r
Citat:
Ursprungligen postat av
Castorchamp
Efter att ha läst förhören är jag övertygad. Glenn är ett prakt äckel. Monika måste vara narcissist. Taget ur minnet från förhöret med henne. - Om Glenn har gjort detta så har han gjort detta för min skull. Eller som när bo frågade om de tänkt gå och lyssna på Plura & Petter och Monika sen i förhör säger att hon fick en känsla av att bo bara ville synas med Monika och Glenn. I förhör betättar hon att hon är en "känd" kock. Skrivet massor av böcker....och kom ihåg det är MONIKAS liv som går sönder vilket hon säger i förhör. Inte en tanke på bo tvärtom hon är bara lättfotad, avundsjuk och lönnfet.
Bara att anmäla en våldtäkt är starkt nog. När man läser bo ångest och inser hur nära vänner det är via fam och andra bekanta så inser man att det här inte kan ha varit ett lätt beslut. Jag tror han åker in för detta. Med all rätt. Den mannen har inga gränser. Stackars tonårsbarn som bott med det äcklet. Rakels säng, inte en tanke men den sjuka jäveln gick väl igång på det också.
Det reagerade jag på. "Om han gjort detta, så har han gjort de för min skull". Precis, hoppas han åker in. För min del även om de aldrig kommer hända, så hade han gärna fått livstid. Hade jag varit fru te honom hade jag varit orolig för mina barn. Lite peddo stämpel även om inte BO uppfyller just de.