2019-05-23, 14:34
Medlem
rockypatel66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Hur ser din arbetssituation ut? Heltid, deltid, behovsanställning? Beskriv dina huvudsakliga arbetsuppgifter på ett ungefär. Hur ser din vardag ut i övrigt? Hur är det med hälsan?

Okej, först vill jag bara säga att amfetamin är sjukt nice, men samtidigt så avundas jag de som kan bruka det sporadiskt och med ansvar. Jag har haft ett lätt amfetaminmissbruk i ca 3 år, mycket på grund av att jag tog drogen i syfte att prestera och alltså inte huvudsakligen rekreationellt. Det kan vara nyttigt att reflektera över missbruksrisken innan man utsätter sig för den!

Om du är medveten om diverse risker och trots allt beslutar dig för att bruka amfetamin i prestationssyfte så följer några tips nedan:

- Om du aldrig tagit amfetamin förut, börja med att snorta det. När det kommer till linornas storlek så rekommenderar jag att du "arbetar dig uppåt".

- Kombinera nasalt och oralt intag. Att "bomba" tjacket (svälja det) ger längre och enligt mig bättre/starkare effekt. Snorta det om du vill att det ska verka snabbare.

- Sköt kost och sömn! Ät helst mer näringsrik kost än vid nyktert tillstånd, detta för att kompensera för den minskade aptiten (du äter mindre på tjack). Försök att sova som vanligt. Om det ens bara blir 1 timmes sömn så är det i tjacksammanhang bättre än 0h*.

Jag skulle kunna fylla på med ytterligare tips och tricks men det får bli i ett framtida inlägg!

* Ja, jag vet att jag skriver detta inlägg efter 03:00 en vardag och någon kommer säkert påpeka hur skenhelig jag är men jag kan gott informera er om att jag är ledig imorgon och kan sova till 20:00 om jag så behagar

Jobbar heltid inom finansbranschen, men blir mycket övertid och dylikt. Det gäller att vara skarpt länge och ofta kort sagt.
När jag inte jobbar tränar jag på gym, ca 4-5 dagar i veckan, så min hälsa är bra. Sköter kost och sömn, men ibland kan det bli lite sömn.

Nej, har aldrig använt förut, men tack för tipsen.

Tack för ett utförligt svar!
Citera
2019-05-23, 15:17
Medlem
AndersEklunds avatar
Hej, har tagit tjack 3 ggr innan och bombade nyss en 0,1a. Kommer jag kunna somna ikväll? Har även tagit 100mg diazepam och har mirtazapin för sömnen.
Citera
2019-05-23, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockypatel66
Jobbar heltid inom finansbranschen, men blir mycket övertid och dylikt. Det gäller att vara skarpt länge och ofta kort sagt.
När jag inte jobbar tränar jag på gym, ca 4-5 dagar i veckan, så min hälsa är bra. Sköter kost och sömn, men ibland kan det bli lite sömn.

Nej, har aldrig använt förut, men tack för tipsen.

Tack för ett utförligt svar!

Hur är ditt psyke över lag? Är du en person som lätt nojar upp dig kan du bara fetglömma att sporadiskt bruka det under ditt arbetspass. En tjacknoja heter tjacknoja av en anledning och kan vara bland det värsta som finns i hela världen.

Tänk om kollegan märker det på mig, jag kanske luktar, ect. ect.

Köp metamina istället, då vet du vad du får för något iallfall.
Citera
2019-05-23, 16:32
Medlem
rockypatel66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Hur är ditt psyke över lag? Är du en person som lätt nojar upp dig kan du bara fetglömma att sporadiskt bruka det under ditt arbetspass. En tjacknoja heter tjacknoja av en anledning och kan vara bland det värsta som finns i hela världen.

Tänk om kollegan märker det på mig, jag kanske luktar, ect. ect.

Köp metamina istället, då vet du vad du får för något iallfall.

Skulle säga att det är väldigt stabilt. Nojar aldrig vid användande av andra droger. Tack för upplysningen.

Skulle man kunna blanda ut tjacket i typ kaffet? Det är lite kladdigt/fuktigt
Citera
2019-05-23, 16:46
Medlem
darkaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Hej, har tagit tjack 3 ggr innan och bombade nyss en 0,1a. Kommer jag kunna somna ikväll? Har även tagit 100mg diazepam och har mirtazapin för sömnen.
Du kommer nog inte ens känna av din 0.1:a ifall du redan tagit 100mg diazepam tidigare idag. Så sova ikväll kommer du med lätthet göra.
Senast redigerad av darkaim 2019-05-23 kl. 16:50.
Citera
2019-05-23, 16:47
Medlem
Citat:
Skulle säga att det är väldigt stabilt. Nojar aldrig vid användande av andra droger. Tack för upplysningen.

Jag börjar få känslan av troll, om du är finansman och jobbar mycket övertid så lär du ha en god ekonomi. Varför i hela fridens värld skulle du köpa fultjack som du inte har den blekaste vad du köper.

Det finns andra proffs som har tagit fram detta så att du vet exakt vad du får. Köp metamina istället. Men nu är jag nästan 99% säker på att du knappt satt din fot på en bank ens som kund.
Senast redigerad av egenvilja 2019-05-23 kl. 16:49.
Citera
2019-05-23, 17:25
Medlem
rockypatel66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Jag börjar få känslan av troll, om du är finansman och jobbar mycket övertid så lär du ha en god ekonomi. Varför i hela fridens värld skulle du köpa fultjack som du inte har den blekaste vad du köper.

Det finns andra proffs som har tagit fram detta så att du vet exakt vad du får. Köp metamina istället. Men nu är jag nästan 99% säker på att du knappt satt din fot på en bank ens som kund.

Tack för input.
Citera
2019-05-23, 23:10
Bannlyst
Citat:

Blanda tjack i kaffe är extremt bra och diskret, så gör många "kändisar" bl.a helikopter piloten som flög vid G4S rånet om han nu är en kändis haha,första jag kom på.
Citera
2019-05-24, 08:09
Medlem
Pandarns avatar
Citat:

Det går absolut att blanda i kaffe. Men att inta tjacket i en dryck fräter något fruktansvärt på tänderna, vid enstaka tillfälle är det nog ingen större fara men om du planerar att ta någorlunda regelbundet skulle jag försöka hitta ett annat sätt att inta tjacket.

Föredrar du inta det oralt så kan du t.ex ta tomma kapslar och hälla över önskad mängd, du kan även ta en liten bit toapapper och rulla ihop tjacket och svälj som ett piller
Citera
2019-05-24, 10:20
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkaim
Du kommer nog inte ens känna av din 0.1:a ifall du redan tagit 100mg diazepam tidigare idag. Så sova ikväll kommer du med lätthet göra.

sov inte ett skit, kan bero på hög tolerans på xanor och diazepamen e för svaga då så benson tog inte bort tjackruset alls :/ aldrig mer tjack, fyyy fan!
Citera
2019-05-24, 10:48
Medlem
KringExs avatar
Citat:
sov inte ett skit, kan bero på hög tolerans på xanor och diazepamen e för svaga då så benson tog inte bort tjackruset alls :/ aldrig mer tjack, fyyy fan!

Hehe undrar hur många gånger man har sagt det... "Aldrig mer tjack!"
Citera
2019-05-24, 13:42
Medlem
karlsson911s avatar
Citat:

Skyll nu inte på tjacket för ditt misstag

Haft precis samma tanke, men visste att jag tog tjacket vid dålig tillfälle och därav inte kunde somna.
För mig så kan jag somna ca 8 timmar efter intag vid låg dos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in