2018-12-20, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag förstår inte hur du får det till att hon ville att detta skulle hända. Ingen utsätter sig frivilligt för detta. Hon tjänar nog så hon klarar sig med fyra böcker och känd i matkretsar. Blir inbjuden till tv osv.

Lite OT men hon sjunger och spelar fantastiskt fint där på instagram. Kreativt mångsidigt begåvad.

Du verkar ha glömt att hon bad GS klä av henne....
Citera
2018-12-20, 11:22
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Den tjocka TRÖJAN. Inte resten.
Citera
2018-12-20, 11:44
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag förstår inte hur du får det till att hon ville att detta skulle hända. Ingen utsätter sig frivilligt för detta. Hon tjänar nog så hon klarar sig med fyra böcker och känd i matkretsar. Blir inbjuden till tv osv.

Lite OT men hon sjunger och spelar fantastiskt fint där på instagram. Kreativt mångsidigt begåvad.

Jag förstår inte hur människor kan jobba 9-17. För att vi inte har förståelse för saker behöver det inte betyda att det inte händer.

Jag tror inte hon tjänar speciellt bra. Annars hade hon väl inte behövt jobba extra på ett cafe och bli bjuden på tågbiljetten upp.

Sedan vet vi att kokain inte är billigt. Hon har åkt fast 2 ggr på kort tid och det tyder på ett uppenbart problem.

Jag hoppas för hennes skull att hon lagt av med skiten men vet att det inte är så lätt. Speciellt med tanke på att hon jobbat i London senaste tiden för det inträffade där köken flödar av det vita guldet.

Jag tror inte hennes böcker har sålts i särskilt många exemplar men kan lova att försäljningen har fått sig ett litet uppsving efter den här soppan.

Med detta sagt är jag alltså inte övertygad om det ena eller det andra utan spekulerar bara och om den ena är kapabel att förstöra sitt liv genom att slicka lite röv så tror jag säkert det finns någon annan som är kapabel att bli lite slickad och få lite fingrar i sig för att få lite fördel här i livet.
Citera
2018-12-20, 11:46
Medlem
Citat:
Dessutom bad hon honom att klä av henne. Det är vi väl på det klara med, att hon bad honom om det?

Nej, det är vi inte. Det är försvarets tolkning av vad man hör på inspelningen.
Citera
2018-12-20, 11:48
Medlem
Citat:

Det är inte på något sät fastställt. Även detta är enbart enligt försvarets tolkning av vad som sägs på inspelningen.
Citera
2018-12-20, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Han har dock medgivit att han penetrerat hennes kön med finger och slickat hennes kön och anus.

Det var inget han frågade om och fick nej på om jag kommer ihåg rätt?
Men vad jag förstår så spelar det ingen roll, för jag hörde en jurist säga en gång att man måste få medgivande på varje ny aktivitet man gör annars är det brott mot samtyckeslagen.
Citera
2018-12-20, 12:10
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Det var inget han frågade om och fick nej på om jag kommer ihåg rätt?
Men vad jag förstår så spelar det ingen roll, för jag hörde en jurist säga en gång att man måste få medgivande på varje ny aktivitet man gör annars är det brott mot samtyckeslagen.
Jodå. Han frågade om han fick slicka henne och fick nej till svar.
Citera
2018-12-20, 12:18
Medlem
Glenn, inlåst sen några månader. Pågående rättegång där han står åtalad för två våldtäkter. Monikas dotters rum/säng figurerar med grov bildtext på stoppa pressarna.

Monika rullar köttbullar på Spanska solkusten och reflekterar lite allmänt sådär om livet. Palmer, sol och julbord det känns kanske inte helt naturligt kvittrar hon på insta.

Nej verkligen, såååå onaturligt liksom - Tihiii..
Citera
2018-12-20, 13:33
Medlem
MassiveBs avatar
JB är i allmänhet ogillad i matkretsar. Det är inget nytt, utan började när hon blev lite känd i Sveriges Mästerkock, och sålde ut sig på vad som helst. Hon flyttade sin blogg som tydligen var inarbetad redan innan Sveriges Mästerkock till alla som gav lite pengar. T.e.x. så flyttade hon bloggen till Svenska spel(!) b.l.a

Sedan hamnade hon i tjafs med andra inom matsvägen som oftast handlade om att hon ville köra sitt race och skita i ge cred till de som hjälpt. Sedan har det varit tjafs om pengar, och hon har uppträtt mot andra som hon vore Gordon Ramsay, ivrigt påhejad av sin mamma som tydligen är “journalist”, och tror på alternativ medicin och vilda konspirationsteorier om Big Pharma och liknande.

MA var en av de få som av någon anledning såg sig som någon slags coach för att få in henne på den rätta banan. Vilket många skall funnit dumt.

Glenn däremot är inte så oskyldig som MA tror. Han har haft ett konto på Bodycontact, där han sökt om att få “tömma” oskyddat med kvinnor och par (hetrosexulla), och dykt upp på sexchattar, likt JB.

JB är totalt opålitlig, och Glenn är en otrogen kåtbock. Samtidigt handlar det om juridik, och tror att han kommer åka dit. Rätt eller fel?
Citera
2018-12-20, 14:43
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Glenn däremot är inte så oskyldig som MA tror. Han har haft ett konto på Bodycontact, där han sökt om att få “tömma” oskyddat med kvinnor och par (hetrosexulla), och dykt upp på sexchattar, likt JB.
Detta väcker min nyfikenhet. När ska detta ha skett? Hade han annonsen i eget namn? Berätta gärna mer.
Citera
2018-12-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Det verkar inte vara en person
behöver ju det givetvis inte vara så att hon
Jag tror att hon kan ha
jag tror inte hon var orolig
Kanske har hon viskat något
vilket kan tyda på att hon kan ha uppfattat
givetvis inte ./. behöver inte ha jätteöppet sinnelag ./. finns en möjlighet att så kan vara fallet.

För mig känns detta som väldigt många antaganden, gissningar och rena spekulationer. Vilket ju i och för sig hela denna tråd innehåller.

Hade jag varit BO hade jag öppnat upp min Insta. Är jag oskyldig så finns ju inget att dölja.
Citera
2018-12-20, 16:46
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimsen
För mig känns detta som väldigt många antaganden, gissningar och rena spekulationer. Vilket ju i och för sig hela denna tråd innehåller.

Hade jag varit BO hade jag öppnat upp min Insta. Är jag oskyldig så finns ju inget att dölja.

Hennes Insta är öppen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in