Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Du är riktigt dryg du som inte förstod det var ironi!
Ironi eller inte - det var off topic totalt och helt oväsentligt
Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
"-Gör avbön och erkänn..."
Shit Pellets, du låter som en seriös frireligiös mässande präst eller en mullah....! Erkänn annars ska du brinna i Pellets helvete!
Jepp - gör avbön från sekten och bli en helt vanlig svnesson - annars är du ett hjärntvättat klappmongo
Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Svara då på vem Petter100 sålde sin andel i Lyconet till då?
Petter100 har gått ur , om "hen" lyckats sålt sin andel så är det grattis till honom som...
1) Blivit vanlig svensson som inte är ett hjärntvättat klappmongo längre
2) Lyckats fått tillbaka något av sina satsade pengar
Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Poängen i mitt inlägg gällde ju inte aktier eller ägande som sådant utan att folk spenderar pengar de inte har råd att loosa! Det var poängen och är det som anger vad ett Klappmongo är!
Vill du chansa så gör du det med medel du kan loosa! Så sluta du själv med ditt översitteri!
Då har du lika fel som alla klappmongon som inte förstår bättre än en femåring.
Ett klappmongo är en medlem i ett MLM företag som bedriver helt värdelösa försök att försöka förklara för omvärden att företaget bedriver legitim verksamhet
Alltså - dina patetiska klappmongoförsök att jämföra MLM företag med "aktie ägande" eller"Bilförsäljning" o.s.v. är helt värdelöst!
Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Själv har jag som sagt bara använt deras rabattkort och har inga problem med det! Tyck du vad du vill om det så tycker jag vad jag vill, det är mina pengar jag sparar, inte dina!
Och därmed gör du som alla klappmongon som är medlemar och som jag skrivit tidigare i tråden...
Om ett rabattkortsföretag sponsrar IS - är det fortfarande inget problem för dig att vara medlem?
Om ett rabattkortsföretag sponsrar pedofiler - är det fortfarande inget problem för dig att vara medlem?
Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Du har rätt att bryta leasingen men då får du betala för det! Ett avtal är ett avtal!
Det var poängen i det inlägget, att du får fan se till att läsa avtalet innan du skriver på!
Nej ditt klappmongo - här har du ytterligare fel!
Du eller annat klappmongo kan aldrig jämföra MLM företag med legitim verksamhet.
För att vara On Topic i din klappmongo föreställning och visa att du och alla andra klappmongon har fel i detta så är det följande som gäller (Vilket framgår längre bak i tråden - då detta redan diskuterats)
Alla klappmongon som bedriver denna skumraskverksamhet tolkar avtalen olika och ger olika löften.
När det till och med blev utfallet att Lyoness fick alla sina avtal förklarade ogiltiga och således blev återbetalningskyldiga visar hur kasst FÖRETAGET skrivit sina avtal.
Nu är dessutom deras nya avtal under utredning i Österrike m.fl. och riskerar även de att befinnas olagliga.
Detta är en av de största anledningarna till att Cashback World kommit till - då Lyoness namnet är så nedsmutsat av dom själva...
Starkt jobbat av "ditt lagliga företag" att inte ens kunna skriva ett lagligt avtal
Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Hämtar psyket männen med den vita rocken? Är det flera män i en och samma rock eller hur menar du?
Sen hämtar väl polisen in dårarna till psyket där män i vita rockar arbetar eller hur går det till, du som verkar veta?
Tja - använd google på LPT eller LRV så kanske till och med ett klappmongo som du förstår vad jag menar