagar?
Citera
2018-12-21, 11:46
  #4747
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Glenn kör väl en sittning till i tingsrätten idag, medan Monika kör en sittning vid sitt julbord i soliga Mabeejja!
Bjuds det på julbord i häktet också dessa dagar?

Blir han dömd lär han tillbringa julafton i häktet och då bjuds det säkert på julskinka och annat gott! Det kommer inte gå någon nöd på Glenn
Citera
2018-12-21, 12:02
  #4748
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Blir han dömd lär han tillbringa julafton i häktet och då bjuds det säkert på julskinka och annat gott! Det kommer inte gå någon nöd på Glenn

Du har nog rätt.
Han kommer få det bra, Glenn.
Allt kommer bli jättebra.
Citera
2018-12-21, 12:05
  #4749
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Du har nog rätt.
Han kommer få det bra, Glenn.
Allt kommer bli jättebra.

Skulle det bli jobbigt och han får hemlängtan får han göra som hemma, slicka mellan skinkorna.
Citera
2018-12-21, 12:43
  #4750
Medlem
HappySadHarrys avatar
Då är det sista förhandlingsdagen i TR idag. Det har varit tyst om vad som utspelats här och så blir det antagligen idag också, men det vore oerhört intressant att få reda på vilket straff åklagaren kommer att yrka på. Tror han kommer att föreslå tre års fängelse.
Citera
2018-12-21, 16:22
  #4751
Medlem
GS blir fortsatt kvar i häkte enligt media och domen meddelas den 4 januari.
Citera
2018-12-21, 17:08
  #4752
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Blir han dömd lär han tillbringa julafton i häktet och då bjuds det säkert på julskinka och annat gott! Det kommer inte gå någon nöd på Glenn
Man får en liten jultallrik. Det fick man i alla fall på den tiden jag vikarierade som plit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in