Citat:
Ursprungligen postat av
TaxenSixten
Jag förstår inte hur du får det till att hon ville att detta skulle hända. Ingen utsätter sig frivilligt för detta. Hon tjänar nog så hon klarar sig med fyra böcker och känd i matkretsar. Blir inbjuden till tv osv.
Lite OT men hon sjunger och spelar fantastiskt fint där på instagram. Kreativt mångsidigt begåvad.
Jag förstår inte hur människor kan jobba 9-17. För att vi inte har förståelse för saker behöver det inte betyda att det inte händer.
Jag tror inte hon tjänar speciellt bra. Annars hade hon väl inte behövt jobba extra på ett cafe och bli bjuden på tågbiljetten upp.
Sedan vet vi att kokain inte är billigt. Hon har åkt fast 2 ggr på kort tid och det tyder på ett uppenbart problem.
Jag hoppas för hennes skull att hon lagt av med skiten men vet att det inte är så lätt. Speciellt med tanke på att hon jobbat i London senaste tiden för det inträffade där köken flödar av det vita guldet.
Jag tror inte hennes böcker har sålts i särskilt många exemplar men kan lova att försäljningen har fått sig ett litet uppsving efter den här soppan.
Med detta sagt är jag alltså inte övertygad om det ena eller det andra utan spekulerar bara och om den ena är kapabel att förstöra sitt liv genom att slicka lite röv så tror jag säkert det finns någon annan som är kapabel att bli lite slickad och få lite fingrar i sig för att få lite fördel här i livet.