Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Nja, helt orimligt är det tydligen inte! Det beror väl på vad man handlar!
Jo - det är helt orimligt - läs tråden bakåt samt att du som alla klappmongon tittar på VAD du kan handla och VART så inser till och med ett hjärntvättat klappmongo som du att det krävs en enorm lång tid för att komma upp i dom summorna...
Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Vi tar Citygross som exempel:
1. Har reggat mig som kund hos dem (får deras erbjudanden och rabatter direkt i mobilen).
2. Handlar med självscanning, går till kassan, sätter min scanner i sin plats, får manuell hjälp vid betalning som sker med presentkort. Presentkortet är ett legitimt betalningsmedel så det utesluter inte mig från att nyttja mina medlemsförmåner hos Citygross. Alltså har du HELT FEL i ditt påstående att det skulle vara en bluff!
Finns ju folk som får presentkort från andra håll, ska det då inte få nyttja sina medlemsförmåner går ju kunderna till slut någon annanstans! Förstår du inte något av vad du skriver?
Du (Som alla klappmongon) inser inte din lögn tydligen...
Du säger i ditt förra inlägg att du betalat med Presentkortet men även lyfter din Mastercard Bonusvilket är en ren och skär lögn.
Presentkortet som du använder som betalmedel är inte bonusgrundande någonstans hos Mastercard , CityGross eller vart du än handlar. Att du får bonus från ditt lilla Bluff företag som stödjer brottslig verksamhet hör inte hit.
Här har du två snabba länkar
https://www.ica.se/ica-kort/bonus/
Poäng utgår heller inte på presentkort, tobak, lotter, tips, spel, biljetter eller vid betalning av tjänster
https://www.lindex.com/se/more-at-li...or-svar/bonus/
Alla köp är bonusgrundande, både i butik och på lindex.com (
gäller ej vid köp av presentkort eller när du använder din bonus som betalningsmedel
Exakt samma gäller för 99,9% av Sveriges butikskedjor
Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
2,5% är inte dåligt! 8% är såklart bättre men 10% är bättre än 8%....
Du kan vrida och vända hur du vill men Klappmongot är väl kunden framför mig i kön på Citygross som inte utnyttjar de extra 2% jag fick!
Kunden framför dig kan åka imorgon och handla och erhålla sin Mastercard bonus eller vad nu "hen" har för bonuskort - hen kan åka i övermorgon och göra samma sak..
"Hen" kan handla hela veckan utan problem...
DU och alla andra klappmongon måste se till att beställa presentkort hela tiden för att kunna få era 2% vilket är helt värdelöst och redan behandlats i tråden..
Så nej - du eller annat klappmongo har fortfarande inte lyckats med 10.000$ frågan...
Kom med en enda vettig anledning varför man ska vara gratismedlem