Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Läsförståelse saknar du uppenbarligen!
1. Skrev att jag får kortbonus på de köp jag betalar med mastercard.
2. På Citygross betalar jag dock med presentkort som gav mig min bonus när jag beställde dem.
Vad får dig att påstå att jag inte kan registrera Citygross egen poängbonus när jag betalar med presentkort? Måste ju registrera min scanner med mitt Citygross kort så köpet registreras.
Betalningen är ju inte det som avgör om jag ska få regga köpet!
Pajas!
Sen är det jävligt lätt att komma upp i 20-25000 på kort tid: Citygross, Elgiganten, Circle K är affiliates som ofta rör stora summor. Du är helt lost i detta!
För att förtydliga - den summan du betalar med presentkort är inte bonusgrundande någon annanstans än hus Bluff å Båg.
Detta framgår klart och tydligt i villkoren hos City Gross.
Med andra ord - du (Eller annat klappmongo) får ingen MC bonus , eller City Gross Bonus (Eller annan bonus) för den summan som betalas med presentkort.
Annan summa som betlas på annat sätt får du annan bonus för - precis som vilken annan kund som helst
Pajas var det.....
Att komma upp i 20-25k på kort tid på CityGross , Elgiganten eller Circle K är ett rent helvette - detta eftersom ni klappmongon konstant måste köpa presentkort och se till att hela tiden ha detta tillhands för att kunna genomföra era inhandlingar har redan kommunicerats i tråden och det är ingen som gör på detta sättet - förutom att man ger bort PRESENTkort.....
Pajas var det.....
Svårt att komma med en anledning varför man ska vara gratismedlem tydligen - precis som alla klappmongon i denna tråd...
Pajas var det.....
Tydligen väldigt svårt att besvara frågan om varför Bluff å Båg inte skippar sina Moln och Ponzi upplägg också - detta skulle ju göra företaget helt legitimt världen över då dom är just vad du eftersträvar - ett renodlat bonuskort och ingenting annat....
Just ja... Då har företaget ingen inkomst eftersom 90% av deras inkomst kommer ifrån just molninköp av klappmongon.......
Pajas var det.....