Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-13, 16:50
  #14461
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Fick sådan sjuk obehaglig upplevelse igår efter att jag tagit tjack i några omgångar (inga jätte-jättemängder men ett gram kanske men förmodligen mindre) fördelat sen måndagskväll till onsdagsmorgon. Somnade efter inte ha sovit på jättelänge och sen 1 1/2 timme senare vaknade jag och då var det åtminstone i 5 minuter som jag bokstavligen inte visste vad fan "livet" var för någonting i brist på bättre beskrivning. Var så bortkopplad att jag finner inte ord. Obehagligt minst sagt.

Frågan är om det inte är bäst att sluta helt faktiskt, känns som det är det "rätta" valet med tanke på att 99,9 % av alla andra aldrig någonsin tar det av en anledning. Eller vad tror ni? Intalar alltid mig själv när jag inte har tjack att det är det bästa som finns - och även när jag är på det till stor del - men sen kommer man till insikt med att man mår dåligt på det och det ger en främst negativa effekter i princip.

klart det är bättre att inte tjack än att ta det, speciellt om du brukar missbruka det för ofta.

men jag skulle säga problemen i första hand handlar om att du kör race och inte sover.
skulle aldrig vara vaken mer än max EN natt på tjack. det tär enormt på psyket bara det. två nätter kan räcka för att bli psykotisk för vissa. när jag tagit några dar i sträck ser jag till å sova på natten
Citera
2018-12-14, 15:44
  #14462
Medlem
vargstars avatar
Ni som tar IV, när fyller ni på? Känns som om jag måste fylla på varannan timme när jag slår i mig 0,15 och det är inte dåligt tjack. Men 6-8 timmar är jag skeptisk till.
Citera
2018-12-16, 23:57
  #14463
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Rent teoretiskt kan jag tänka mig att det finns en punkt där fyllan blir brutal, såpass att man däckat eller autopiloten börjat traska hemåt, men pga. tjacket så är man till synes pigg och på benen, men mentalt helt förstöd. Alltså som att ta för mycket benso och leva rövare, utan att minnas varken bak eller fram.

Tror det här stämmer, håller mig bara till folköl när jag tjackar pga det.
Vaknade en gång nere i Tyskland med sprucken läpp, blod överallt, trasiga kläder och utan något minne öht. Hade betett mig riktigt illa dessutom
Citera
2018-12-17, 15:01
  #14464
Medlem
Tja
Jag hade tänkt kolla igenom tråden efter informationen jag söker men helvete vad lång denna tråd är.
Hursom, undrar mest hur lätt det är att överdosa på tjack när man tar det nasalt? När börjar man tappa tänderna haha? Eller är det myt? Bara nyfiken
Citera
2018-12-17, 16:50
  #14465
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oklaresh
Tja
Jag hade tänkt kolla igenom tråden efter informationen jag söker men helvete vad lång denna tråd är.
Hursom, undrar mest hur lätt det är att överdosa på tjack när man tar det nasalt? När börjar man tappa tänderna haha? Eller är det myt? Bara nyfiken

Överdosera i meningen ta så mycket så du mår dåligt av det, typ spyr får huvudvärk osv?
Ja det går bra.

Är du inte tillvänjd och suger i dig för mycket för kort tid borde det bli överdos. Det behövs väl inte ens ett gram för den ovane

Tänderna faller ut efter år av missbruk och misskött munhygien.
Citera
2018-12-17, 17:42
  #14466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Överdosera i meningen ta så mycket så du mår dåligt av det, typ spyr får huvudvärk osv?
Ja det går bra.

Är du inte tillvänjd och suger i dig för mycket för kort tid borde det bli överdos. Det behövs väl inte ens ett gram för den ovane

Tänderna faller ut efter år av missbruk och misskött munhygien.
Okej jag fattar, är det helt omöjligt att dö av tjack? Eller är det isåfall när man kombinerar det med fel substanser?
Citera
2018-12-17, 20:18
  #14467
Medlem
Ociviliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oklaresh
Okej jag fattar, är det helt omöjligt att dö av tjack? Eller är det isåfall när man kombinerar det med fel substanser?

Såklart att du kan dö av att överdosera amfetamin.
Citera
2018-12-17, 20:19
  #14468
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oklaresh
Okej jag fattar, är det helt omöjligt att dö av tjack? Eller är det isåfall när man kombinerar det med fel substanser?

Jodå nog kan man väl få en hjärtinfarkt (eller hjärnblödning) men det är väl rätt ovanligt

rätt onödigt att överdosera tjack oralt eller nasalt om det Inte är för att stajla

Man drar ju linor allt eftersom och mår bra ofta vid rätt redig påtändng brukar man väl va på så topp nivå att man ej tänker på att fylla på förrän några timmar senare
Citera
2018-12-18, 13:00
  #14469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Jodå nog kan man väl få en hjärtinfarkt (eller hjärnblödning) men det är väl rätt ovanligt

rätt onödigt att överdosera tjack oralt eller nasalt om det Inte är för att stajla

Man drar ju linor allt eftersom och mår bra ofta vid rätt redig påtändng brukar man väl va på så topp nivå att man ej tänker på att fylla på förrän några timmar senare
aight tack!
Citera
2018-12-18, 21:05
  #14470
Medlem
wasabi84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Ni som tar IV, när fyller ni på? Känns som om jag måste fylla på varannan timme när jag slår i mig 0,15 och det är inte dåligt tjack. Men 6-8 timmar är jag skeptisk till.

0,15 e väldigt liten dos så det e inte konstigt att du behöver fylla på så snabbt...

Då jag missbrukade amfetamin dagligen så brukade en standardpanna ligga nånstans mellan 0,3-0,5 beroende på hur bra grejer det var och påfyllning sedan efter ca 5-7h ...

Prova höja till 0,3? Blanda förslagsvis med 1,5- 2ml vatten
Citera
2018-12-19, 18:19
  #14471
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
0,15 e väldigt liten dos så det e inte konstigt att du behöver fylla på så snabbt...

Då jag missbrukade amfetamin dagligen så brukade en standardpanna ligga nånstans mellan 0,3-0,5 beroende på hur bra grejer det var och påfyllning sedan efter ca 5-7h ...

Prova höja till 0,3? Blanda förslagsvis med 1,5- 2ml vatten

Nej, det kanske inte är så mycket. Höjde till 0.2g och fick bättre effekt så har nog med dosering att göra. Kör alltid mellan 1,5-2ml.

Vilken är skönaste benson att blanda med tjo? Har massa xanor och kommer inte ihåg hur det var och blanda med diazepam, ikto osv, som är muskelavslappnande.
Citera
2018-12-19, 19:00
  #14472
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Nej, det kanske inte är så mycket. Höjde till 0.2g och fick bättre effekt så har nog med dosering att göra. Kör alltid mellan 1,5-2ml.

Vilken är skönaste benson att blanda med tjo? Har massa xanor och kommer inte ihåg hur det var och blanda med diazepam, ikto osv, som är muskelavslappnande.

Tycker absolut alprazolam är den skönaste benson att blanda med tjacket. Dock inte för höga doser i nåt utav de
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback