2018-12-20, 10:06
Medlem
Q post:

Citat:
Dec 19 2018

https://www.nbcnews.com/tech/internet/flynn-hearing-leaves-far-right-s-conspiracy-theorists-wanting-n949626

The clock is ticking.
When will the 1st alarm ring?
If the Senate was the primary target (majority control)….
53-47 active when?
EO (designated_target(s)) active when?
Ongoing investigations…..
"There are a lot of sealed indictments" - SC
"It's all going to come out, U1, Dossier, CF, etc…." - SH
"I have pretty good sources…" - SH
There is a reason why SH, SC, and JS are on stage.
Q

Det börjar brännas för deep state, när Uranium one kommer ut, oj, oj, oj. Det är många deep state aktörer som kommer att dras med i det fallet.
Tydligen är det Fox News som ska meddela nyheten med, SH = Sean Hannity, SC = Sara Carter, JS = John Soloman, on stage.
Citera
2018-12-20, 10:20
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Du kan tydligen inte ett piss om nationalekonomi. Genom att öka den korta räntan (som är den enda räntan som en nationalbank KAN kontrollera direkt), kyls en överhettad ekonomi en aning, vilket sänker inflationsförväntningarna (på marknaden!), och därmed håller tillbaka de långa räntorna, dvs kostnaden för statalån i deras vanligaste form: mångåriga statsobligationer.

Fast vad har detta att göra med konspirationsteorin om Q och Deep State?

Precis vad kan FED ha med saken och göra . Det är ju inte så att maktens
primära vapen är kontroll av dom ekonomiska styrmedlen...
Inte för att jag har bevis på att FED manipulerar men du måste väl
inse att om det finns en Deep state så är FED en nyckelposition att
styra både ekonomin och därmed indirekt den politiska inriktningen för
att generera än mer makt.
Citera
2018-12-20, 14:09
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Jag trodde han skulle vara mycket tuffare eftersom när jag skrev detta hade Mueller inte skickat in 302:an, det gjorde han ju efter mitt inlägg så i ärlighetens namn hade jag inte ens fel. Jag har skrivit ORÄKNELIGA fel i denna tråd och du väljer det där haha!

Vi tar det igen så det verkligen går in, jag har haft fel i denna tråd FLERA gånger.

Hur är det själv förresten?

Min fel går att räkna, men självklart har jag också haft det.

Tycker bara att det var värt att lyfta att det inte alls gick i rätten som de flesta Q-förespråkare trodde. Det kan ju tyda på att det narrativ ni följer är helt fel och eller/falserat.

Du har ju de senaste dagarna gått rätt hårt på att 'detta nu är klart', enligt din bild av det hela. Och så verkar det ju nu inte vara (alltså helt klart). Också värt att ta upp.

Det hedrar dig dock, Bill, att du förstår och kan se när din teori inte passar med verkligheten, inte som vissa andra här inne som med barnsligt tvång ska sammanfoga dessa oavsett vad.
Citera
2018-12-20, 15:48
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Breitbart:

https://www.breitbart.com/politics/2018/12/17/christopher-steele-i-was-hired-to-help-hillary-clinton-challenge-the-2016-election-results/

Där har vi det! Christopher Steele erkänner att han gjorde ett jobb för Hillary Clinton för att utmana resultatet av 2016 års presidentval, ifall hon skulle förlora.

Q har ju nämnt det vid ett flertal tillfällen bl a, 7 sep:

Förurom denna nyhet är nog en av de viktigaste ur Q synpunkt den nyheten om att McCains följeslagare på McCainn-institute erkänner att han gav fakerapporten till Buzzfed, detta skrev Q redan om för ett år sedan den 22:a dec i Q-post 436:

https://qmap.pub/read/436
https://www.google.se/amp/s/nypost.com/2018/12/20/ex-official-with-ties-to-mccain-gave-buzzfeed-access-to-steele-dossier-court-filing/amp/

En annan sak jag noterade är LL:s vittnesmål, enligt Q kommer det vara bryggan som sätter åt resten, finns mycket intressant om LL bland Q-posterna speciellt i ljuset av hennes senaste hearing bakom lyckta dörrar och timeingen på den. Har alla möjligheter att bli en stor pusselbit i Q-pusslet när vi får veta exakt vad hon sa.
Citera
2018-12-20, 17:49
Medlem
Citat:
Jag trodde han skulle vara mycket tuffare eftersom när jag skrev detta hade Mueller inte skickat in 302:an, det gjorde han ju efter mitt inlägg så i ärlighetens namn hade jag inte ens fel. Jag har skrivit ORÄKNELIGA fel i denna tråd och du väljer det där haha!

Vi tar det igen så det verkligen går in, jag har haft fel i denna tråd FLERA gånger.

Hur är det själv förresten?

