2018-12-19, 11:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kan det vara för att hon inte stämmer upp eller ens har visat intresse av att ställa upp?

Personligen så skulle jag nog hellre se Biden än Sanders som kandidat då Sanders börjar bli för gammal, han må vara vad USA behöver men det borde finnas en övre åldersgräns likt hur det finns en lägre för att bli president.

Det ovanpå att Biden har den där perfekta mysfabror faktorn

De är faktiskt ungefär lika gamla. Biden är 76, Sanders 77.
Jag håller med om åldersgräns och tycker nog båda är på gränsen inför nästa val..
Citera
2018-12-19, 13:16
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower

Intressant, men vart är Hillary? Förra primärvalet 2016 var hon etta, nu är hon borta, märkligt.

Märkligt? Vad är märkligt? Hon har förlorat ett primärval och ett president val. Inte så märkligt om väljarna inte längre har någon tilltro. Eller?

Vidare så vet vi ju inte om hon ens var ett alternativ i den publicerade undersökningen.
Citera
2018-12-19, 19:38
Medlem
BushwickBills avatar
Trump drog sig precis tillbaka från kriget i Syrien, den som kan, med hyffsad konfidens, påstå att den vet vart detta barkar är inget annat än en byfåne. All bets are off! Enligt Q ska deep state spela sina kort först innan Trump spelar sina och igår var stämningen rätt dyster på 8ch efter gårdagens nyheter, är detta första motdraget?
Citera
2018-12-19, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Trump drog sig precis tillbaka från kriget i Syrien, den som kan, med hyffsad konfidens, påstå att den vet vart detta barkar är inget annat än en byfåne. All bets are off! Enligt Q ska deep state spela sina kort först innan Trump spelar sina och igår var stämningen rätt dyster på 8ch efter gårdagens nyheter, är detta första motdraget?

Kan du möjligen länka till 8ch ?
Tack på förhand !
Citera
2018-12-19, 21:52
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Kan du möjligen länka till 8ch ?
Tack på förhand !

https://8ch.net/qresearch/
Citera
2018-12-20, 00:00
Medlem
pinnpelle88s avatar
Nothing to see here!

Federal Reserve (Fed) har nu höjt räntan för 4de gången i år, under Obamas 8 år låg den stadigt runt 1% (hint hint varför Obama inte konkade landet utan istället belånade över 10 triljoner dollar på Amerikanska skattebetalares bekostnad)

https://apnews.com/adc53e28bcca44bb9a8f60752b767895

I denna YOUTUBE(höhö) länk från CNN kanalen så har ärke Globalisten Alan Greenspan valt att träda fram ur sin koma och berättar för alla dödliga hur det ligger till, TL;DR: För hög ränta = Katastrof.

https://www.youtube.com/watch?v=4DHCuoba37Q

Men så undrar ju såklart folket, vilket denna Globalist aldrig kommer att erkänna, vem är det då som höjer räntan? Knappast är det den fria marknaden.. utan det är helt och hållet Federal Reserve som styr räntan.

Hur kan ett privat företag såsom The Federal Reserve, utan som helst tillsyn tillåtas styra och ställa över en nations ekonomiska resurser så?
Citera
2018-12-20, 00:37
Medlem
Började följa Qanon nyligen. Är [D] Day något han droppar ofta?
Citera
2018-12-20, 00:41
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Nothing to see here!

Federal Reserve (Fed) har nu höjt räntan för 4de gången i år, under Obamas 8 år låg den stadigt runt 1% (hint hint varför Obama inte konkade landet utan istället belånade över 10 triljoner dollar på Amerikanska skattebetalares bekostnad)

https://apnews.com/adc53e28bcca44bb9a8f60752b767895

I denna YOUTUBE(höhö) länk från CNN kanalen så har ärke Globalisten Alan Greenspan valt att träda fram ur sin koma och berättar för alla dödliga hur det ligger till, TL;DR: För hög ränta = Katastrof.

https://www.youtube.com/watch?v=4DHCuoba37Q

Men så undrar ju såklart folket, vilket denna Globalist aldrig kommer att erkänna, vem är det då som höjer räntan? Knappast är det den fria marknaden.. utan det är helt och hållet Federal Reserve som styr räntan.

Hur kan ett privat företag såsom The Federal Reserve, utan som helst tillsyn tillåtas styra och ställa över en nations ekonomiska resurser så?
Du kan tydligen inte ett piss om nationalekonomi. Genom att öka den korta räntan (som är den enda räntan som en nationalbank KAN kontrollera direkt), kyls en överhettad ekonomi en aning, vilket sänker inflationsförväntningarna (på marknaden!), och därmed håller tillbaka de långa räntorna, dvs kostnaden för statalån i deras vanligaste form: mångåriga statsobligationer.

Fast vad har detta att göra med konspirationsteorin om Q och Deep State?
Senast redigerad av nerdnerd 2018-12-20 kl. 00:45.
Citera
2018-12-20, 01:20
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockeUtanKniven
Nope. Tror det är första gången.

Vi pratar om senaste droppen, Q #2629:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 20 Dec 2018 - 12:23:03 AM
[D] Day, Patriots.
We will have our Country back!
Q+
Citera
2018-12-20, 03:34
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockeUtanKniven

Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Nope. Tror det är första gången.

Vi pratar om senaste droppen, Q #2629:

Han har skrivit på det ”temat” förut typ ”[d]ay of [d]ays.

Hinner inte kika själv men sök på qmap.pub!

Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Lilla vän. Ingen, absolut ingen, förstår vad du försöker säga.

Bla Bla ha ha du ger inte upp trots att ingen fattar vad du försöker säga.
Alltså va fan varför håller du fortfarande på? Alla har sett vid det här laget att dina inlägg är värda exakt noll, du har absolut inget att tillföra. Min analys visade sig stämma på pricken. Jag menar du behöver ju bara slå på TVn så ser du det. Din analys väntar vi fortfarande på.

Nu får du tyvärr kämpa med dina inre demoner helt ensam. Måste dra till Schweiz, deras WiFi är inte alltid att lita på men kämpa på och glöm inte dina mediciner.

Förstår du inte att du blivit otdemtligt förnedrad eller är du inte man nog att erkänna det?
Senast redigerad av BushwickBill 2018-12-20 kl. 03:39.
Citera
2018-12-20, 08:03
Medlem
danjäls avatar
Citat:

Förstår du inte att du blivit otdemtligt förnedrad eller är du inte man nog att erkänna det?

Och hur 'förnedrad' känner du dig själv efter förhandstips som detta:

Citat:
Under Flynns ”sentencing” imorgon kommer Mueller få ett nytt rövhål av domaren, allt annat än ogillat åtal vore ett skämt.

Är du man nog att erkänna något BushwickBill?
Citera
2018-12-20, 09:09
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Och hur 'förnedrad' känner du dig själv efter förhandstips som detta:

Är du man nog att erkänna något BushwickBill?

Jag trodde han skulle vara mycket tuffare eftersom när jag skrev detta hade Mueller inte skickat in 302:an, det gjorde han ju efter mitt inlägg så i ärlighetens namn hade jag inte ens fel. Jag har skrivit ORÄKNELIGA fel i denna tråd och du väljer det där haha!

Vi tar det igen så det verkligen går in, jag har haft fel i denna tråd FLERA gånger.

Hur är det själv förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in