Mycket tuffare? Skulle inte Flynn och domaren ta över domstolen och proklamera att nu börjar revolutionen? Jävlar också vi får väl vänta tills 15 mars då

Men då jävlar, då blir det Lock Her Up

Kämpa på
Citera
2018-12-20, 18:15
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Tycker bara att det var värt att lyfta att det inte alls gick i rätten som de flesta Q-förespråkare trodde. Det kan ju tyda på att det narrativ ni följer är helt fel och eller/falserat.
Vill framhäva att vi är få som följer scenarion i tråden; vi är däremot många som spekulerar om eventuella scenarion (om än att mitt scenario fortfarande stämmer).
Citera
2018-12-20, 18:20
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
När det gäller Mueller har du haft väldigt mycket fel. Noterar du att min analys om Muellers roll fortfarande stämmer överens med vad som sker? Fast var det inte det som inte var värt att diskutera, för vi skulle bara diskutera självklarheter?

Jag gillar för övrigt den mer ödmjuka BushwickBill.
Citera
2018-12-20, 19:43
Medlem
När man blåser bort rökridåerna och de uppblåsta superlativen från de högljudda liberala gaphalsarna (både här på flashback och i MSM) så ser man att det är något lurt med hela Flynn-storyn. De som följer Q vet att han är en nyckelperson. De som har följt med längre än så vet att Flynn under Obama var chef för DIA = Defense Intelligence Agency, dvs, USA:s militärs egna underrättelsetjänst. Vilka är det bland annat som ligger bakom Q och Trump? USA:s militär.

2015 gick Flynn ut offentligt i en intervju med Al-Jazeera och avslöjde hur Obama-administrationen och USA:s allierade stöttade framväxten utav IS i Syrien, något som pekats ut i en rapport från DIA 2012 (när Flynn var chef): https://www.globalresearch.ca/the-rise-of-islamic-state-was-a-willful-decision-of-the-obama-white-house-former-dia-chief/5467966

Citat:
In Al Jazeera’s latest Head to Head episode, [2015] former director of the Defense Intelligence Agency Michael Flynn confirms to Mehdi Hasan that not only had he studied the DIA memo predicting the West’s backing of an Islamic State in Syria when it came across his desk in 2012, but even asserts that the White House’s sponsoring of radical jihadists (that would emerge as ISIL and Nusra) against the Syrian regime was “a willful decision.

Amazingly, Flynn actually took issue with the way interviewer Mehdi Hasan posed the question—Flynn seemed to want to make it clear that the policies that led to the rise of ISIL were not merely the result of ignorance or looking the other way, but the result of conscious decision making:

Den här artikeln sammanfattar åtalet mot Flynn ganska bra: https://www.rt.com/op-ed/446810-flynn-trump-russiagate-spies/

Citat:
President Donald Trump’s ill-fated first national security adviser Michael Flynn will twist in the wind for another three months or more, before he can face a sentence for getting caught in a FBI ambush while doing his job.

Citat:
At one point in the hearing, Judge Emmett Sullivan urged Flynn to reconsider his guilty plea, telling him that the violation he was admitting to amounted to treason – only to walk back the comments minutes later. The media, predictably, gave far more coverage to the original statement than the retraction. It’s the perfect example of the collective hysteria that has followed Flynn’s case from the very beginning.

Samma hysteri känns igen här på flashback. Inte sant?

Citat:
Despite the publication of FBI documents showing that agents interviewing Flynn in January 2017 did not think he misled them, intentionally or otherwise, about the content of his conversations with Russian ambassador to the US Sergey Kislyak, Flynn chose to stand by his guilty plea from a year ago. His reasons for this are a mystery. What is not a mystery, however, is how the people involved in railroading Flynn are the same ones implicated in the institutional #Resistance to the Trump administration.

In the orgy of sensationalist reporting that has gripped the US mainstream media for the past two years, Flynn’s actual transgression has been lost to the din of shouting “treason” and “RUSSIA.” What he pleaded guilty to is lying to FBI investigators about his calls with Kislyak. The contacts themselves were right and proper, mind you: it was literally his job to reach out to foreign diplomats on behalf of the president-elect. So, why was the FBI even probing them?

Citat:
Within days of Trump’s inauguration, two FBI agents came to interview Flynn about his conversations with Kislyak. They told him he didn’t need a lawyer present. One of the agents was Peter Strzok – who would later be revealed as rabidly anti-Trump, thanks to text exchanges with FBI lawyer Lisa Page uncovered by the DOJ inspector-general.

Flynns kontakter med utländska representanter (I det här fallet Rysslands ambassadör Kislyak) i egenskap av president-elect Trump:s säkerhetspolitiska rådgivare och som ledare för USA:s nationella säkerhetsråd var helt i sin ordning, det ingår i själva jobbet. Vad han åtalats för är att han själv erkänt att han ljugit om förekomsten av dessa kontakter med FBI. FBI själva har dock rapporterat (trots att förhöret med Flynn hölls utav den rabiate Trumphataren och numera avskedade FBI-agenten Peter Strok, att Flynn inte har vilselett FBI.

Alltså, Flynn har erkänt ett brott som ingen påstår att han har begått.

Citat:
Yet despite two years and near-infinite resources, the best both Comey and Mueller could come up with to tie Trump to Russia has been the “salacious and unverified” (in Comey’s own words) Steele Dossier – a collection of claims bought and paid for by Clinton’s campaign, using the Democratic Party and its law firm Perkins Coie as cutouts.

Samma Steele Dossier som vi nu vet om att Clintonkampanjen betalade för och som vars författare Christoffer Steele (Brittisk f.d. agent, där har man den riktiga utländska inblandningen i det amerikanska valet) nu har erkänt i domstol att den togs fram för att användas mot Trump.
Senast redigerad av tryhardereminem 2018-12-20 kl. 20:02.
Citera
2018-12-20, 22:31
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Vilka är det bland annat som ligger bakom Q och Trump? USA:s militär.
Fel. Det är ju Rysslands militär. Genom KGB-aren Putin och hans sock puppet tRump (som nu med varm hand överlämnar Syrien till Assad, Putin och Erdogan eftersom "ISIS är besegrade").

Står det inte så i Putins propagandaorgan RT? Surprise.

Lite intressant också att du bara märker av högljudda superlativ från liberaler. Vilka är det t ex som skriker LOCK HER UP? "Tänkte inte på det" va?

Och fortfarande inte en tillstymmelse till tRump-besök till några US-soldater i fält. US-militärens man va?

Q är bara en rysskontrollerad trolloperation. Och så finns det en klick nyttiga idioter.
Citera
2018-12-20, 22:52
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
När det gäller Mueller har du haft väldigt mycket fel. Noterar du att min analys om Muellers roll fortfarande stämmer överens med vad som sker? Fast var det inte det som inte var värt att diskutera, för vi skulle bara diskutera självklarheter?

Du kan inte bevisa något heller, det är kontentan av all min kritik mot din hållning angående Mueller. Du har proklamerat att det ÄR på ett visst sätt när det inte går att bevisa detta ännu.

Jag har svårt att köpa att Mueller skulle vara en mullvad av dessa anledningar:

* Hela DNC har slutit upp bakom Mueller, det finns inte en enda Demokrat som tycker att Mueller borde sluta sin utredning, endera har Mueller trollat alla eller så är han ingen mullvad
* DTjr, exempelvis, har sagt att han kommer indictas, varför?
* Varför pressas Flynn till att ange sina affärspartners i Turkiethistorian?
* Q har inte varit särskilt tydlig i frågan, disinfo is nec iofs,
* Q har sagt att Mueller och Rod har samma roll, om Mueller koopererar då borde Rod göra det vilket gör att Whitaker inte är nödvändig.

Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Jag gillar för övrigt den mer ödmjuka BushwickBill.

Jag tror inte det handlar om att jag mognat utan det är nog så att vi har blivit välsignade av ett riktigt kukhuvud som gör att alla vi andra framstår som Vitruvianska män i jämförelse.
Citera
2018-12-20, 23:00
Medlem
Citat:
Förurom denna nyhet är nog en av de viktigaste ur Q synpunkt den nyheten om att McCains följeslagare på McCainn-institute erkänner att han gav fakerapporten till Buzzfed, detta skrev Q redan om för ett år sedan den 22:a dec i Q-post 436:

https://qmap.pub/read/436
https://www.google.se/amp/s/nypost.com/2018/12/20/ex-official-with-ties-to-mccain-gave-buzzfeed-access-to-steele-dossier-court-filing/amp/

En annan sak jag noterade är LL:s vittnesmål, enligt Q kommer det vara bryggan som sätter åt resten, finns mycket intressant om LL bland Q-posterna speciellt i ljuset av hennes senaste hearing bakom lyckta dörrar och timeingen på den. Har alla möjligheter att bli en stor pusselbit i Q-pusslet när vi får veta exakt vad hon sa.

Citat:
Dec 20 2018

DUBNPg9WAAAjvTj.jpg

https://www.foxnews.com/politics/mccain-associate-gave-unverified-steele-dossier-to-buzzfeed-court-filing-says

"McCain associate shared unverified Steele dossier with Buzzfeed, court filing says."
Drop Dec 22 2017:
US SEN NO NAME>
NEWS SHOP>
BUZZF>
News unlocks.
You have the keystone.
Q

Du förekom till och med Q med den rapporten...
Citera
2018-12-20, 23:03
Medlem
Vad tror trådens läsare och vad tror "Q" ?

Kommer Donald Trump att få sin mur mot Mexiko finansierad och byggd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in